Pályázatok

Fiatal borászat címketervezése

Címke design
-
Kostel
60.000 Ft
Hátravan:
Visszavonva
Követő: 60
Kostel

Megbízó

4

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hónap 1 hét

Utolsó aktivitás

Koncepciók (49)

Beküldve: 2017. 08. 14.
1
0
9
Beküldve: 2017. 08. 17.
3
0
8
Beküldve: 2017. 08. 16.
3
0
8
Beküldve: 2017. 08. 27.
54
0
8
Beküldve: 2017. 09. 05.
8
0
8
Beküldve: 2017. 09. 03.
10
0
8
k2o
Beküldve: 2017. 09. 06.
1
0
8
Beküldve: 2017. 08. 08.
3
0
8
Beküldve: 2017. 08. 10.
5
0
7
Beküldve: 2017. 09. 06.
3
0
7
Beküldve: 2017. 08. 28.
1
1
7
Beküldve: 2017. 08. 14.
4
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A jelenlegi telített borászati piacon már nem elegendő a jó minőségű bor, ahhoz hogy egy terméket a vevő levegyen a polcról véleményünk szerint hivalkodó csomagolásra is szükség van. Jelenleg boraink elsősorban az éttermi vendégeink kiszolgálására készültek, illetve helyi borászatunkban kaphatóak. Miután több borversenyen is arany illetve ezüst minősítéseket értünk el, idén kihelyeztük néhány kisebb borszaküzletbe is a termékeinket, illetve közeli rendezvényeken is megjelentünk. Azt tapasztaljuk, hogy a bor minőségét jelen pillanatban nem tükrözi a saját tervezésű logó. Ezen szeretnénk változtatni.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Családi vállalkozásunk egy vidéki faluban -Kesztölcön-, egy több tevékenységhez lehetőséget adó komplexusban helyezkedik el. Jelenleg étterem, panzió, borászat, illetve egy borozó található az épületegyüttesben. A cég tulajdonosai apa, és két fia, ahol a fiatalabb testvér vezeti a vállalkozást. A kft. még viszonylag fiatal, az étterem pár hónapja kezdte el működését. Borászatunk saját szőlővel rendelkezik, és egy tehetséges fiatal borásszal készíti kiváló minőségű borait.

6 féle bort gyártunk jelenleg:
Cserszegi fűszeres - 2016
Sauvignon Blanc - 2016
Kékfrankos rosé - 2016
Cabernet Sauvignon bio - 2015
Cserszegi fűszeres késői szüret - 2016
Chardonnay barrique - 2016

https://www.facebook.com/kostelrestaurant/

Feladat leírása

Feladat: 

A legsikeresebb kékfrankos rosé címkéjét szeretnénk jelenleg megterveztetni.
Boraink márkaneve maga a cégnév, azaz Kostel. Ez a név szlovákul templomot jelent, és utal Kesztölc nevére, ahol a cég is található. Fontos számunkra, hogy éreztessük a termékeinken azt, hogy hol helyezkedik el. A logó, illetve a Kostel márka már meglévő design-al rendelkezik, ezen nem szeretnénk változtatni, fontos, hogy a címkén, kupak tetején ezek is megjelenjenek. Boraink kizárólag csavaros zárással készülnek.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A címke sugározza, hogy fiatalos, modern, falusi borokat árulunk. A boros polcon megpillantva tűnjön ki a tömegből, akár egy megmosolyogtató grafikával, bármilyen különleges megoldásra nyitottak vagyunk, amin megakad a vásárló szeme.

Feladat leírása

Célközönség: 

Mivel a bor márkája még jelen pillanatban nem bevezetett, olyan vásárlókat szeretnénk megszólítani, akik úgy gondolják, hogy egy ötletes, szépen kivitelezett címke mögött jó minőségű bor található, amiben nem is fognak csalódni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Boraink az évek során folyamatosan fejlődnek, minden évben nagy hangsúlyt fektetünk a borkészítés minőségére. Szeretnénk folyamatosan változtatni-bővíteni a kínálatunkat

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Boraink könnyedek, fiatalos ízvilágot hordoznak. Minden fajtánál igyekszünk a mai modern ízvilágnak megfelelni követve a változó trendeket. Célközösségünk inkább a könnyed szórakozásra vágyó 25-50-es korosztály, akiknek fontos, hogy minőségi terméket fogyasszanak. A későbbiek során a testesebb borok felé szeretnénk elmozdulni.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A címke megjelenik majd minden bor termékünkön, célunk hogy egyre több szaküzletben tudjuk majd árulni őket. A mennyiségi korlátok miatt egyenlőre bevásárlóközpontokban nem lesz megtalálható a termék. Amennyiben a munka elnyeri a tetszésünket, további megbízások is várhatóak a győztes részére.

Feladat leírása

Stílus: 

Szeretjük a grafitszerű megjelenítést, de ha van, az letisztult modern hatást sugalljon. Lehet akár megmosolyogtató is

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nem szeretnénk harsány színeket, cirádás betűket, túlbonyolított címketervet

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Bármilyen kis grafittal rajzolt ötletnek örülnénk, lehet akár piktorgram is, de ez nem feltétele a győztes pályatervnek.

Ötletek:
http://pin.it/gBoH_Tq

Feladat leírása

Fórum

Tisztelt Megrendelő!
Érdeklődnék hogy a mintaképen látható címke háttere ill. logónak maradnia kell? Vagy a háttér és a logó is lehet más? Vagy kell a régi kinézet teljesen és kell mellé vele együtt egy új is? Mert ez nem volt világos számomra.
Köszönöm válaszukat, Péter!

Ill. a betűtípust meg lehet-e kapni vagy legalább a nevét megtudni?
Köszönöm!

A Kostel logó betűtípusa sakkal majalla. Mivel már több reklámanyagunkon (cégtábla, habbetű, poharak) is szerepel ez a betűtípus, csak nagyon erős indok mellett vagyunk hajlandóak változtatni, de érezzük hogy lehetne ez is modernebb. Azt nem szeretnénk, ha rossz irányba vinné a design-t :) A logót mindenképpen megszeretnénk tartani.

A háttér mindenképpen szeretnénk, ha változna

Kézi, vagy gépi ragasztású a címke?

Gépi ragasztású

Én csak dícsérni szeretném a borászatot. Többször buliztunk ott céges karácsonyon. Csak szuperlatívuszokban tudok beszélni Önökről :D Csak így tovább!

Pályázatnál, ahol követelmény az anonimitás, nem szokás nyilvánosan dicsérni a Megbízót...felmerül a személyes érintettség lehetősége.

Nem igazán értem a feltételezést. Ha a dicsérő kreatív küld be munkát, a megbízó nem fogja látni, hogy ki az alkotó, Anonymusként fog megjelenni ő is.

Tisztelt Megrendelő!
Két kérdésem lenne a pályázattal kapcsolatban:
1. Megvan-e szabva a borcímke mérete?
2. Szabad-e változtatni a Kostel logó színén? Például egy fekete háttéren lehet fehér a logó?
A választ előre is köszönöm!

A borcímke mérete nincs megszabva (viszont hozzátenném, hogy jelenleg burgundi üveget használunk). A logó színe módosítható, mi is használjuk több helyen az inverzét.

Kedves megrendelő Urak!
Az elő és hátsó címkék teljes szöveganyagát legyenek szívesek megadni, a forgalmazói előírások szerint.

Kiegészítem a kérésemet: Vektoros logó-t kérnék az "Étterem..." felirat miatt.

Sziasztok, lesz valami aktivitás a leadott tervekkel? Az ügyfél lassan 4 hete nem látogatta meg, nem lépett be a kreanodra. Mire számítsunk, milyen (kreanodos) lépések várhatók, és mikor? Köszönöm, üdv!

Most komolyan? Mi folyik itt? Pályáztatnak, sokan dolgoznak a munkával, megkapják a pontozást, majd visszavonják? Mekkora átverés ez így? És mostanában egyre több ilyen van itt.....Csalódás, nagy átverés.

Kedves Botoli!

Mi sem örülünk, hogy vannak visszavont pályázatok, de ez benne van a pakliban. Nem örülünk, ha egy megbízó nem kommunikál, nem foglalkozik a pályázattal, és az egyéb okok, amik miatt sikertelen lehet egy pályázat. Most tényleg volt néhány sikertelen pályázat, de az utóbbi hónapokban és úgy egyáltalán is 90% sikeres pályázatok aránya.

Nem mellesleg ennél a pályázatnál születtek nagyon szép munkák, ezért különösen nem örülünk a döntésnek.

Fórum (17)