Pályázatok

GRANTIS Logó + Brand Arculat pályázat

Logó + Kiterjedt arculat design
-
GRANTIS
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 46
deakfi

Megbízó

54

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hét 1 nap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

A Győztes Kreatív készítőjére hosszú távon is számítanánk a későbbi grafikai munkákban és webdesign projektekben a 2013 és a 2014-es év egészében teljes gőzzel, a továbbiakban pedig lazábban!

Koncepciók (98)

Beküldve: 2013. 08. 08.
17
47
10
Beküldve: 2013. 08. 11.
8
6
9
Beküldve: 2013. 08. 14.
24
2
7
Beküldve: 2013. 08. 19.
4
0
7
Beküldve: 2013. 08. 19.
10
0
7
Beküldve: 2013. 08. 19.
12
0
7
Beküldve: 2013. 08. 07.
4
3
9
Beküldve: 2013. 08. 06.
1
1
7
Beküldve: 2013. 08. 06.
1
1
7
Beküldve: 2013. 08. 08.
1
2
7
Beküldve: 2013. 08. 19.
4
0
7
Beküldve: 2013. 08. 08.
1
1
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Magyarországon a „pénzügyi tanácsadást” a legtöbb ember automatikusan az MLM cégekkel kapcsolja össze, és a legtöbb esetben sajnos a negatív tapasztalatok alapján. A piacon nagyfokú bizalmatlanság figyelhető meg, az ügyfelek és a pénzintézetek / közvetítők között pedig alapvető érdekellentét van. Az ügyfelek azt érzékelik, hogy a Bank / Biztosító kizárólag az ő kárukra tehet szert profitra és ezen sajnos nem segít a tömeges ügynökhálózatok hirtelen és minőségtelen elterjedése sem. Minden brókercég függetlennek tartja magát, és állítólag az ügyfél érdekeit nézik mégis csak néhány priorizált szerződésben / pénzintézetben gondolkodnak.

Mi a Grantis-nál teljesen máshogy gondolkodunk és látjuk a piacot. A függetlenség 2013-ban már egyáltalán nem elég, ennél sokkal többre kell törekedni, ha az emberek bizalmát vissza szeretnénk szerezni. A megoldás kulcsa véleményünk szerint a Pénzügyek Hosszútávú Fenntarthatósága.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A fenntarthatósághoz pedig alapvetően egy dolgot kell elérnünk: A pénzintézetek és az ügyfelek közötti érdekellentétet a lehető legkisebbre kell csökkenteni. Én kevésbe járok jól, és kevesebbet keresek rajtad kedves Ügyfél, annak érdekében, hogy te elégedett legyél, és a rendszer így fenntartható legyen. A közös érdek viszont anélkül elképzelhetetlen, hogy a felek átláthatóan tudják értékelni a megkötött szerződéseket és ezáltal az üzleti kapcsolatot. Az átláthatóság azonban nem áll meg a függetlenség látszatánál, hanem valóban teljeskörűséget jelent. Nem csak egy megoldást javaslok a számodra, hanem a teljes piacot bemutatom neked, és azt is érthetően elmagyarázom, hogy miért erre a koncepcióra tettem javaslatot. A közös érdek és az átláthatóság pedig már kiválóan megalapozhat egy olyan bizalmi kapcsolatot, amely mindkét fél számára tartósan előnyt fog termelni.

A Grantis egy latin eredetű szókapcsolat, amely a GRADUS (barátságban) és az ENTIS (ügyfél) kifejezések kombinációja. Barátságban az ügyféllel, de nem csak a szerződéskötés időpontjában, hanem egy Életen át. Fontosnak tartjuk azt, hogy legyen szó egy lakáshitelről, gyermek előtakarékosságról vagy személye szabott nyugdíjtervezésről, Ügyfelünk azon túl, hogy a teljes piacot megismerhesse és garantáltan a legjobbat kapja, de ez az előny ne egyszeri, hanem hosszú távú, ezáltal fenntartható legyen. Ennek megfelelően a szerződések ápolása, után követése. valamint az Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás szerves részét képezi a szolgáltatásunknak.

A szerződéskötés nálunk nem pont, hanem kettőspont. Ezután kezdődik a valódi szakértelmünk. Az értékes üzleti kapcsolatra törekszünk, és a barátsághoz hasonlóan ezt egy Életen át garantáljuk.

Amit még fontos kiemelnünk, hiszen ebben gyökeresen mások vagyunk mint a hazai piac nagy része: Jellemző a cégre – a jövőben még inkább – az erőteljes online jelenlét. Ügyfeleink több mint 80%-a a webről talál meg minket, és konkrét igényekkel és elképzeléseikkel fordulnak hozzánk. Szakítani szeretnénk a gyakorlattal, miszerint a pénzügyi tanácsadást csak „házalással” és „hideghívásokkal” lehet végezni.

Feladat leírása

Feladat: 

FIGYELEM: Először csak logó terveket várunk, a többi arculati elemet csak a már nekünk megtetsző motívummal szeretnénk megnézni. Köszönjük!

Logót és kiterjesztett kisarculatot szeretnénk, amely az alábbi részekből áll:

- Logó 100 x 100 px, színes és fekete-fehér valamint inverz formában(A győztest majd vektorizált formában is.)
- Névjegykártya
- E-mail sablon
- A4 Levélpapír sablon
- A4 és B5 / francia ablakos méretű boríték sablon
- Word sablon
- PP Prezentáció sablon
- Mappa design
- Facebook cover design
- Hírlevél sablon

Érdemes először a logóval kezdeni, hiszen a teljes arculat utána erre fog épülni. Fontos, hogy habár ingyenesen dolgozunk, de a minőségét tekintve ez egy prémium szolgáltatás, így a logónak is ezt kell sugallnia. Biztonságot, minőséget és modern megjelenést. Ugyanakkor azt is fontosnak tarjuk, hogy az első benyomás ne legyen rideg és távolságtartó. Mivel Ügyfeleinkre barátként nézünk, ezért ezt valamennyire a logónak is kellene sugallnia. Kerethez nem ragaszkodunk, se színben se formában nincsen megkötésünk a logóra vonatkozóan.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Az arculati elemek és a logó célja, hogy kézzel fogható minőséget és profizmust közvetítsen, mindezt a pénzügyekben megszokott ridegség és rugalmatlanság mellőzésével. Bár rövidtávon pénzügyi tanácsadást végzünk, a missziónk mégis az, hogy oktassuk és tanítsuk az embereket.
A jövő pénze az információ, amely most több hasznot hozhat mint bármikor a történelemben.
A Pozitív életpélda a cél, ennek megfelelően személyi kölcsönnel, hitelkártyával és semmi olyan kártékony pénzügyi területtel elvből nem foglalkozunk, ami nem építi, hanem rombolja a hazai pénzügyi kultúrát.

Feladat leírása

Célközönség: 

A 30 és 50 év közötti generáció, lehetőleg felsőfokú végzettséggel, átlagon felüli jövedelmi helyzettel, alkalmazottak és vállalkozók egyaránt bárhol az országban. Főleg inkább magánszemélyek, mint cégek, illetve szépen lassan a „jövő generációja”, akik egyre több mindent intéznek a világháló segítségével.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Független és átlátható megoldást kínálunk a különböző élethelyzetekre. Minden költség és feltétel nyilvános, nincsen apró betű, minden egyértelmű és kölcsönösen előnyös. Rövid távon tervezünk és tanácsadunk, hosszú távon azonban oktatunk és számszerűsíthető tudást, előnyt adunk.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A GRANTIS garanciát jelent. Garanciát a jelenben az átláthatósággal, és garanciát a jövőben a megszerzett gyakorlati tudással, amit pénzzé lehet váltani.

„Adj halat az éhezőnek és aznap megmented a haláltól.Tanítsd meg őt halászni és örök életére jóllakott lesz, sem ő sem családja nem szenved majd hiányt”

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logót közel 20 tematikus weboldal fogja tartalmazni a legkülönfélébb pénzügyi témákban, mégis ugyanazzal az egységes üzenettel. Az offline arculati elemek pedig ügyfelek ajánlataiban, mappákon, e-mail-es kommunikációkban, hirdetésekben fognak leggyakrabban előfordulni.

Feladat leírása

Stílus: 

Prémium szolgáltatás, elegáns megjelenés mégis rugalmas és emberközeli, baráti.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nem kell a logónak direktben arra utalnia, hogy pénzügyekkel foglalkozunk, nyugodtan szárnyalhat a kreativitás :)

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A Győztes Kreatív készítőjére hosszú távon is számítanánk a későbbi grafikai munkákban és webdesign projektekben a 2013 és a 2014-es év egészében.
A logót 100 x 100 px, színes és fekete-fehér valamint inverz formában is szeretnénk megtekinteni!
Köszönjük!

Fórum

Kedves Kreatívok!

Örömmel látom, hogy dacára a jó időnek ti azonnal belecsaptatok a munkába, ráadásul ez alatt a néhány nap alatt is már több ígéretes megoldással találkoztunk! Nagyon pici türelmet szeretnék kérni tőletek, a holnapi nap folyamán érkezem a kommentekkel, addig is köszönöm a lelkesedést és természetesen várom a további munkákat is! Jó munkát nektek!

Kedves Kreatívok!

Tüzetesen áttanulmányoztuk az első 18 koncepciót és meg vagyunk elégedve a munkátokkal, csak így tovább! :) Néhány általános koncepciót segítettetek kristályosítani számunkra, amelyet most igyekszem összefoglalni, annak érdekében, hogy minél több nyertes-gyanús megoldás születhessen:

- A legnagyobb nehézséget abban látom, hogy egy pénzügyi brand arculatát szeretnénk megalkotni anélkül, hogy pénzügyi szimbólumokat használnánk. Többeteknél láttunk malacot, dollárjelet, egyszóval olyan motívumokat amelyek a pénzvilágra jellemzőek. Ezek használatától továbbra is elzárkózunk, mert úgy vagyunk vele hogy nem a szimbólumokkal, hanem az összhatással, a kiváltott érzéssel szeretnénk arra utalni hogy bizalmat igénylő iparágban tevékenykedünk.

- Szolgáltatásunk legfontosabb része a minőség, amelyhez ugye általában a multikat ezáltal a ridegséget, a személytől való eltávolodást asszociálják. Nálunk viszont a testre szabottság és az ügyfélközpontúság már már baráti szinten jelenik meg így újabb ellentmondás van amit a logóval egyszerre kellene sugallnunk.

- Nagyobb tetszést váltottak ki belőlünk a szögletesebb, vagy csak kicsit lekerekített logók / GRANTIS felirat illetve az elegáns és klasszikusabb betűtípusok. Ez persze nem azt jelenti, hogy csak ilyen megoldás lehet a nyertes, a lényeg az összhatás!

- A logó a szöveg előtt és szöveg felett koncepciók mindkét variációja érdekel minket egy megoldási terv keretein belül.

- Fontos, hogy a koncepció valóban egyedi legyen, azaz ránézésre önálló benyomást keltsen és ne kössék azt már bármelyik piacon lévő bármilyen márkához / brandhez!

Köszönöm és további jó munkát kívánok:
Deák Ferenc István

Fórum (3)