Pályázatok

Heawen.com :: logótervezés egy szálláskeresőnek

Logó design
-
heawen
90.000 Ft
Hátravan:
Elbírálás alatt
Követő: 59
heawen

Megbízó

22

Hozzászólás

5%

Értékelt koncepció

6 perc 27 másodperc

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (74)

Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
hW
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 16.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A világon évente szállásra körülbelül 500 milliárd Eurót költünk, aminek több mint 30%-át már az online foglalások teszik ki. Az előrejelzések szerint mind a költés, mind az online foglalások aránya növekedő trendet mutatnak. E hatalmas torta szeleteiért vívott küzdelem egy közel 5 milliárd Eurós online hirdetési piacot is mozgat. Ez a hirdetési piac a Heawen piaca, de ez a piaca sok olyan jól ismert márkának is, mint a Booking.com, Airbnb, Trivago, Tripadvisor, Google, stb.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Heawen egy francia-magyar koprodukcióban készülő új, online szálláskereső.
Az alapító csapatot a Magyarországon kevésbé ismert, de Franciaországban no1-nak számító liligo.com-ot felépítő szakemberek alkotják.

Feladat leírása

Feladat: 

Lásd mellékelt PDF.
(A brief angolul van, de a pályázat nem igényel angol nyelvtudást)

--- Röviden magyarul ----

A feladat a Heawen szálláskereső logójának megrajzolása.

A teljes feladat tartalmazza a következő mutációk elkészítését is:
- logo .com kiegészítéssel (heawen.com)
- logo tagline kiegészítéssel (Moteur de recherche d'hébergements)
- logo négyzetes formátumban (tipikusan ilyenek: facebook profilkép, mobil applikáció logo)

Két kreatív irányt favorizálunk:

A) verzió
- 1 szín (zöld)
- tipografikus
- opcionális: a W valamilyen módon kiemelve
- végig kis betűk

B) verzió
- 1 szín (zöld)
- logo + ikon (mint a Nike + pipa)

Mindét esetben kritikusan fontosságú a jó olvashatóság!

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Lásd mellékelt PDF.
(A brief angolul van, de a pályázat nem igényel angol nyelvtudást)

--- Röviden magyarul ----

Miért választottuk a Heawen nevet?
1) "Ooh, baby, do you know what that's worth? Ooh, heaven is a place on earth" (ez egy régi dal) - vagyis a Heawen szóban benne van a földi paradicsom, az utazás, és tökéletes nyaralás asszociációja, annak az érzésnek a szava, amit akkor érzünk, amikor kinyitjuk a szállásunk ajtaját és "jó" amit látunk. (Egy hagyományos nyaralásból a legnagyobb költségtétel a szállás. Erre megy el a legtöbb pénz és az utolsó pillanatig stressz. Az ember akkor nyugszik meg, amikor már ott van, látja hogy minden tökéletes.)
2) Sok konkurens márka valamilyen "room", "home" - lásd lejjebb. Mi minden szállást és szállástípust szeretnénk magunkba foglalni, ezért olyan nevet választottunk, ami nem szűkíti az asszociációk körét hanem kinyitja és túlmutat a szálláskeresés és -foglalás tematikáján és sokkal inkább szól az "utazásról"

Egy olyan logót szeretnénk, ami kicsit kilóg a sorból ahogy a Heawen szó is "w"-vel van írva, a "normális" heaven írásmóddal szemben.

De kiktől szeretnénk különbözni?
Szálláskereső márkák a világban: www.trivago.com, www.hometogo.com, www.hundredrooms.com, www.alltherooms.com, www.holidu.com, www.tripping.com

És az sem baj, ha magukkal a szállást értékesítő márkákkal sem kevernek össze bennünket:
www.airbnb.com, www.homeaway.com, www.booking.com, www.hotels.com, www.interhome.com, www.tripadvisor.com, stb.

Feladat leírása

Célközönség: 

Lásd mellékelt PDF.
(A brief angolul van, de a pályázat nem igényel angol nyelvtudást)

--- Röviden magyarul ----

1) városi, jól kereső, 35-55 éves
2) online keres szállást
3) nyitott és keresi a jobb megoldásokat
4) elsősorban nők

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Lásd mellékelt PDF.
(A brief angolul van, de a pályázat nem igényel angol nyelvtudást)

--- Röviden magyarul ----

Érdemes kipróbálni az oldalt: www.heawen.fr - mondjuk Budapestre keresve egy bármilyen 2-3 éjszkát felölelő jövőbeni időpontra. Az oldal ugyan francia nyelvű, de a lényeg át fog jönni.

A Heawent olyan utazóknak építjük:
1) akik egy eszközt használva, egy felületen szeretnék összehasonlítani az online elérhető összes szállást és szállástípust, ide értve: a jól bevált hoteleket, kiadó lakásokat, kiadó szobákat, apartmanokat, síházakat, design és hagyományos hosteleket, luxus és hagyományos kempingeket, bungalókat, hajókat, lakóautókat, stb.
2) akiket nem csak a mamut szállásközvetítő cégek ajánlata érdekel és a booking vagy az aribnb kínálatán kívül szeretnék megnézni egy adott desztináció vagy szállás típus specialistáinak árait és foglalási kondícióit is, nem is beszélve az olyan ingyenes szálláslehetőségekről, mint a couch surfing vagy a home exchange
3) akik saját kezükbe akarják venni az irányítást, hogy átlássák vagy éppen elkerüljék a szállásközvetítők és szállásüzemeltetők sokszor manipulatív foglalásösztönző és árazási praktikáit

Ugyanakkor a Heawen több szeretne lenni, mint egy újabb online eszköz egy csomó szállással:
1) szeretnénk ha a szálláskeresés, a lehetőségek felfedezése már része lenne az utazással kapcsolatos pozitív élményeknek
2) szeretnénk felszámolni az olyan utazásszervezéssel kapcsolatos frusztrációkat mint: ez a legjobb? ez a legolcsóbb? már most le kell foglalni? stb.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Lásd mellékelt PDF.
(A brief angolul van, de a pályázat nem igényel angol nyelvtudást)

--- Röviden magyarul ----

A Heawen márkával új standardot szeretnénk felállítani az utazáskeresők piacán:

1) átfogó: minden szállástípus megtalálható és a legjobb áron (tehát nem csak hotel vagy csak alternatív szállásokat mutatunk és nem csak a nagy szállásagregátorokat hanem a kicsi, helyi specialistákat is)
2) elfogulatlan és transzparens: egyértelműen a felhasználókért és az ő oldalukon vagyunk (a találatokat pl. nem a jutalék nagysága szerint rendezzük, mint számos piaci szereplő)
3) innovatív és szakértő: folyamatosan igyekszünk jobbá tenni a szálláskeresést és bemutatni a felhasználóknak az alternatívák sokszínűségét (pl. az olyan ingyenes szálláslehetőségeket is mint a home exchange, vagy a couch surfing)

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logó minden megjelenésünknek része, akár olnline, akár offlne (pl. TV spot)

Pl. liligo.com logóját egy magyar grafikus tervezte, és bár az elmúlt 10 év során kapott néhány ráncfelvarró módosítást, annyira eltalált logó, hogy a mai napig használatban van.

Feladat leírása

Stílus: 

Lásd mellékelt PDF.
(A brief angolul van, de a pályázat nem igényel angol nyelvtudást)

--- Röviden magyarul ----

1) egyszerű, modern, előremutató
2) vidám, játékos
3) barátságos

Feladat leírása

Kerülendő: 

Lásd mellékelt PDF.
(A brief angolul van, de a pályázat nem igényel angol nyelvtudást)

--- Röviden magyarul ----

1) vallási témák, angyalok
2) az "üres" menő dolgok pl. a most divatos színátmentek

Feladat leírása

Fórum

Sziasztok!

A logó tagline kiegészítéssel pontosan mit is jelent?

Köszönöm!

Én a tagline-t úgy értelmeztem, ahogyan az oldalon (https://www.heawen.fr/) is szerepel a "heawen" alatt a "Moteur de recherche d'hébergements" szöveg.

Fórum (2)