Pályázatok

Gyorsasági autóversenyző logójának a megtervezése

Logó design
-
Vivien
85.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 60
3

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 év 7 hónap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (86)

Beküldve: 2016. 03. 18.
2
0
7
Beküldve: 2016. 03. 20.
2
0
7
hZs
Beküldve: 2016. 03. 21.
4
0
7
Beküldve: 2016. 03. 18.
6
0
6
Beküldve: 2016. 03. 21.
3
0
6
Beküldve: 2016. 03. 22.
14
1
6
Beküldve: 2016. 03. 17.
1
0
6
Beküldve: 2016. 03. 22.
8
0
6
Beküldve: 2016. 03. 23.
5
0
6
Beküldve: 2016. 03. 22.
1
0
6
Beküldve: 2016. 03. 18.
4
0
6

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Keszthelyi Vivien a világ legfiatalabb női gyorsasági autóversenyzője.
Nemzetközi szakemberek is az egyik legnagyobb tehetségként tartják számon. Már 13 évesen lehetőséget kapott felnőtt sorozatban.
Folyamatosan fejlődik és lép előre, idén a FIA Közép-Európai Zóna Túraautó Bajnokság legmagasabb kategóriájában folytatja pályafutását.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

OXXO Motorsport, professzionális autóverseny csapat.

Feladat leírása

Feladat: 

Keszthelyi Vivien gyorsasági autóversenyző új logójának a megtervezése. A márka a VIVIEN.

Tehát a feladat a VIVIEN márka: logó és hozzá tartozó betűtípus, vagy csak felirat megtervezése. Ez a pályázó kreativitására van bízva.

Kulcsszavak:
- gyorsasági autóversenyző,
- dinamikus,
- szimmetrikus,
- letisztult,
- győztes, győzelem,
- erő,
- gyémánt,
- magabiztos,de semmiképpen sem nagyképű

Versenyhangulat:
https://www.facebook.com/DTM/videos/10153799902611151/

BRIEF ÁTÍRÁS 2016.03.18.

Kikerült a szövegből a kedvenc állatra való utalás, helyette a következő sorral egészül ki a felsorolás:

irányadó arculati minták: Lewis Hamilton, Kimi Räikkönen

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Egyedi, megkülönböztető legyen az arculat.
A kívánt reakció, hogy felkeltse a figyelmet és elkezdjék követni azok is, akik eddig még nem hallottak róla.

Feladat leírása

Célközönség: 

Nemzetközi, nem csak autósport, hanem divat és életstílus iránt is érdeklődő emberek.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Keszthelyi Vivien a világ legfiatalabb női gyorsasági autóversenyzője, az egyik legnagyobb tehetségként tartják számon. Már most érdemes rá odafigyelni, eredményei mellett jótékonyságból is jeles.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márkára jellemző kulcsszavak:
- dinamikus
- győztes
- erős
- magabiztos
- szerény

Feladat leírása

Médiaterv: 

Nemzetközi, nem csak autósporttal foglalkozó médiumok.

Feladat leírása

Stílus: 

Letisztult, egyedi stílus a fent megjelölt kulcsszavak alapján.

Fórum

Hello!
Konkrét elképzelésetek van a logó színeivel kapcsolatban?

Szia!
Nincs konkrét, a kreativitásra, fantáziára van bízva.

A feladat leírásából kikerült, hogy: "kedvenc állata a fehér tigris", mert többen erre alapozták a tervezést, és nem szeretnénk ebbe az irányba elmenni.
Továbbá bekerült és fontos, hogy a cél a nemzetközi piac, ennek megfelelően írtunk néhány lehetséges irányvonalat.

Mindezt úgy, hogy itt még a pontozással sem végeztek (ergo nem is látták szerintem az összes művet). Korrekt.

Lehet, hogy az itteniből választották, bár érdekes, hogy miért hozták nyilvánosságra eredményhirdetés előtt. Amennyiben nem így van a tervezőnek nem lehetett nehéz dolga ennyi koncepcióból kiválasztani, hogy mi a megrendelő igénye.
(Pontot még én sem kaptam)

Így már annyira nem is meglepő a sietség, amit tapasztaltunk. A határidő lejárta utáni napon mindenféle kommentár nélkül pénzvisszafizetési garanciát kért a megbízó. Természetesen ez nem megy ilyen könnyen, jeleztük, hogy az a minimum, hogy a beérkezett munkákra pontot adnak... Biztosak vagyunk benne, hogy nem az itteni koncepciókból választottak, mert az elég feltűnő lenne. Mindenesetre éjjel megjött a válasz, hogy lesz pontozás. A miértekre hagyjuk, hogy a megbízó megadja nektek a választ, ha gondolja. Természetesen mi sem tapsoltunk az eset kapcsán örömünkben.

ez így tényleg korrekt!

Tisztelt Hozzászólók!

A tervezést más platformon is meghirdettük, a Kreanod oldalán is használt kulcsszavak felhasználásával. Ezek egy időben fejeződtek be.

Sajnos erről az oldalról végignézve az összes beérkezett munkát, nem találtunk olyat, ami akár részben is elnyerte volna a tetszésünket, mi örültünk volna a legjobban, ha igen, azért is ajánlottunk fel a minimumnál nagyobb összeget. A feladat leírásán menet közben változtattunk is, hogy segítsünk.

A sajtóanyagot a pályázat lezárta után készítettük és küldtük ki.

A pontozást ettől függetlenül az oldal szabályai szerint elvégezzük.

A magunk részéről a pályázatot sikertelen pályaművek beérkezése miatt lezártnak tekintjük.

Üdvözlettel,
OXXO Motorsport

Mondjuk az a legegyszerűbb, ha végignyálazzák a logókat! Kiválasztják ami tetszik, majd egy ügyesebb grafikus 2-3 óra alatt összerak a már meglévő ötletekből 1-et féláron, ők pedig lefújják a bulit! Gondolom nem én vagyok az egyetlen akinek a logója túlzás nélkül hasonlít a győztes logóra!
Köszönöm OXXO!

Azt gondoltam, hogy nem fogom kommentálni a dolgot, de erre lehúzták a munkámat egy 2-el. Nem értem az egészet. Sokat dolgoztam rajta és szerintem jó lett, de amúgy is legalább a pontokat tudnánk használni, de így az egész egy nagy csalódás. A briefben nem volt megadva hogy Keszthelyi Vivien vagy Vivien Keszthelyi, hanem VIVIEN a márka. Nagyon korrekt volt az egész. Gratulálok!

Kedves Kreatívok!

Egyetértünk az elégedetlenségetekkel a pontozást illetően. Mivel nem fogjátok látni, ezért eláruljuk, hogy jelenleg talán 1 db munka kapott 6 pontot, a többiek legjobbja 5 lett. Mivel nálunk az a feltétel, hogy a megbízónak KORREKT módon (nem félvállról véve, nem indokolatlanul szigorúan, nem a tetszik/nem tetszik pólusok mentén) kell pontoznia, mielőtt visszavonja a pályázatot, ezért a jelenlegi helyzetet nem fogadjuk el. Anélkül, hogy akár a győztes, akár az itteni munkákat jellemeznénk, egy biztos: nincs akkora különbség közöttük, hogy az 10-es legyen, az itteni legjobbak pedig 5 pontosak. Félreértés ne essék, nem azt várjuk, hogy irreálisan magas pontot kapjon mindenki, az 1-eseket is bőven megérdemlik páran. Mi csak korrektséget , objektivitást várunk el, és ezt jeleztük a megbízó felé is.

Kérek viszont mindenkit, hogy az elégedetlenséget tartsuk házon belül, valamint ne Viven nevével azonosítsuk a történteket, mivel vajmi kevés köze van hozzá. Első kézből tudjuk sajnos, mennyire igazságtalan érzés az ilyesmi. Amikor a kreatívok bunkó megbízóval találkoznak, vagy fordítva, amikor egy pályázat kiírója tehetségtelen, vagy plagizáló kreatívba botlik, egyik fél sem azt jegyzi meg, hogy a másik milyen rossz arc volt, hanem azt, hogy ez a KreaNodon esett meg vele. Nem éppen jó érzés, mert nem tehetünk róla. Vivien sem vett részt a pályázat levezénylésében, szóval az elégedetlenségeiteket ne neki címezzétek kérlek. Köszönöm.

Pont ezen elmélkedtem én is, hogy a brief-ben csak a VIVIEN szót kérte az OXXO! Nyilván, sokan máshogy helyezték volna el a nevet, ha tudják, hogy használhatják a "VIVIEN KESZTHELYI" szót! (Többek között én is) Pl.: Eleve nem működhetett a Lewis Hamilton féle style egy rövid VIVIEN szóval! De ezt más platformon megoldották a hosszabb névvel! Lehet csak én gyártom a fikciókat, de miért van olyan érzésem, hogy a KreaNod-ot inspiráció gyűjtésre használták?
Minden esetre egymás pályázatait láthatjuk valamikor? Kíváncsi vagyok, ki mire jutott!

Igen, amint lezárul a pályázat, nyilvánosak lesznek a munkák. Bár nem tisztünk megítélni, de szerintem nincs szó az általad említett inspirálódásról.

Konkrétan olyan érzésem van, hogy a végleges logó elég nagyban hasonlít az általam beküldötthöz, csak 3D-ben. Lehet, hogy ez nem így van, mert a többiekét még nem láttam, de kíváncsi vagyok majd a Ti véleményetekre is: a V betű záródása az én tervemben (ami a megtisztelő 5 pontot kapta....) éppen olyan, mint a véglegesben. Minimum érdekes.

Most olvastam a hozzászólásod, nagyon kíváncsi vagyok a munkádra! Én is úgy érzem, hogy loptak az ötletemből.... bár lehet, hogy egy V betűből lopni nem nagy kaland :)

Én csak azt figyeltem meg,hogy általában a jókat lepontozzák,sőt sosem az nyer amire ki van írva a látványterv.

Kedves Pályáztatók!
Engem az érdekelne, hogy az eddig 5 pontra értékelt pályázatom miért lett 4 pontos tegnapról mára virradóra? Semmi nem változott...

Kedves Kreatívok!

Az ügy végére pontot tehetünk. Egyrészt némileg módosultak a pontszámok, bár az alacsony értékelések sem csak úgy flegmán, hasraütésszerűen születtek, de a szempontrendszer nem volt a legszerencsésebb. Ezért a javítás. Másrészt számunkra is némileg tisztázódott a folyamat háttere. Anélkül, hogy minden információról beszámolhatnék - lévén nem minden publikus a megbízóval kapcsolatban - elmondhatjuk, hogy félreértette egymást a két fél. Illetve nyugodtan mondhatjuk, hogy három fél, mert mi is. Ahogy korábban én is írtam, lopásról/inspirálódásról nem igazán beszélhetünk, a gyors eredményhirdetésnek az volt az oka, hogy egy másik platformon egy nappal hamarabb zárult minden. Hogy miért indult a kettő egymással párhuzamosan? A KreaNod létezéséről csak később értesültek az OXXO Motorsportnál, és mivel legszívesebben hazai grafikusokkal dolgoznának együtt, ezért elindult ez a pályázat is. Ennek a lehetősége egyébként nincs kizárva, továbbra is keresnek grafikusokat, az sem kizárt, hogy később a ti köreitekben is fognak nézelődni, mert idézem: „...nem hisszük, hogy az itteni grafikusok nem képesek rá, csak ez most így alakult.” A pályázat lebonyolításában szerintünk is van hova fejlődni, legközelebb mi is jobban odafigyelünk majd. Elnézést kérek tőletek a kellemetlenségekért.

A Brand Trend be is számolt a végső logoról március 25-én:

http://brandtrend.hu/personal-brand/2016/03/25/uj-logo-es-megvaltozott-r...

Igen, hzs kolléga is linkelte akkor.

Bocsánat, azt nem láttam! Kár érte, pedig az itteni dobogós helyezések zseniális munkák!

Fórum (22)