Pályázatok

Induló sörfőzde logó- és kisarculat tervezés

Logó + Kisarculat design
-
Kecskeméti Sörmanufaktúra
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 63
29

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 év 9 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (74)

KS
Beküldve: 2016. 01. 18.
18
14
10
Beküldve: 2016. 01. 20.
22
4
10
Beküldve: 2016. 01. 16.
9
4
10
Beküldve: 2016. 01. 20.
20
11
10
Beküldve: 2016. 01. 20.
11
3
9
Beküldve: 2016. 01. 20.
27
3
9
Beküldve: 2016. 01. 20.
17
4
9
Beküldve: 2016. 01. 17.
21
3
8
Beküldve: 2016. 01. 12.
12
2
8
Beküldve: 2016. 01. 08.
12
1
7
Beküldve: 2016. 01. 20.
4
0
7
Beküldve: 2016. 01. 19.
9
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Hazánkban pillanatnyilag 3 típusú sört kapunk:
- nagyon alacsony minőségű multi "saját márkás" söröket nagyon olcsón
- közepes minőségű multi tucatsöröket , elérhető áron
- jó és nagyon jó minőségű kézműves söröket prémium áron, sokszor túlárazva.
Ellentétben az Egyesült Államokkal, ahol a kézműves sörök már a piac 15%-át viszik, nálunk ez még 1% alatt van.
A szakadék a multik és a kézművesek között több mindenre vezethető vissza, de nagy szerepe van benne a gyakran két-háromszoros árnak.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Sörmanufaktúránk újonnan alakult, februárban tudjuk megkezdeni a termelést.

Más sörfőzdékkel való együttműködés és házi sörfőzés eredményeként viszonylag nagy tapasztalattal rendelkezünk a sörfőzésben. Külföldi tanulmányainknak köszönhetően élőben olvassuk a cseh és az angol szakirodalmat, ahonnan olyat is tanulunk, ami jelenleg nem kincse a magyar sörfőző köztudatnak.

Elsődleges célunk, hogy valódi cseh típusú, kemény habú, harapós prémium sört gyártsunk, elérhető áron.
Pont amilyet egy prágai kisvendéglőben kapunk. Ehhez a malátát és a komlót Csehországból vásároljuk.
Pillanatnyilag hazánkban nem gyárt senki ilyen sört.

Természetesen szeretnénk megmutatni tudásunkat az Ale típusú prémium és Extra Prémium kategóriákban is.

Feladat leírása

Feladat: 

Logo
Névjegy
Levélpapír
.ppt sablon

Ezeket az alapelemeket tekintjük szükségesnek az induláshoz, de ha egymásra találunk valakivel, annak később sok feladatot tartogatunk még a különböző csomagolási módokkal, reklámokkal, autódizájnnal, stb.

Részletek:

Nem szeretnénk igazán megkötni a kreatív kezeket, mehet bármilyen stílus a minimáltól a rokokóig.
Kulcsszavak a LETISZTULT és a KLASSZIKUS ÉRTÉKEK.
Állhat csak pár vonalból, de lehet akár cizellált címer is, plusz minden ami közötte van.
A lényeg, hogy beleszeressen a szem.
(Ne feledjük, közösen 10 év múlva lekörözzük a multikat is :) )

Amit tehát kerülni szeretnénk az a bohókás, túlstilizált, zombis, stb. megközelítés.
Nekünk is tetszenek a mókás sörcímkék, de nem illenek a profilunkhoz.

Sem formára, sem színre nincs megkötés, de tartsuk szem előtt, hogy a logo elsősorban KÜLÖNBÖZŐ sörös címkéken fog szerepelni, viszonylag kis méretben a címke fő mondanivalójához képest.

Két féle változatban szeretnénk a logot:
1. Felirat nélkülit ( a K betű vagy a KS kreatív alkalmazása ettől nem kizárt)
2. A következő felirattal: KECSKEMÉTI SÖRMANUFAKTÚRA

Lehet használni árpa és komló motívumokat, de nem kötelező.
Lehet használni kecske motívumot, de csak ha nagyon letisztult stílusú.
Kerüljük Kecskemét város címerének használatát.

A győztes kiválasztása után azonnal indul 3 címke és egy webdesign pályázat.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Ragadja meg a szemet.

Legyen jól felismerhető, sugalljon magabiztosságot és állandó minőséget.

Legyen használható Prémium és Extra Prémium minőséget ígérő környezetben.

Feladat leírása

Célközönség: 

Nem csak a kézműves sörök rajongóinak szól, hanem a széles tömegeknek is.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Prémium minőséget, elérhető áron.

Nagy szakértelem és állandó minőség.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Eddigi próbafőzéseink tapasztalatai alapján elmondhatjuk, hogy önbizalmunk nem megalapozatlan, sokan várják a piaci megjelenésünket.
Különleges alapanyagokból, különleges eljárással, különleges berendezésen állítjuk elő a termékeinket.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Kezdetben kisebb bolthálózatokban, kecskeméti és budapesti vendéglátásban, szakboltokban, delikáteszekben tervezzük a jelenlétünket.

Feladat leírása

Stílus: 

Nincs kikötés.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Népnemzeti hatás, nemzeti trikolor.

Állami és önkormányzati protokollokban pillanatnyilag szereplő motívumok, címerek, szentkorona, stb.
(más típusú koronás címerek nincsenek kizárva)

Vicces, bohókás megközelítés.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Pályázathoz első körben elég a jó minőségű jpg.
A győztestől teljes grafikát kérünk.

A győztes kiválasztása után azonnal indul 3 címke és egy webdesign pályázat.

Fórum

Tisztelt megrendelő!

Néhány kérdés merült fel bennem, ha szabad:
Mitől lenne ez a sör jobb, másabb, mint a már meglévő sörök?
Miért választanám ezt, ha látnám a polcokon? Bár mi is az, hogy kerülne tudatomba, hogy "na ezt vedd le a polcról" ?

Köszönöm

Tisztelt Kreatív!

Köszönjük a kérdéseket.

Az első kérdésére azt válaszolnánk, hogy mi olyan sört főzünk, amilyet ebben a cikkben az Origó hiányol a hazai piacról:
http://www.origo.hu/tafelspicc/teszt/20150725-erdemes-e-magyar-kezmuves-...

Ha valaki nem hallott még a sörünkről különböző reklámjainkból vagy a barátaitól, akkor azt elsősorban a többletet nyújtó dizájn és az ár fogja megérinteni a polc előtt.
Ehhez van szükségünk egy figyelemfelkeltő, megragadó, kreatív, mégis visszafogott és letisztult arculatra.
Reklámozni fogunk természetesen, de bízunk benne hogy működni fog a legjobb reklám is, ahol a termékünket barátok fogják ajánlani egymásnak.

Köszönöm szépen,

még valami felvetődött, de tényleg csak segítő szándékkal sok éves rálátással, tapasztalatta írom. Látom, és érződik az , hogy szeretnék, ha tényleg egy jó Brand alakulna ki ebből a dologból, viszont sajnálatos módon, a Kecskeméti Sörmanufaktúra mint Brand, mint egy sör neve, hogy úgy mondjam kicsit hosszú karakter számú, és nem tud elegáns megjelenésű lenni, nem megjegyezhető… Kellene egy jó név ennek a dolognak, ennek a sörnek, ha valóban az a cél, hogy levegyük a polcról.

Spacedesign, a megbízás nem arról szól, hogy tanácsokat adjunk a cég-termék nevét illetően. Pláne nem bírálni, mi elegáns és mi nem. Feladat adott, logo-embléma, arculat.

Segítő szándékkal írtam, és ezt hangsúlyoztam is, ami az ügyfél javát szolgálhatja, mindemellett te nem az ügyfél vagy, vagy igen? :))

Logó és kisarculat tervezés. Erre van kiírva a pályázat. Nem név, vagy szlogen átírásra. Pláne nem kéretlen segítségre. Ennyi karakter, akkor ennyi. Ha már kreatív vagy, kezdj vele valamit. Az Ügyfél-Megbízó az alapján dönt, mennyire tudod kihozni tökéletesre. Ne feledd, nem a "jó tanácsért" fizetnek, hanem a kreatív megoldásért. Adott pályázat nekem sem öt perc, rengeteg 24 óra, egy hét rámegy mire a shortcsillagból győztes munka lesz, úgy, hogy nem szólok bele, csak a Brief alapján dolgozom... További szép napot.

Nekem tetszik ez a név és elsőre megjegyeztem. :P Igazából egy pályázatnál néztem nagyot a névnél, de akkor se tettem szóvá. Ez adott, ezzel tervezünk :)

Kedves Kreatívok!

A Kecskeméti Sörmanufaktúra egy cégnek a neve, annak kell a logo. Ahogy írtam a brief-ben:
- a logo KIS MÉRETBEN lesz különböző sörcímkéken, ahol a fő motívum a sör neve lesz, nem pedig a most pályáztatott logo
- a jelen pályázat lezárása után indítunk 3 címke dizájnt, különböző sörnevekkel

Egyetértek Senhorával.
Szerintem is jó név, Kecskemét közismert város itthon és külföldön is, az alföldön pedig kuriózum egy prémium termékeket gyártó sörmanufaktúra.
Jó a névválasztás.

Tisztelt Kreatívok!

Köszönjük mindenkinek a részvételt és a jobbnál jobb pályaműveket! Hamarosan új pályázati lehetőséggel jelentkezünk, ahogy ígértük a három darab sörös címke tervezésével kapcsolatban!

Fórum (10)