Pályázatok

Hajos logotervezés

Logó design
-
Hajoutkell.hu
40.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 55
7Merfold

Megbízó

67

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 év 7 hónap

Utolsó aktivitás

Pályázat menedzselése
Pályázat menedzseléseA pályázat lebonyolításában KreaNod tanácsadók is segédkeznek, és igény esetén a határidő lejártával egy ajánlást is megfogalmaznak a beérkezett munkákra vonatkozóan.

Koncepciók (81)

Beküldve: 2013. 12. 16.
3
9
10
Beküldve: 2013. 12. 22.
3
3
10
Beküldve: 2013. 12. 23.
3
3
10
Beküldve: 2013. 12. 24.
10
2
10
Beküldve: 2014. 01. 05.
9
5
10
Beküldve: 2014. 01. 09.
4
2
9
Beküldve: 2013. 12. 15.
6
6
9
Beküldve: 2013. 12. 21.
12
1
9
Beküldve: 2013. 12. 15.
3
4
9
Beküldve: 2013. 12. 12.
3
3
9
Beküldve: 2013. 12. 14.
11
5
9
Beküldve: 2013. 12. 19.
3
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Utazási iroda vagyunk, ahol nem annyira "szokásos" nyaralásokkal foglalkozunk. Ezek közül egyik kiemelt terület számunkra a tengeri hajóutaké. A tengeri hajóutak a megfizethetőtől a luxuskategóriáig igen sokféle kategóriában foglalhatók. Több iroda foglalkozik ímmel-ámmal hajósutak értékesítésével, ezért szeretnénk, ha kiemelkednénk ebből és a tengeri hajóutakról mi jutnánk az érdeklődő eszébe.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Irodánkról lehet olvasgatni a honlapunkon, most inkább az idevonatkozó területről írnék. Jelenlegi hajós témával foglalkozó honlapunk a www.hajozz.eu címen található. Egész jól teljesít a keresőkben és különösebb marketingtevékenység nélkül is hozta/hozza az ügyfeleket. Most viszont úgy döntöttünk, továbbfejlesztünk ezen a szolgáltatáscsoporton, és nemcsak a honlapot szeretnénk megújítani (reszponzív oldal lesz, bővített funkciókkal, hogy az árakat, a foglalásokat és a későbbiekben az online fizetést is kezelni tudja), hanem erőteljesebb marketingtevékenységet is kapcsolnánk hozzá. Az új oldal domainneve lesz a hajoutkell.hu, amihez logot keresünk.

Feladat leírása

Feladat: 

Nagyon klassz logó alkotása a feladat. :) Már tudjuk, hogy nagyon kreatívak és profik vagytok, így szerintem nem kell leírnom, hogy egyedi legyen, megjegyezhető és sokrétűen használható, mert ezekről Ti bizonyára sokkal többet tudtok, mint mi. A logó szövege hajoutkell.
Fekvő logot szeretnénk. Fontos lehet, hogy a logó sötét és fehér háttéren is használható legyen. (erre biztos van szakmai kifejezés, de mi nem értünk hozzá.)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A fő cél, hogy aki tengeri hajóútra indulna, annak rögtön a mi nevünk és logonk jusson eszébe; aki pedig még nem tudja, hogy ilyen hajóútra fog menni, az is könnyen megjegyezze a logot és ezzel a nevünket.

Feladat leírása

Célközönség: 

- 25-35 éves korosztályból az önálló magasabb jövedelemmel vagy jól szituált családi háttérrel rendelkezők
- 30-60 éves korosztályból a gyerekes, közép- vagy felsőosztálybeli párok, családok
- nászutasok
- 60 év felettiek közül az aktív világjárók

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Aki egyszer az ügyfelünk lett, az szinte mind visszatér hozzánk; elég gyakran továbbajánl minket másoknak is. Megbízhatóak vagyunk, abszolút rugalmasan, diszkréten és bizalmasan kezeljük ügyfeleink kéréseit, minden kérdésükre és kérésükre válaszolunk; az pedig alap, hogy bármilyen problémával napi 24 órában bármikor hívhat minket és segítünk.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márkát most alakítjuk ki. :)

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logo megjelenik a honlapon, a névjegykártyán, a reklámajándékokon, ajánlatokon, közösségi oldalon, hírlevélben, online és offline médiában stb. A későbbiekben kérnénk majd további arculati elemek kialakítását a nyertestől(közösségi oldal, névjegy, stb.), de ez most nem része a pályázatnak.

Feladat leírása

Stílus: 

Remélem amit ideírok az inkább segít és nem összezavar. Korábban terveztettünk egy kapitányt itt és szeretnénk ha nem őt vennétek alapul. Tudjuk, hogy a kapitány is az arculatunk része, de fontos tudnotok, hogy kapitányunk a bátortalan bizonytalanok segítésében "segédkezik". A logonk pedig a hajós "üzletágunkat" képviseli minden új és régi utasunk felé. Fontos, hogy a tengerjáró hajók színvonalához illeszkedően elegáns legyen.
Lehet játékos, barátságos, de mindenképpen egyedi, figyelemfelkeltő és megjegyezhető legyen és minőséget közvetítsen.
Mellékelem az újonnan készülő honlapunk tervét. TERV, tehát még meglehetősen képlékeny a kinézete, mert a menüpontokat, rendszerfelépítést és a programozási feladatokat beszéljük át. Ha bármilyen ötleted, kérdésed van emiatt, jelezd! Azért mellékelem, mert teljesen elütő pl. pinkszínű, virágos cirádás logot biztos nem szeretnénk. De betűtípus, designelemek és hasonlók még variálhatók rajta.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A szokásos vektoros verzión túl kérjük majd jpg-ben is a munkát a pályázat nyertesétől.

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Tisztelt Megbízó!
Tudom, hogy még korainak tűnik a távoli határidőhöz képest, de már igen sok pályamunka beérkezett; Mikor kaphatunk első körben néhány szavas értékelést? Csak hogy jó úton haladunk-e...

Kedves Bgrafika! Őszintén szólva meglepett minket, hogy ilyen hamar ennyi pályázat érkezett. Eredetileg kicsit későbbre terveztük a pályázatok értékelésének elkezdését. Nagyon örülünk a lelkesedéseteknek, mindenkinek köszönjük, ezért igyekszünk mielőbb (keddtől) legalább pár szóban mindenkinek visszajelezni. Köszönjük szépen a türelmeteket és az ötletes logoterveket. :)

Összes társam nevében köszönöm a dícsérő szavakat, igyekszünk mindannyian a lehető legtöbbet kihozni magunkból. És igen, gyorsak vagyunk :) Várjuk türelemmel... és csak megfontoltan !

Kedves Kreatívok! Köszönjük szépen a munkátokat, elkezdtük a pontozást. Az ünnepek alatt elég össze-vissza rendszerben érnek rá a kollegák a beérkezett munkákat értékelni, így egy másik megbízótól "ellesett" módszer alapján, közös megegyezéssel most 1-7. pontozik mindegyikünk, hétfőn pedig közösen egyeztetünk a legjobb munkákról. A pontszámokat az egyeztetés után fogjuk növelni. Ha addig bárkinek kérdése lenne, írjon nyugodtan! Köszönjük.

Kedves Kreatívok! Először is kívánunk nagyon boldog és sikeres pályázatokban gazdag újévet mindenkinek! Köszönjük szépen a sok-sok alkotást. Az értékeléséhez kértük a Kreanod csapatának a segítségét is, mert kissé elveszve éreztük magunkat a rengeteg pályázat közt és egyik alkotást sem érezzük tökéletesnek. Szeretnénk többetektől kisebb módosításokat kérni és reméljük így megtaláljuk a legmegfelelőbbet. Ha bárkinek kérdése van, kérjük jelezze! Nagyon szépen köszönjük a megértéseteket.

Szeretném kérdezni ez újra van indítva, mert nem érzékelem ezt sehol csak emlékeim szerint ez már egyszer lezárult.

Igen "elbírálás" volt kiirva az ünnepek alatt, csak mivel a Megbízó egyik munkát sem fogadta el teljesen a sokból változtatás nélkül, a jobbaknak még adott módosítási lehetőséget. Így ők néhányan viszik tovább. Erről én is leestem, de akkor látom te is.... sajnálom, ez van.

Kedves Pályázók! Elnézéseteket kérem, én hibáztam. Nem tudtam, hogy van még az országnak olyan pontja, ahol semmilyen internet-lefedettség nincs, ezért nem tudtam folytatni a kommunikációt Veletek. A pályázatokon belül jelzem mindjárt sorban, hogy kitől kérnénk módosításokat. Azért hosszabbítottuk meg a pályázat határidejét, hogy a módosításokat legyen ideje megtenni a pályázóknak, illetve, ha bárkinek kérdése van a saját koncepcióján belül, jelezhesse!
Még egyszer elnézéseteket kérem, nem így terveztem; eszünk ágában nem volt némaságba burkolózni és bizonytalanságban hagyni Titeket. Bocsánatot kérek. Üdvözlettel: Recska Andrea, 7Mérföld Kft.

Nem igazán értem a megrendelői hozzáállást ez legalább 7 mérföldre van mindentől mint azt a cég neve jól mutatja. Nem is érthető és még csak magyarázatot sem ad arra, hogy elindít, lezár majd újra indít egy pályázatot a saját játékszabályai szerint ezen csak azok vesznek részt stb. Mi ez cicázás? Ez a semmi nem drága hiszen nem fizetek érte aki megnyeri kap 40000 osztjónapot. Kiváló.

Kedves bpdesign! Ne haragudj, de nem értem a hozzászólásodat. Azt hiszem arra gondolsz, hogy a pályázatok beküldési határideje lejárt korábban, amit meghosszabbítottunk. Elnézést kérek, ha a mi gondolatmenetünk nem volt megfelelő, de elég sok logo-változatot töltöttetek fel a pályázati határidő utolsó napján is. Nyilván végignéztük őket, egyeztettünk (abban teljesen igazad van, hogy az ünnepek miatt ez több időt vett igénybe, mint, amit terveztünk), a Kreanod szakmai segítségét kértük; ezután viszont a Kreanod pályázati rendszere csak úgy engedi módosítás kérését, hogy a pályázati határidőt kitoljuk. A határidő meghosszabbításának napján lett volna a feladatom a kért változtatások jelzése is, de ez internetkapcsolat hiányában nem sikerült. Ezért elnézést kértem. A pályázatot nem zártuk le tudtommal, de kérlek javíts ki, hogy ha el lennék tévedve. Azért nem választottunk ki egyetlen koncepciót, amit győztesnek kiáltunk ki, mert mint írtam egyiket sem találtuk tökéletesnek. Emellett ez a harmadik pályázatunk itt és már belefutottunk abba, hogy a Kreatív egy kérésre vagy változtatásra nem reagált semmit.
A cégünk neve 7Mérföld Kft., a tengerjáró hajóutak értékesítése az egyik jelentős tevékenységi körünk, amihez külön honlap és logo tartozik. Szerintem ez a pályázat legelején is nyilvános volt, nem tudom mi adott okot félreértésre.
Ha valamit rosszul kommunikáltunk, bármi kérdéses, kérlek jelezd!

A pályázat kiírója rendes, megbízható cég!
Szerintem mindenki törődjön bele, hogy nem sikerült tökéletes logót alkotni.
A 7Mérföldnél is emberek dolgoznak, ott is történhet bármi. Pl. csúszás az értékelésnél az ünnepek ill. internet hiánya miatt.
Elég korrektül le van írva minden. Azért mert vki nem kapott visszajelzést a megrendelőtől az nem azt jelenti, hogy rossz grafikát csinált. Egyszerűen nem u.a. az ízlése a grafikusnak és a 7Mérföldnek.

Ezek után kíváncsi leszek a győztes logóra... (Nem, én nem indultam, elolvastam a leírást, megnéztem a honlaptervet, és levontam a következtetést: ezt (is) ki kell hagyni. Úgy tűnik, jól döntöttem.)

Épp írtam egy cikket a logó kiválasztásának nehézségeiről (ügyfél szemmel). Nem tudom lehet-e linkelni itt, ezért inkább nem teszem. Nem egyszerű a kiválasztás annyi biztos, hiszen minél több a terv annál nehezebb lehet. A rendszer jól működik, amit még hiányolok, az a tervek elvetése (a megbízó részéről, indoklással). Nem a pontozással kellene meghatározni a továbbjutókat, hanem az ügyfél elvethetné a terveket és ezt látnák a kreatívok is. Ez annyiból lenne jobb, mert azonnal lenne visszajelzés. A nyílt pályázatos külföldi oldalak is használják ezt. Majd felterjesztem az ötletet :)

Épp írtam egy cikket a logó kiválasztásának nehézségeiről (ügyfél szemmel). Nem tudom lehet-e linkelni itt, ezért inkább nem teszem. Nem egyszerű a kiválasztás annyi biztos, hiszen minél több a terv annál nehezebb lehet. A rendszer jól működik, amit még hiányolok, az a tervek elvetése (a megbízó részéről, indoklással). Nem a pontozással kellene meghatározni a továbbjutókat, hanem az ügyfél elvethetné a terveket és ezt látnák a kreatívok is. Ez annyiból lenne jobb, mert azonnal lenne visszajelzés. A nyílt pályázatos külföldi oldalak is használják ezt. Majd felterjesztem az ötletet :)

Kedves Deák Ferenc megtisztelő egy ilyen tötrténelmi névvel levelezni. Köszönjük kedves leveled amiket írsz nagyszerű dolgok. Kíváló gondolatok köszönjük, hogy megosztottad velünk. Akár a megrendelő ügyvédje is lehetnél, ha válalod persze. Szeretném jelezni nem indultam a kiiráson nem vagyok közvetlen érintve mint, azt te írod így nem kell beletörödnöm sem. Nem gondolom, hogy bárkinek megbomlana a személyisége mert 7Mértföldék úgy döntöttek.
Az elvek kedves barátom a kiszolgáltatottság amit itt többen feszegetnek abszolut jogosan teszem hozzá. Itt izlésről értekezni igen bátor dolog hiszen nem ismerjük a megrendelőt és azt sem miről nem tudnak dönteni. Gondolkozz a kiszolgáltatottság határtalanságán, azután jöhet az esztétizálás.
A legjobbakat kívánom.

Köszönjük amit írtál abszolut egyetértek veled.
Bizony nagyszerű lenne mindenki számára.
Köszönjük. Aki támogatja csatlakozzon.

Köszönöm.
Nem kívánok senki ügyvédje lenni.
Igen, az a fránya kiszolgáltatottság... Nekem se tetszik. Bár úgy gondolom, hogy aki regisztrált erre az oldalra az felkészült mindenre:
Egy projekt, egy megrendelő s rengeteg olyan kreatív; aki feleslegesen dolgozik. A grafikusok, akik itt vannak ezekkel mind tisztában vannak. Ha nem; előbb utóbb majd megtapasztalják a saját bőrükön. Ettől csak egy rosszabb van: mikor csak pénzbefizetéssel tudsz a ringbe szállni.
Támogatom Csurga ötletét!

Remek

Csurga cikkére kíváncsi lennék: ha esetleg megoldható lenne, hogy elolvashassuk, megköszönném. (mármint, ha publikus. Elérhetőségünk van itt is és a honlapunkon is). Építő kritikákat bárkitől szívesen veszünk és elfogadunk, az viszont számomra teljesen érthetetlen, hogy olyan Kreatívok, akik nem is indultak egy pályázaton, miért itt élik ki frusztráltságukat. Bocsánat az erős kifejezésért, de nem tudtam meg azóta sem tőlük, hogy tulajdonképpen mit kellett volna másképp csinálnunk vagy mivel van konkrétan problémájuk (azon kívül, hogy előszeretettel élcelődnek más nevén.)
Nagyon szépen köszönöm, hogy azok a Kreatívok, akik elindultak a pályázatunkon, segítségünkre vannak a logó tökéletesítésében. Mi őszintén reméljük, hogy rövidesen ismét egy sikeres pályázatot zárhatunk.

Hát, ez nem semmi. Erre a kakaskodásra még nem volt példa. És nem is értem. Hozzáállás? Tisztesség? Kiszolgáltatottság? Helytelen kiirás? Igen, fikázni mindent lehet, azt a legkönnyebb, és bizonyára Ti a becsületrendet hordjátok! Kapjatok már észhez!

Ez is egy munka, egy Megbízó, egy feladat. Ha valaki nem tud valamit, kérdezzen. Ha valami nem világos, kérdezzen. Átláthatatlannak érzed? Finomítsd, hogy folytasd a munkát !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, vagy hát persze, valakinek nem pénz kell, nem azért jelentkezett, nem azért van itt, hanem hogy fényezze magát. Ez ám ettől összetettebb dolog, az élet az alkalmazkodásból áll, nem "tökéletes feladatokból", a pici kétséges dolgokért is kapni kell. Ja, nektek nem? Ezek szerint valakiknek ez a 40.000 ft nem a megélhetéséhez kerül hozzá mint nekem, hanem csak tömés a fogában?

Kis nyűg lenne a feladattal pici mulasztás miatt? Fikázzuk, nem kell... Hajrá, induljon a "Grafikus Felszabadítási Szakszervezet". Kiszolgáltatottság? Eddig hol éltetek? Nem ezt csináltátok?

Lehet, és tudom hogy ezekkel a sorokkal egyedül vagyok a Tökéletes emberekkel szemben, jöhet, várok minden kritikát én is ! Csak keményen, de miről is szól ez az oldal? Gondolkodjatok...

Linket nem merek (nem találtam a FAQ-ban erre vonatkozó leírást), de ha valakit érdekel a cikk, akkor ezt másoljátok a böngésző címsorába:

csurga.hu/tudomany/a-megfelelo-logo-kivalasztasa

Egyes kreatívoknak ideje lenne már felnőnie. Véleményt lehet nyilvánítani, de ne azonnal késsel szaladjunk már a megbízó nyaka felé. Itt pontosan egy olyan megbízót ért sérelem, aki komolyan hitt ebben az egészben és időt és energiát fektetett abba, hogy mindenkinek könnyebb legyen a feladat értelmezése és nem zárkózott el a kiegészítő javaslatok ellen sem. (De ez már más pályázatoknál is megtörtént). Lehet, hogy ezek után már nem szívesen fog újabb pályázatot kiírni, hiszen már "kapott eleget". Azt, hogy nem tudtad követni a megbízó gondolatmenetét, könnyen orvosolhattad volna, ha már előzőleg kipipálod az oldal tetején a : " kérek email értesítést a megbízó hozzászólásairól" mezőt! Ne vágd/vágjátok magad alatt a fát, mert (sajnos) mi is mögötted ülünk. Miért nem lehet szépen, emberi hangot megütve beszélni mind a megbízóval és a kreatívokkal is? Ha valamivel nem értesz egyet, akkor is kapsz rá választ, ha azt higgadtan és átgondoltan teszed fel! :)

Erről beszéltem én is, igazad van!
Te már kulturáltabban fogalmaztad meg, belőlem még a pillanatnyi düh beszélt. Szép volt...

Köszönöm szépen.

Kedves Felek!

Itt az ideje, hogy minket vegyetek elő, pontosabban van erre egy jobb megoldás is. A hozzászólásom végén megtalálható lesz. A megbízók soha nem tudnak olyat végrehajtani, amit a szabályok nem engednek, vagy indokolt esetben mi nem egyezünk bele. Szóval nincs olyan, hogy „Hogy tehet ilyet a megbízó?”, hanem olyan van, hogy „Miként engedheti ezt a KreaNod?”

Pályázati határidőt meghosszabbítani nemcsak, hogy szabályos, de ennek megváltoztatásának az írmagja sem mertül fel bennünk. Eddig is volt, ezután is lesz lehetőség kitolni a határidőt. Mindezekről a FAQ szándékosan tematikákra bontva tájékoztatást ad, az ÁSZF is rendelkezik erről, szóval zsákbamacskát nem árultunk. Azt a dizájnhoz értő emberként valószínűleg mindenki elismeri, hogy az nem lehetséges, hogy minden apró szabályt, rendelkezést folyamatosan a felhasználók arcába toljunk. A törvényeket sem ismered pontosan, csak ha utána nézel. De azok nem ismerete nem ment meg a be nem tartásukkal járó következményektől.

Jelen esetben nem volt shortlist kijelölve és az visszavonva, győztes pedig pláne, egyszerűen annyi történt, hogy még néhány nap van arra, hogy egyesek tökéletesítsék a munkáikat. Ez nem azt jelenti, hogy bárki más ki lenne zárva, lévén a pályázat megnyílt, mindössze mi ragaszkodunk hozzá, hogy a korrektség kedvéért legyen mindig egyértelműsítve, hogy az ún. második kör zajlik, ami annyit tesz, hogy a megbízó számára már vannak szimpatikus munkák, amelyek alkotóival együtt dolgozik. Mindenki mérlegelje ezt is, aki még be akar szállni.

A pályamunkák egy kattintással való elvetésének lehetőségét ismerjük, de nem hiába nem másoltuk le azt sem. Véleményem szerint sokkal személytelenebb, és kontraproduktív, hogy egyes kreatívokat, akik dolgoznak munkákon, egy-egy kattintással, teljesen személytelenül „kidobhassanak a kukába”. Ennél barátibb az 1-10-ig való pontozás kötelezővé tétele. A megbízóknak így sem kerül többe a visszajelzés (1 kattintás), viszont az valamelyest árnyaltabb képet ad, és néha pozitív irányba módosítható. (Lett már nem egy shortlist abból, hogy egy a megbízónak alapból nem tetsző munka nem elvetve lett, hanem visszajelzések révén fejlődött.) Az elvetés bevezetése azt eredményezné, hogy minden olyan munka, amelyik mondjuk 7-esnél alacsonyabb pontszámot kap, „menne a levesbe”. A visszajelzés pedig legalább annyira egyértelmű is, mert egy 3-nál alacsonyabb pontszám kétséget kizáróan jelzi, hogy az irány nem jó, más felé kéne indulni. A mi rendszerünk ráadásul az emberségesebb megbízóknak megadja azt a lehetőséget is, hogy némi kommentár, biztatás, javaslat segítségével további együttműködésre ösztökélje a kreatívot, ne pedig csak „kidobja”. Ez az elv vezérelt minket a tervezésnél, és az elveinkből fel nem adunk. A korrekt együttműködésnek, a hosszabb távú kölcsönös előnyöknek, és egyértelmű tájékoztatásnak sokkal jobb keretet ad szerintünk a jelenlegi rendszer, ezért nem tervezzük változtatni. Aki rosszat készít, így is megkapja a „magáét”, nem kell egy drasztikusabb „pofon lehetőség”.

Szóval a hozzászólásom elején meglebegtetett másik megoldásról: Nálunk ilyenek az elvek, ezeket figyelembe véve fejlődik a rendszer. Lehet minket – és nem a megbízókat – bírálni miatta, vagy el lehet hagyni az oldalt, aki inkorrektnek, becsapósnak, igazságtalannak érzi azt. (Ez nem jelenti azt, hogy a javaslatokat nem vesszük szívesen. Aki már írt nekünk, az tudja, hogy mindent mérlegelünk, és ha az alap elveinkkel nem ütközik, akkor akár meg is valósítjuk.)

Végezetül kedves Csurga! Természetesen nem tilos linket elhelyezni a pályázati fórum hozzászólásaiban, örülünk, ha párbeszéd alakul ki.

Továbbá fontolgatjuk, hogy a mindenféle szakmaiságot nélkülöző, személyeskedésbe átcsapó hozzászólásokat törölni fogjuk. Ezzel nem magunkat, és nem a megbízókat védjük, hanem a kreatívokat is. Ahogy olvashattátok már néhány alkalommal: Senki nem jár jól azzal, hogy a megbízók sarazását engedi meg magának egy-két ember. (A szakmai kritikák természetesen nem a személyeskedés kategóriájába tartoznak.) Folyjon tovább az együttműködés, akinek ez nem tetszik, annak nem kötelező részt venni rajta.

én a helyedben jobban aggódnék, hogy a Meglepkék pályázatból mi fog kisülni.

Nics ezzel a tenderrel semmi baj! Nem elso eset, hogy meghosszabbitjak/kitoljak a hataridot! A megrendelo is (az en esetemben) korrektul reagalt, minden rendben megy. Viszont volt olyan (Holdfeny), ahol a megrendelo nem reagalt semmit, oda*** egy 1-est. Megkerdeztem, hogy ez komoly???! Visszairt, hogy nem, csak igy jelolte maganak, hogy konnyebben kiigazodjon a munkak kozott. Aztan a palyazat lezarult es az az 1-es szepen ott is maradt. Atlagpontszam pedig szepen el lett asva! Ilyet meg sosem tapasztaltam! (Eleg gaz, mi? XD )

Nem aggódom, miért is kellene?

Az ilyen, és ehhez hasonló esetekre már van megoldásötletünk, amelynek a tervezése még folyamatban van.

Teljesen jogosan lettek 1 (egy) pontra értékelve azok a munkák.

Jól jönne egy általános fórum, ahova a megrendelőktől független párbeszéd is mehetne.
Itt a hajós pályázatnál örültem a kapott pontomnak, mikor olvastam, hogy 1-7-ig megy az első kör. Írtam is hogy szívesen veszem a véleményeket, hogy ha tudok változtathassak a terveken. Aztán láttam itt, hogy segítséget kértek a Kreanodtól. Hozzám meg azóta sem jött észrevétel, pontszám is maradt. :(

Én kíváncsi vagyok mások hogyan értelmeznek 1-1 feladatot, ezért mindig megnézem az összes beküldött munkát. Sok olyan van ami tetszik, de nem tudom jelezni, mert fel sem töltik az oldalukra, talán épp a kapott pontszám miatt. Nem minden 1 pontos olyan...

Kedves Bbei! Megkérhetlek, hogy a pályázatodon belül jelezd, hogy hiányolod az észrevételünket? Minden 7-8 pontoshoz írtunk, és még néhány olyanhoz is, akiknek előtte kevesebb pontja volt. Most is végignéztem a pályázatokat gyorsan, de nem találtam melyik lehetne az, ahol nem írtunk megjegyzést. Pont azért is igyekeztem itt a fórumon is jelezni, hogy mi történik, mert pl. sorba nem lehet rendezni a pályázatokat, mindig az kerül előre, ahol legutóbb történt valami változás, ezért így előfordulhatnak anomáliák a legjobb akaratunk mellett is. Viszont ha bárki úgy gondolja most is, hogy kérdése van akár az eddigi pontjaival vagy akármivel a pályázatával kapcsolatosan, akkor ott nyugodtan írhat, mert pályázaton belül mindenkinek válaszolunk. Köszönöm.

Kedves 7Merfold! Dec. 29-én jeleztem a pályázaton belül, de akkor újra megteszem, mert ezek szerint elvesztem a rendszerben. Én ugyan csak 6 pontot kaptam, de akkor még 7 volt a max. így ezt egy jó iránynak értékeltem. Én csak vártam, mert ennyire türelmes vagyok. :-)

Kedves Felek!

Vétlen szabálytalanságot megelőzendő írok egy kommentet. :) Ha fórum beszélgetésre hivatkozva egyértelművé válna a koncepción belül egy kreatívnak a kiléte, akkor az szabályszegésnek minősülne, amitől óva intenélek kedves BBei. Írj új hozzászólást nyugodtan, hogy az a sor elejére kerüljön, de semmilyen formában ne utalj az itteni beszélgetésre.

A mi segítségünk nem azt jelenti, hogy mindenki automatikusan kap valamilyen kommentet, nem is pontozunk, mi erre úgy érezzük, nem is vagyunk jogosultak. Bizonyos munkákat ajánlunk a megbízó figyelmébe, amelyek vagy győztesnek nyugodtan választhatóak, vagy csak shortlistre ajánlottak, vagy mindössze egy nem alacsony pontszámot érdemelnek.

Értékelés szerint sorba rendezni valóban nincs ebben a fázisban lehetőség, de ez nem véletlen. Ez biztosítja ugyanis, hogy a megbízók könnyen értesüljenek új látványtervek feltöltéséről, illetve kreatív hozzászólásokról, mert aktualitás szerint vannak sorba rendezve a munkák, a már megszokott piros jelzésekkel kiegészülve. Értékelés szerinti sorba rendezés esetén például egy 5-re értékelt munkához fűzött komment nagy eséllyel elkerülné a megbízó figyelmét.

További jó együttműködést mindenkinek!

Próbálok rettenetes nagy inkognitóban működni, de úgy meg elég nehéz megtalálni valakit aki elveszett. Most újra várhatok egy visszajelzésre, de meddig? Esetleg jelzem itt hogy még nem kaptam…de aztán ha kapok, nem jelzek vissza, hogy sikerült, mert akkor kiderül minden. :D Annyira nem is erőltetném, csak tényleg azt hittem, hogy ebből a 6-ból még talán lehet mondjuk akár 8 is. Persze az is lehet, hogy közben úgy döntöttek ez a 6 tényleg 6 is marad. Meg az is lehet, hogy nem is tudok rajta úgy változtatni, hogy ebből több legyen. Volt már ilyen másik pályázatnál, hogy kaptam visszajelzést, megértettem mi a gond, és két nap alatt nem jutott eszembe semmi ami kivitelezhető lett volna. Csak jó lett volna ha mindez a pályázat lezárta előtt kiderül. Nincs ezzel probléma egyébként, mert most már fogom tudni, hogy inkább küldök új koncepciót, vagy ugyanazt másképp, mint hozzászólást egy régebben beküldött tervhez.

igen, a bizonytalanság általános probléma, minden pályázatnál...
azért kell szinte kérdés nélkül még többet és még többet küldeni, amíg pattognak a fogaskerekek újításokat, új ötleteket, nem szabad megállni. Persze jól hangzik, hogy "meglévőn módosítani", de több tervnél, több esély van... Kitartás ! :)

igen, a bizonytalanság általános probléma, minden pályázatnál...
azért kell szinte kérdés nélkül még többet és még többet küldeni, amíg pattognak a fogaskerekek újításokat, új ötleteket, nem szabad megállni. Persze jól hangzik, hogy "meglévőn módosítani", de több tervnél, több esély van... Kitartás ! :)

Pont az a lényeg, hogy ne új koncepciót küldj. Nyugodtan frissítheted a korábbit, ugyanis arról hozzászólás írása nélkül is kap jelzést a megbízó. (A mindössze új látványtervek kedvéért beküldött új koncepciókat egyébként is moderálni szoktuk a hiteles statisztikák érdekében.) A hozzászólás ezen felül még egy értesítés pluszban.

Ezzel nem feded fel a kilétedet, ezt csak most arra értettem, hogy a pályázati fórumra hivatkozva történne meg. A koncepción belül bármit kérdezhetsz aláírás nélkül, a neved és profilképed nem fog látszódni, amíg aktív a pályázat.

Rendben, rendben, de még mindig nem kaptam visszajelzést, így két hozzászólás után sem. :( Hogyan kell érteni azt hogy frissíthetem a korábbit?

A "Koncepció" szerkesztése gombra gondoltam, amit a koncepciódon belül, a jobb felső oszlopban találsz. Lehet, hogy nem kaptál még reakciót, de ne felejtsd el, hogy egyik megbízó sem tud állandóan a gép előtt ülni. Figyelve a 7Mérföld tevékenységét, biztos vagyok benne, hogy hamarosan fogsz választ kapni.

Kedves Bbei! Szerintem ennek egy elég prózai oka lehet, leginkább az, hogy tegnap délutántól csak megnéztük az újabb leveleket és koncepciókat, és az előbb vitattuk meg kinek milyen választ küldjünk, így ha egy órán belül sem kapsz választ, már a Kreanod külön engedélyét fogom kérni, hogy segítsen, hova írjuk a válaszokat, ha az nem jelenik meg a pályázatoknál. Mivel én még sosem voltam Kreatív (mindenki nagy szerencséjére :) ) így a technikai kérdésedben remélem majd segít Neked egy másik Kreatív vagy a Kreanod.

Kedves Andrea! Ezen a héten lezárul a pályázat, vagyis péntekig választ kaphatunk? Tudjuk, hogy a Megbízó részéről nézve nagyon nehéz dönteni, nem kis felelősség és teher... ez csak egy kérdés volt :)

(Ha még esetleges finomítások lennének a kiválasztott logón, azok a lezárás után is elvégezhetők, akkor már senkit sem hajt a tatár)

Igen, péntekig lesz válasz. :)

...mérhetetlen csalódás... vélemény visszafojtva.

Kedves Kreatívok! Mindenkinek nagyon szépen köszönjük a munkáját, a segítségét, a sok-sok javítást és rengeteg ötletet. Ebből a pályázatból is sokat tanultunk. Reméljük legközelebb is dolgozhatunk Veletek! Ilyenkor mindig sajnáljuk, hogy csak egy győztest lehet választani, de hát ez van. Mindenkinek nagyon sok sikeres pályázatban, egészségben és boldogságban (no meg csodás hajóutakban vagy nyaralásban :) ) gazdag 2014-es évet kívánunk!

Te jó ég. Ezek döbbenetesen gyengék, nem akarok csúnyább jelzőt leírni. Az elsőtől az utolsóig azok.

Én előre szeretném leszögezni, hogy nyílvánvalóan nem bírálhatom felül a megbízó döntését, mert nem is ez a célom, de lesújtó, hogy a nyertes logó kifejezetten sablonszerű és középszerű. Nem kicsit mellőzi az egyediséget, kreativitást és a játékosságot, ami elvárható lenne egy 10 pontra értékelt logótól. (A google-ben a "ship logo" keresésre hasonló sablonok jönnek ki tömegével)
Ezt a logót bármilyen hajózással foglalkozó vállalat használhatná, csak a feliratot kellene mellette átírni és voálá.

Ez olyan mintha egy Steven Seagal filmet 10 pontra értékelnék, csak mert szeretem az akciófilmeket.
(Szerintem egy logónál a kreativitás, ötlet és egyediség az, amire 10 pontot lehet adni. Filmeknél ez a megfelel a társadalmi igényű filmek színvonalának)

Kedves szucszoli! Köszönjük a véleményed (részben egyet is értünk vele). Mivel a pályázat lezárult és látjátok az eredményeket; így ezennel megkérnék mindenkit, aki hozzászól, hogy azt építő jelleggel tegye, tehát kimondottan legyen kedves megírni azt is, hogy Ő melyik logot választotta volna és miért. Ezt egyrészt kíváncsiságból kérdeznénk, másrészt azért, mert olyan "könnyelműen" tudjátok kritizálni a Megbízókat, hogy miért lassan választanak, aztán miért azt, amit... No, akkor most bátran lehet írni, megfelelő stílusban kritizálni és előremutató javaslatokat tenni! :) Köszönjük.

Ez van, vége. Egy a lényeg: nézzétek meg az "adidas" logóját, 3-4 oldal kellene ahhoz, hogy kivegye és felvázolja az ember, mi ez, honnan jött, miért így.... ?
Nem kell !!!! ...bevált, megszokták... és ez a lényeg
Gratulálok a tervezőnek

Az adidas logója nagyon egyszerű elképzelésen alapul, aminek a megértéséhez nem kell lediplomázni: ez a leredukált formai egyszerűsége annak köszönhető, hogy az adidas egy fogyasztói szimbólum. Ezzel az egyszerű motívummal tud hatásosan beleivódni a köztudatba, mert a versenytársai közül így tud megfelelően kitűnni.

Én "Árnyas" munkáját tartom a legjobbnak, amelyiknél a J betű alsó szára egy horgony és a K betű egy hullámban végződik. Stlíusos, igényes, egyedi, egyszerű és könnyen megjegyezhető, más logóval nem lehet összetéveszteni, vagy felcserélni.

Bgrafika:
szerintem a te munkád (javítások1) úgy néz ki, mintha egy mosogatószer logója lenne. Ne vedd sértésnek, nagyon szép illusztrációnak, de nem tükrözi vissza a tengerjáró hajók visszafogottan igényes-luxus színvonalát. Logónak ezt egy tisztítószer, mosópor csomagolásán tudnám elképzelni. (lásd pl: Softy pályázat)
Végül is egy mosópor reklámnak kiváló lenne, hiszen a kimosott ruhák ettől olyan friss óceán illatúak lesznek, mintha egy tengerjáró hajón utaznál :)

De, hogy egyszerűbb legyen megérteni:
képzeld el, hogy egy színésznek olyan szinkronhangot adnak, ami nem illik az ő életkorához, karakteréhez és személyiségéhez. Mondjuk egy 6 éves kislányak egy 12 éves lány lenne a szinkronhagja. Mint "a Vadászat" című filmben. Egyébként kiváló film, melegen ajánlom, mert nagyon aktuális és lehet rajta gondolkodni.

Köszönöm a tájékoztatást, hát ez van... én egy adidas logóhoz is hülye vagyok Ez az én sorsom... hmmm...beletörődök !

És ha a Mester azt mondja mosogatószer logó, akkor legyen az ! ...értettem!

Nem is tudom mit keresek én itt...

Nyugi, szerintem pont a helyeden vagy itt.

Mellesleg jan. 4-én írtam ide, úgy látszik ráéreztem a dologra...

a címketerveid azok nagyon szépek, úgy hogy nincs miért szégyenkezned!

Ez történik akkor, ha a megbízó(vagy inkább megmondó?) nem bízik meg a szakemberben, illetve ez történik a szakemberek hiányában is. Ha ez a két hiány együtt jelentkezik, akkor beszélhetünk a vak vezet világtalant szituációról.
Akkor aztán ilyen csoda logók (tucat másolatok), arculatok készülnek. :)

Bgrafika: "én egy adidas logóhoz is hülye vagyok."
Ez nem szégyen, én sem értek a csillagászathoz, az autószereléshez, és sorolhatnám reggelig, mennyi mindenhez nem értek még. Sőt, igazából csak egy, vagy két dologhoz értek, a többit a szakemberekre hagyom.

Azokon túl amiknek egy logónak alapból meg kell felelnie, a kérésnek, hogy legyen elegáns, szerintem leginkább ez felelt meg, ezért én ezt választottam volna: http://kreanod.hu/megoldas/hajoutkellhu-palyazat
De nekem tetszett a horizont is, meg a földgömb-hajókormány is, és volt még pár ötletes és szép grafika, de azokat nem választottam volna ennek a pályázatnak a győztesévé. Szép megoldás az egyik betűből hajót kreálni, nekem az tetszett ahol az Ú betű volt a hajó, viszont az hogy az egy hajó, csak jobban megnézve derült ki számomra, de tényleg hozta a hajóutas hangulatot, meg a betűk is nagyon stílusosak voltak.
Lehet ez csak az én véleményem, de a tipografikus logók nem túl népszerűek, nem grafikus szemmel látva az emberek a betűket csak olvassák, a képeket viszont nézik-megjegyzik. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs jelentősége a betűk talpas-talpatlan, vastag-vékony, egyenes-görbülő mivoltának, (fedezékbe vonul, fehér zászlót lenget) csak megrendelői oldalról érthető az igény egy szimbólumra, ami leginkább megjeleníti a tevékenységüket, meg mindazt amit mondani, mutatni szeretnének magukról.

A tipografikus logók kifinomultak, ezért nem illik bele a profitorientált cégek arculatába. No de egy luxus hajóutakkal foglalkozó cég profitorientált?
-Nem! Mert nem fogyasztásérdekelt, nem tömegtermeléssel foglalkozik.
Mi lenne, ha egy 5 csillagos szálloda logójába egy szálloda grafikát raknék!? Ezen röhögne mindenki, mert egy szálloda nem reklámozza magát a plázában, mert nem profitorientált cég és nem a fogyasztás növelése a célja.

Sajnos sehol nincs kimondva, hogy egy cégnek az a jó, ha az kitűnik a versenytárai közül, de ha nem egyedi a logó, akkor az mitől tűnik ki a többi logó közül és a versenytársai közül?
Az egyediség attól egyediség, hogy szakít az ilyen vizuális közhelyekkel.
Ha a cég nevében is benne van, hogy hajó, akkor minek még egyszer belevinni külön szimbólumként?
Egy hajó megjelenítése egy olyan céglogóban, ami a hajózásban érdekelt (és még a cégnevében is benne van), az szájbarágós és azon túl vizuális közhely. De a hajó helyére bármit be lehetne helyettesíteni pl. autót.

Érted?
Mintha a cég analfabétákhoz szólna, akik nem tudnak olvasni és ezért kell belevinni egy hajó grafikát, hogy tudja a paraszt, hogy ez egy hajózással foglalkozó cég.

Értem! :D Beszéltünk mi már a vizuális közhelyekről egyébként. :) És ezzel a részével egyet is értek. Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy a megbízó mit szeretne látni. Mert az övé lesz. És az alapján amit kértek, szerintem a legjobb választás az a logó lett volna. Ennyiről szólt ez a rész nem többről.
A többi meg arról, hogy a megrendelők emblémát szeretnének. Nem azt mondtam, hogy az a legjobb, hogy ez esetben legyen ez egy hajó.
Egyébként tudom csak példa volt a hotel, de ennek kapcsán eszembe jutott az is, hogy éppen ezen a területen elterjedtek a különböző kabalafigurák használata. Mert igény van rá, hogy valami akár szó szerint is kézzel fogható tárgy kötődjön hozzájuk. Lehet hogy hibás elgondolás ezt valamilyen szinten elvárni egy logótól mert nem ezt a szerepet kellene betöltenie. De talán pont az lenne a lényeg, hogy a megbízó és a kreatív együtt megtalálja a minden igényt kielégítő legjobb megoldást.

Fórum (58)