Pályázatok

Home - Max Lakberendezés logó

Logó design
-
Home - Max Lakberendezés
60.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 61
3

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 3 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (99)

Beküldve: 2015. 06. 03.
6
1
10
Beküldve: 2015. 05. 27.
3
0
9
Beküldve: 2015. 06. 01.
3
0
9
Beküldve: 2015. 06. 01.
9
0
8
Beküldve: 2015. 05. 28.
4
0
8
Beküldve: 2015. 06. 02.
12
1
8
Beküldve: 2015. 06. 03.
9
0
8
Beküldve: 2015. 05. 27.
6
0
8
Beküldve: 2015. 05. 29.
7
0
7
Beküldve: 2015. 05. 26.
8
0
7
Beküldve: 2015. 05. 28.
7
0
7
Beküldve: 2015. 06. 01.
14
6
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Mint minden kereskedelmi ágazat, így a bútorkereskedelem is nagy versenyben dolgozik.
Ebben a kiélezett versenyben igyekszünk a legjobb tudásunk szerint dolgozni.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

1990 óta foglalkozunk kiskereskedelemmel családi cégként. Home-Max Bútor - ként vagyunk jelen a piacon. Három áruházban tevékenykedünk: Cegléd, Kecskemét, Jászberény ill. webáruházként is működtetjük honlapunkat : www.home.max.hu
Augusztusban nyitunk egy új 1800 m2-es áruházat Budaörsön, ahol már Home -Max Lakberendezés - ként indulunk.

Feladat leírása

Feladat: 

A Home-Max Bútor elnevezésünket egyenlőre nem cserélnénk le vidéken. Budaörsön viszont már Home-Max Lakberendezés- ként indulnánk ( a volt Quattro Mobili helyén ) , mert teljesebb választékot mutatunk be , pl. szőnyeg, tapéta, dekoráció, világítással bővítjük szortimentet és árban -kínálatban fentebb szeretnénk pozicionálni.
Magyarországon egyedülálló kínálatunk lesz fából készült bútorokból. Elegáns,letisztult klasszikus és trendi modern bútorok mellett kényelmes kárpitos ülőgarnitúrák alkotják majd a választékot. Az új logónak tartalmaznia kellene a Home- Max Lakberendezés nevet, esetleg egy trendi szofa, kanapé körvonalait . Színekben eddig a jellemzően a pirosat használtuk, de nyitott vagyok a változásra.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Az új üzlet kínálatára legyenek kíváncsiak és érezzék, hogy ez más mint a többi...
Akár az eddigi kínálatunkhoz képest is más...

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsősorban a középosztályt . A vásárlóink elsősorban 30-55 év közötti Hölgyek.
Elképzelésem szerint a kínálatunk egy Wood Spirit kollekciót tartalmazna, a természetes fából készült bútorokért rajongókat szólítaná meg hasonló minőségű szofa kínálattal, és egy Young Living kollekciót, amely trendi, fiatalos megjelenésű, megfizethető bútorokat mutatna be.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Aki értéket és életérzést akar kapni a pénzéért, ha nálunk vásárol bútort.
Magyarországon egyedülálló fa bútor kínálatunk lesz.
A fa bútorok szakértői szeretnénk lenni.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Az eddigiekben a szlogenünk a " Maximális kényelem és minőség otthonában " volt.
Ezt érdemes lehet megtartani, hiszen összecseng a nevünkkel is ill. a kínálatunk jellemzése röviden.
Kedvelnek bennünket, nagyon odafigyelünk a vásárlókra .

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logó csak a kezdet. Ha egymásra találunk, kreatív ötleteket várnánk óriásplakátra, offline anyagokba, rádió és egyéb hirdetésekre, üzletmegjelenítésre.
A jövőben új webdesignt, honlapot, arculatot alakítunk ki.

(Ezek nem a pályázat keretein belül megtervezendő anyagok.)

Feladat leírása

Stílus: 

Elegáns, letisztult stílus, könnyen "elolvasható" logót talán egy ügyes bútor körvonalaival céloznánk meg.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A logó design megtervezése csak a kezdet... Gondoljuk tovább...

Fórum

Senki sem kapott visszajelzést? :)

Amikor erre a kérdésre nem kapsz visszajelzést, ammá milyen? :-)
(Egyébként nem.)

Kedves Hölgyek, Urak! Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű és kitűnő munkátokat. Rengeteg ügyes és kreatív megoldás született, melyek nagyon tetszenek.
Holnap fogunk shortlist-et állítani. Még egyszer köszönjük ! H.Szabó József

A kedvencem továbbra is az, amikor már van shortlist, de nekem még pontom sincs. :S

Kedves Hölgyek, Urak, még egyszer köszönöm szépen a nagyon komoly és kreatív munkájukat.
Nem volt egyszerű kiválasztani a két legjobbat, tucatnyian ültünk össze a cégnél és így próbáltunk dönteni.
Rendkívül elégedettek vagyunk a hozzáállással is, minden barátomnak és partneremnek csak ajánlani tudom Önöket.
Tisztelettel és köszönettel : H.Szabó József ügyvezető-tulajdonos

Sziasztok, be kell valljam, azért nem indultam ezen a pályázaton, mert a “felhozatalt végignézve nem volt ezeknél jobb ötletem, és úgy gondoltam nincs pofám - már bocsánat a kifejezésért - ezekhez bármennyiire is hasonlót összehozni. Nagyon szomorú, hogy itt tartunk. De ez csak az én véleményem.

http://www.thelogomix.com/files/imagecache/v3-logo-detail/MARBIS_Furnitu...
http://www.110designs.com/designs/large/29_1128201589.jpg
http://hdimagelib.com/modern+furniture+logo

De nem is kell továbbmenni, google/furniture logo/ képek. Szinte mindegyikhez hozzá lehet rendelni valamelyik pályamunkát.

Szerintem a nyertes is elég gág.

akarom mondani, gáz

Ozedra, te miért is nem vállalod a neved? Ha már így egyetértünk?
Sokkal tisztességesebb lenne a saját nevedben írni.

Senhora Te kis türelmetlen... :-) Minek a visszajelzés? Megbízón múlik minden, mivel ő fizet, ő diktál. Ne cincáld az oroszlán bajuszát...

Én kaptam, ahhoz képest jópár szék sikerült az elsők között, pedig anno ez még problémás ötletnek tűnt. De sebaj, eladó és már el is vitte egy asztalos ismerősöm. Anyag nem vész el, csak átalakul...:-)

Ha nem indultál...felesleges a siránkozás.

Mondjátok, hány éve vagytok a reklámiparban? Tegye fel a kezét az, aki több mint 20 éve. Nos? Lehet fintorogni, de ha nem megy a kreativitás, bevételetek sem lesz...

Nem siránkozás akart lenni, épp a kreativitást hiányoltam a pályázatokból.

Én igénylem a visszajelzést. Lehet, hogy olyat kapok, ami alapján elindulhatok más irányba. Vagy legalább a későbbiekre "eltehetem magamnak".
Nulla éve vagyok a reklámiparban, nem vagyok grafikus, nem is tanultam. :) Ötleteim vannak, amiket vagy meg tudok valósítani vagy nem.
A pályázatra visszatérve, azt hittem azért sokkal jobb logók születnek. A lopósokat meg nem értem, úgyis lebuknak!

A probléma gyökere itt volt:
"Az új logónak tartalmaznia kellene a Home- Max Lakberendezés nevet, esetleg egy trendi szofa, kanapé körvonalait .
Színekben eddig a jellemzően a pirosat használtuk, de nyitott vagyok a változásra."
ugyanis a piros kanapét a Kika már elég régen lestoppolta...

Valóban, a tévedésen alapuló brief a ludas leginkább abban, hogy egysíkú, unalmas és gyakran másolt munkák érkeztek. Talán több jó megoldás érkezik (amúgy max. 3-4 munka ütötte meg itt a szintet), ha nincs ez a "bútort bele" kikötés.
Amúgy a Kika logójában én nem látok kanapét. Az IKEA logójában sincs bútor. A Quattro Mobili is mellőzi az ilyen direkt utalást, helyesen.

A regisztrációnál _felhasználónevet_ kell megadni. Nekem pedig ez a saját felhasználónevem, kedves "poribori".

Oké, bocs, valószínű a profil beállításnál nem akartad, hogy a statisztika megjelenjen. Én értettem félre. Nem a felhasználó neveddel volt a bajom. Visszavonultam

Nem a logóban, de - mint kiegészítő arculati elem - szinte minden anyagukon szerepel.
http://www.tromont.hr/Portals/0/Images/Novosti/7CB_0406_TROMONT_TC_KIKA_...

Fórum (24)