Pályázatok

Gluténmentes liszt címke brit piacra

Címke design
-
Mum's Mill (itthon AnnaPanni)
40.000 Ft
Hátravan:
2 nap 9 óra
Követő: 19
csehzs

Megbízó

0

Hozzászólás

0%

Értékelt koncepció

1 nap 19 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Brief írás segédlet
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

A nyertesnek szívesen küldünk a lisztjeinkből. (Manapság mindenkinek van gluténmentes diétát tartó ismerőse).

Brief írás segédletA brief írásban mi is segédékeztünk, hogy a megbízói igények egyértelműek legyenek a résztvevő kreatívoknak.

Koncepciók (20)

Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 15.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 14.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 13.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 13.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 02. 13.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A gluténmentes piacon az Egyesül Királyságban sok termék van. Nagy multik és kis családi vállalkozások egyaránt. A piac dinamikusan fejlődik. Ezen kívül érzékelhető egy jelentős bővülés a tudatosan táplálkozók felé is. Nagyobb konkurenciák:

www.juvela.co.uk
http://finaxglutenfritt.se/en/
https://www.glutafin.co.uk/
http://www.pureglutenfree.co.uk/
http://www.orgran.com/

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Kis magyar családi vállalkozás vagyunk, nagy reményekkel. A hazai piacon a termékünk (AnnaPanni márkanévvel) szűk körben ismert, a minősége miatt a vevők ajánlják egymásnak a terméket. Jelentősebb marketing nélkül a forgalmunk évről évre nő.

Nagy hangsúlyt fektetünk az alapanyagok minőségére. A leggondosabban kiválogatott alapanyagokat megfelelő mennyiségben adagoljuk, hogy a legjobb eredményt tudják elérni a lisztjeinket felhasználók.

Mum’s Mill - Quick Bread Mix termékünk átment a legszigorúbb orvosi ellenőrzésen, brit orvosok receptre felírhatják a betegeknek. A Quick Bread Mix nem reklámozható (gyógyszernek minősül), a tasak grafika elkészítésénél nem volt fontos a minőség. (mellékelve). A Quick Bread Mix mellett most újabb terméket az Easy Bread Mix-et kívánjuk bevezetni a reklámozható (receptre nem felírható) piacra.

Feladat leírása

Feladat: 

A most bevezetni kívánt Mum’s Mill - Easy Bread Mix termék beltartalmi tulajdonságai megegyeznek a Quick Bread Mix-ével, de az előírások miatt másik címkét kell terveznünk.

Egyelőre egyféle termék bevezetését tervezzük, később a termékcsalád bővülhet más lisztekkel és tésztákkal.

A kiválasztott tasak 20x30 cm kívül papír (újrapapír), belül ezüst műanyag, hegeszthető, aromazáró, párazáró tasak, polcra állítható és visszazárható. (pl. http://www.kollarpakk.hu/hu/webshop/csomagoloanyagok/tasakok/aromazaro-p... ) A tasakra 10x20 cm-es címke elfér, de költsége miatt jobb lenne kisebb méretű címke.

A szöveges tartalom az Easy Bread Mix-re ua. mint a Quick Bread Mix-re (mellékelve) német szöveg nélkül. A Quick Bread Mix tasak design-tól teljesen eltérő design megkívánt.

Olyan dizájnt szeretnének, amely kis változtatásokkal további termék fajtákra is alkalmazható, a terv ne legyen túl specifikus Easy Bread Mix-re. A termék fajtától függően változni fog a szöveges és képi tartalom.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A célközönség felé a címkével és a tasakkal közvetítendő üzenetek:
- minőségi alapanyagok
- prémium termék
- egészséges
- környezettudatos (újrapapír tasak)

Feladat leírása

Célközönség: 

Kétféle piacot célzunk. Egyrészt a lisztérzékeny betegeket (egészségtudat, kvázi gyógyászati termék), és a tudatosan táplálkozókat. (vegán, vegetáriánus, „minden mentes”). A vevők többnyire nők, maguk készítik el gluténmentes ételeiket. A betegeknél nem meghatározható a vevők anyagi háttere, a tudatosan táplálkozók inkább a tehetősebbek közé tartoznak.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A címkének közvetíteni kell, hogy minőségi alapanyagokból készült, a legnagyobb gondossággal. Termékeink felhasználásával ízletes pékáruk és más kelttészták készíthetőek. (a termékcsalád bővülésével majd linzerek, piskóták, tészták, stb.)

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márka üzenete, hogy kiváló alapanyagokkal dolgozik. Nincs kompromusszum a minőségben. (magyar alapanyagok, de ennek nincs jelentősége a brit piacon)

Feladat leírása

Médiaterv: 

A termékcsalád sikerére számítunk, Quick Brad Mix nem jelenhet meg reklámokban (ezért nem volt annyira fontos a tasak design) Az Easy Bread Mix bevezetését követően bővítjük a termékportfoliót. A brit piac után más külföldi piacokra is kívánunk lépni.

A termékek megjelennek üzletek polcain. Csak on-line marketing eszközöket fogunk használni.

Feladat leírása

Stílus: 

A brit piaci követelményeknek megfelelő stílus lenne fontos.
Angol partnerünk szerint kerülni kell a narancssárga és a barna színeket. (logónk barna, ezen most már nem szeretnénk változtatni)
Mum’s Mill prémium imidzset kíván kialakítani.

kb. a linkeken látható szín és formavilágot kellene követni.
http://www.farabella.it/eng/farabella_gluten_free_flours.asp ,
http://www.drossadirect.co.uk/bakery/gf-flours-and-bread-mixes
http://www.glebefarmfoods.co.uk/

Feladat leírása

Kerülendő: 

Túl egyszerű, alacsony minőséget sugalló design.
Vicces design.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A győztes kreatív számíthat további munkákra.

Feladat leírása

Fórum

Fórum (0)