Pályázatok

Hotel Brand névadás

Névadás
-
Hotels/Group
50.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 96
HotelBrand

Megbízó

12

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

22 óra 42 perc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (104)

Beküldve: 2019. 01. 27.
0
9
Beküldve: 2019. 01. 18.
3
9
Beküldve: 2019. 01. 19.
1
9
Beküldve: 2019. 01. 18.
2
8
Beküldve: 2019. 01. 24.
4
8
Beküldve: 2019. 01. 21.
0
8
Beküldve: 2019. 01. 25.
0
8
Beküldve: 2019. 01. 27.
0
8
Beküldve: 2019. 01. 20.
0
8
Beküldve: 2019. 01. 27.
0
8
Beküldve: 2019. 01. 23.
1
8
Beküldve: 2019. 01. 21.
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A piacon több mint 25 éve sikeresen működő rendezvényszervezéssel és szálláshely szolgáltatással foglalkozó cég portfólióbővítésével 2019 nyarától már három négycsillagos (superior) szálloda kínál minőségi szolgáltatást vendégeinek. A kulcsszó a megbízhatóság és professzionalizmus mely jellemzi a vállalkozásokat.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A tulajdonos 28 éve alapított beutaztatással foglalkozó irodája lehetőséget biztosított megalapozni egy jól működő cégcsoport létrejöttét. Második mérföldkőként 2000-ben megnyílt a Balaton déli-partjának első négycsillagos wellness szállodája, majd 2011-ben a Velencei-tó partján egy formabontó hajó formában mutatkozott be a cégcsoport második szállodája. A tervek szerint 2019 nyarán megnyílik Mátrafüreden a legmodernebb technikával felszerelt, luxus design-al kialakított harmadik négycsillagos szálloda. Mindez megalapozta az igényt, hogy a tulajdonos négy vállalkozása egységes kommunikációt kapjon. Magánéleti kapcsolódása a pályázathoz két iker gyermeke, akik a legfontosabb szerepet töltik be az életében.

Feladat leírása

Feladat: 

A Pályázótól egy olyan brand nevet várunk, mely egységesíti a vállalkozásokat, lehet angol, lehet mozaikszó, lehet a tulajdonos nevéből (DARVAS) kiindulva (a teljes név felhasználása nélkül), vagy a hozzá kapcsolódó szó (IKER, IKREK) bármilyen formája. Nem kötelező ezeket az elemeket beleilleszteni, ezek csak kiindulópontok, ötletek. A név legyen könnyen kimondható, megjegyezhető. Lehet életérzést vagy erőt sugárzó kifejezés. Érdemes elolvasni az Ígéret/támogatás pontot is, amely további inspirációt nyújthat a név megválasztásához.

Fontos! A Cégcsoport nevébe kötelező elemként kérjük beépíteni vagy a Group vagy a Hotels szót!
Maximum 3 szóból álló ötleteket várunk.

A cégek, melyeket egy Brand alá szeretnénk csoportosítani:
D-line Travel&Event
Prémium Hotel Panoráma - Siófok (4 csillag)
Vital Hotel Nautis - Gárdony (4 csillag superior)
Avar Hotel - Mátrafüred (4 csillag superior)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Cél egy olyan Cégcsoport név megalkotása, mely rögtön megmarad az emberek tudatában, azonosul a tulajdonos üzletpolitikájával (lásd: ígéret/támogatás pontban)

Feladat leírása

Célközönség: 

A Cégcsoport nevét potenciális partnerek fogják első körben megismerni, vállalatok, akik konferenciákat szerveznek a szállodákba, továbbá vendégek, akik igénybe szeretnék venni valamelyik szálloda szolgáltatásait, fiatal felnőttek, magasabb költési hajlandóságú középkorúak, családok.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Élményígéret, professzionális, minőségi szolgáltatás, ide érdemes visszatérni, kényelem, wellness életérzés, tökéletes konferenciahelyszín, megbízhatóság, szakma iránti elhivatottság.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Számunkra a partner, a vendég az első, a maximális figyelem, a vendégszeretet áll a vállalkozásaink középpontjában.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Egy weboldal alá szeretnénk csoportosítani az összes vállalkozást, így fontos, hogy a Pályázó olyan nevet válasszon, mely domain név .hu/.com végződéssel még nem foglalt.

Feladat leírása

Stílus: 

Lehet játék a szavakkal, lehet összetett, lehet könnyed, természethez kapcsolódó, életérzés, vagy tulajdonoshoz kapcsolódó, lényeges, hogy megragadjon az emberek tudatában és tükrözze a vállalkozások üzletpolitikáját (lásd: ígéret, támogatás). Minden ötletre nyitottak vagyunk!

Feladat leírása

Kerülendő: 

Sablonos, unalmas, elcsépelt szóhasználat, nehezen kimondható, nyelvtörő szavak.

Fórum

Sziasztok! Én új vagyok még itt, nem látom az értékeléseket. Aki 1 pontot sem kap, az teljesen rossz? Vagy nem minden esetben értékelik a pályázatokat? Gondolom, ilyenkor érdemes másik variációt is beküldeni. Köszi, ha tud valaki segíteni.

Általában meglehet kérni a Megbízót hogy , a pályázat lejárta elôtt véleményezze vagy pontozza a munkákat, hogy tudjuk jó irányba haladunk e .

Köszi, így akkor megkérhetjük Mi, hogy pontozzon, vagy a Kreanod teszi ezt meg? Már csak 3 nap van ebből a pályázatból.

Névadás esetén egy koncepcióba add meg az ötleteid: rengeteg pályázat szokott ezekre befutni, így mindenkinek egyszerűbb, ha egy koncepciót kell csak átnézni, bővíteni, hiszen akárhány névötletet megadhatsz alatta. Az értékelés teljesen random, van olyan megbízó, aki csak a pályázat lejárta után értékel, valaki egy napon belül. Meli jól mondja, fórumon sokszor megkérjük a megbízót, hogyha lehet, értékelje a koncepciókat, hogy tudjunk még rajta javítani.

Köszi Rita, akkor ezt most már így hagyom, majd értékeli, úgyis már csak 3 nap van. Az például eszembe sem jutott, hogy egy egész listát küldjek egyben. Akkor hogyan és mi alapján választ? Akinek a húszas listájában meglátja azt a nevet, amitől megdobban a szíve, az győz? El is veszti az érdeklődését a nagy zavarban, 5-600 elnevezésből kiválasztani az igazit, hát nem tudom....Tényleg rengetegen pályáznak, láttam, olyan is van, ahol 300 ember is. Tulajdonképpen így az a 300 ember, ha például tervezni kell, beletesz összesen vagy 6-700 munkaórát a megrendelőnek, aki aztán kifizet mondjuk 100ezer forintot, akkor valójában 143 forintos órabért fizet (300 embernek) az arculat tervezéséért. :-) Hiszen mindannyian ledolgozták a beletett óráikat. És 299 ember csalódott, mert leértékelődött a munkája 143 forintra. :-( Ez így elég furi. :-)

Kedves Kreatívok!

Köszönjük az eddigi pályaműveket, azonban szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a feladat leírásban a tulajdonos neve csak egy alternatíva volt az ötletek között, amit sokan úgy értelmeztek, hogy önmagában a teljes név alkotja a "tökéletes" brand nevet. Senkinek a kedvét nem szeretnénk szegni, de kérnénk, hogy a gemini és a twin/s valamint a Darvas kifejezéseket ÖNMAGUKBAN NE KÜLDJÉK BE, mert ezeket már mi is megalkottuk, de nem ezeket várjuk! Szeretnénk, ha kreativitást vinnének a pályamunkájukba, mert úgy gondoljuk, egy Darvas Hotels-el a többi Kreatív munkáját is komolytalanná teszik, akik időt és energiát nem sajnáltak arra, hogy értelmezzék és megoldják a feladatot.

Köszönjük!

GRAT, Boxy! Nagy meccs volt! Klassz vagy. :-)

Fórum (7)