Pályázatok

Executive coach logo tervezése

Logó design
-
Csatlós Csilla
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 94
direktinfo

Megbízó

9

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

6 nap 19 óra

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Promotálás
Brief írás segédlet
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

A győztest várom egy hétvégére félpanzióval, www.bonnechance.hu, a coaching üléseim helyszínén.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Brief írás segédletA brief írásban mi is segédékeztünk, hogy a megbízói igények egyértelműek legyenek a résztvevő kreatívoknak.

Koncepciók (116)

Beküldve: 2017. 01. 24.
13
7
10
Beküldve: 2017. 01. 19.
6
2
9
Beküldve: 2017. 01. 22.
9
0
9
Beküldve: 2017. 01. 26.
9
0
9
Beküldve: 2017. 01. 24.
13
0
8
Beküldve: 2017. 01. 27.
4
0
8
Beküldve: 2017. 01. 25.
3
0
8
Beküldve: 2017. 01. 24.
11
0
8
Beküldve: 2017. 01. 24.
4
1
8
Beküldve: 2017. 01. 27.
14
0
8
Beküldve: 2017. 01. 25.
9
0
8
Beküldve: 2017. 01. 24.
8
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Egy túltelített piacról beszélünk, ahogy egy ismerősünk mondja, "ma már mindenki coach". Kevés coach van aki ad a megjelenésre a weboldalra és egyáltalán arra, hogy a szakmaiság mellett a külsőségek is fontosak.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Több mint két évtizede vezetek cégeket, ennek második felét mások cégének átalakításával, reorganizálásával töltöttem. Üzleti tapasztalataimra támaszkodva, coach tudással felvértezve ügyfeleimmel már mint coach is dolgozom. Coachként kedvenc területeim a változások coachingja, az elhúzódó problémák megoldása, a vállalkozás indítás, a karrierváltás, a burn-out.

Feladat leírása

Feladat: 

Szükségem lenne egy logóra, amiben a tervek szerint egy kék madár van, amely a nevemet Csatlós Csilla mondja és lehetőség szerint szerepel rajta, hogy executive coach.
Mivel egy pálcika ember megrajzolása is meghaladja a képességeimet nem szeretnék megkötni semmit, akit érdekel a feladat, engedje szabadjára az elképzeléseit. A logót szeretném fekete fehér változatban is kérni, nem csak színesben,

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Azt szeretném, ha érdekelné őket, ha nem tucat lenne, ha szeretnék, ahogy ránéznek.

Feladat leírása

Célközönség: 

Magyar kis- és középvállalkozások vezetői, tulajdonosai- ők jellemzően 25-50 év közöttiek. Jellemzően "egykezesen" viszik a cégeiket, sok gonddal egyedül birkóznak meg. A coaching, vagy üzleti edzés a multinacionális környezetben terjedt el, a kisebb döntően magyar cégeknél most kerül köztudatba, hogy egy komoly üzleti, vagy vezetői problémánál érdemes coach segítségét kérni.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

20 év tapasztalat, erős szakmai alapok, empátia, természet adta nyugalom, alázat.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

20 év tapasztalat, erős szakmai alapok, odafigyelés, aha-élmény, döntő változás, karizma

Feladat leírása

Médiaterv: 

rengeteg helyen. Jelenleg a HVG, a Figyelő és még tucatnyi más média felület szakértője vagyok, újságok cikkeiben biztosan fog szerepelni a logo. Ezen kívül sokat előadok, így plakátokra és rollup- okra is felkerül a logo.

Feladat leírása

Stílus: 

Elegáns de természet ihlette. Mintákat nem szeretnék adni, mert nem szeretnék befolyásolni senkit.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Nincs.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Azt kérem azok tervezzenek, akik tudnak a témával azonosulni és igazán szívesen állnak neki ennek a munkának.

Fórum

Üdvözletem!
A logót milyen formátumban kell elkészíteni? png. megfelelne?

Igen.

Annyi megjegyzés csupán, hogy illő lett volna a megrendelő részéről jelezni, hogy nem ragaszkodik a "beszélő" madárhoz. Rá is kérdeztem erre e-mailben, de választ nem kaptam.
Rendben van, hogy csak fogódzót kívánt adni a megrendelő, de ezért felesleges ezeket a kívánalmakat megjeleníteni, ha olyan is nyerhet, aki azokat semmibe veszi. Ez inkorrekt azokkal szemben, akik figyelembe veszik a feladat leírásánál megjelenteket, ezért ők beszűkített lehetőségekből meríthetnek.
Több másik pályázatnál is tapasztaltam ezt, ahol nem lehetőségként, alternatívaként, hanem kifejezett kérésként jelent meg egy-egy szempont, amire aztán a legsikeresebb pályázók magasról tojtak. Némi reformra szorulna az oldal!!!

Reformra szorul az oldal? :) Ez alatt jelen esetben azt érted, hogy közbe kéne lépnünk, és azt mondani, hogy márpedig ha beszélő madár volt említve a briefben, akkor kedves megbízó neked bármi is tetszik, mi döntjük el, mit választhatsz, és mit nem. Mindig vannak olyan kreatívok, akiknek van más ötletük a megbízói iránymutatással kvázi szembemenve. Az, hogy ők ezt ilyenkor beküldik, kockázat a részükről, mert az esetek nagy részében emiatt megkapják az alacsony pontszámot, mivel eltértek a brieftől. De ha valaki nagyon hisz a saját ötletében, akkor ugyan hadd kockáztasson már. Mindenkinek fennáll erre a lehetőség. Legjobb példa erre a Gyermekmentők pályázata volt anno. A megbízó - félve a sablonos megoldásoktól - kikötötte, hogy lehetőleg ne állatfigura legyen a kabala. Az akkori győztes egy oroszlán ötletben mégis hitt, kockáztatott, a többi pedig már ismert. Egyébként pont egy ilyen esetben felvetni mindezt, ahol a győztes is egy kék madár lett, csak épp uram bocsá' nem beszél, kicsit túlzás. (láthatod, nagyon sokan nem „beszéltették azt a madarat”.)

Mellesleg a megbízóval való kapcsolatfelvétel emailben csalás, ugyanis megadja a lehetőséget arra, hogy felfedd a kilétedet. Van fórum, és a koncepciód alatt is kérdezhetsz.

Magyarmgy-nek igaza van. A pályázatkiírás komoly felelőséggel jár és tisztelni kellene a pályázók munkáját azzal, hogy tartjuk magunkat a kiíráshoz. Erre a moderátornak figyelnie kellene! Ennél a pályázatnál csak olyanok kerültek shortlistre, akik nem alkalmazták koncepciójukban a "beszélő madár" motívumot. Ez egyszerűen a pályázók félrevezetése. És egyébként most mihez kéne igazodnom? A rajzshop-os pályázatnál ennek az ellenkezője történt: le lettem pontozva, mert eltértem a kiírástól és túl sok volt a szín. Itt meg az lett díjazva, aki eltért. Egy parányi következetességet, ha lehetne! Tudom, hogy a megbízók hozzák a pénzt a Kreanod-nak, így "mindig nekik van igazuk",, de az oldalt a grafikusok tartják életben, akiktől színvonalas munkát várnak a megbízók. A grafikusok pedig minimális következetességet és korrektséget elvárhatnak viszont.

Lehet próbálni ezt sulykolni, hogy a megbízóknak van mindig igazuk szerintünk, de ezzel csak azt a tényt bizonyítod, hogy még nem láttad eljárásunkat olyan megbízókkal szemben, amikor nem éppen „jól viselkedtek”. De nyugodtan hasonlítsd össze a KreaNod működését más, sokkal nagyobb külföldi hasonló oldalakkal, és ha itt túlzott megbízóbarátságot vélsz felfedezni, akkor gondolom nem minket fogsz választani.

Emellett lehet itt a levegőbe beszélni, meg közhelyeket ötletekként tálalni, de ismét azt mondom, amit az előző kommentben: hogy nézne ki szerinted ennek a gyakorlati megvalósítása? Ott lenne a briefben, hogy „bár nem vagyunk ebben biztosak, de talán működne a piros körre sárga kereszt logó”, és utána mi ellenőrizzük, hogy márpedig csak ilyet lehet választani? Ha valamelyik kreatív úgy érzi, hogy van jobb ötlete, akkor meg tartsa magában? Annyira nem életszerű, amiket mondtok... Nem láttatok még olyat, hogy a megbízó jött hozzátok egy elképzeléssel, és te jobbat mutattál neki, és meggyőzted?

Plusz ismét megy a sértődöttségből a dolgok felfújása: Beszélő kék madarat emlegetett a megbízó, sima kék madarak kerültek az élre. Te jó ég, mik vannak! Úgy állítjátok be itt a dolgokat, mintha valami fix kérés lett volna és annak pont az ellenkezője került volna kiválasztásra. Kedves csikasz! Attól, hogy mindenben követed a briefet, még nem predesztinálja, hogy nyerni is fogsz, ez nem automatikus.

Mindjárt sejtettem, hogy a szabályok, csak az egyik irányba működnek. :)

Azért sokszor a megbízók laikusnak tekinthetők ezen az oldalon, nyilván nincs úgy rálátásuk, hogy mik a trendek, mikor letisztult valami, mikor giccses, van a fejükben valami amit elképzeltek és azt mondják hogy nekik ilyen kell. De ha virít a kreatív nekik egy sokkal jobbat mert, ahogy Gergely is mondta kockáztat, akkor már nem lehet nyertes? Nekem tetszenek a kör alakú logók, olyat akarok a cégemnek, jól lehet használni mindenféle felületen. De csinálnak nekem egy kockát, amit ízlésesen bemutat és rádöbbenek hogy igen ez még jobb mint amit én elképzeltem (laikusként) , akkor már nem nyerhet a kocka logó? Pont ez a szép ebben hogy - hellyel-közzel - bármilyen koncepcióval lehet indulni egy egy pályázaton, ha vannak korlátok ha nincsenek. Sose tudni mi fog épp megtetszeni a megbízónak. Meg lehet nézni a toplistásokat, hogy ők is belefutnak néha-néha egy 4 vagy 5 pontba (és most nem leminősíteni akarom a pontszámokat csak nyilván a megbízók általi minőséget tükrözik).

Ilyet kijelenteni hogy félrevezetés szerintem nagyon földhözragadt gondolkodás. Akkor meg kell próbálni többféle anyaggal pályázni és hátha valamelyik jobban elsül.

Ez a levegőbe puffogtatott üres frázis most pontosan mire is vonatkozik? Milyen szabályok működnek egy irányba? Kértem tőled konkrétumokat, de természetesen azokat nem sikerült kipréselned magadból.

A koncepcióm alatt tettem fel a kérdésem a megrendelőnek, mi ez, ha nem e-mail? :)
Ami a felvetésemet illeti... A te oldaladról elfogadom, amivel érvelsz, hogy nem léphetsz közbe ilyen esetben. De ha a te gyereked a honlap, igenis reformra szorul a felvetett probléma okán (hiába mosolyogtad ezt meg!), mert nem értem (és ezzel nem vagyok egyedül), hogy mi szükség van a 9+ akárhány pontra a feladat leírása menü alatt, hisz ezek legtöbbje teljességgel érdektelen a kreatívok számára, ám az egyik legfontosabb információértékkel bíró pont pedig figyelmen kívül hagyható, mert az alkotói szabadság nem korlátozható, pláne egy "kockáztató"(???) alkotónál nem. (Szerintem a kockáztatás leginkább kaszinói műfaj, nem ide való.)
Majd ezt írod: "Úgy állítjátok be itt a dolgokat, mintha valami fix kérés lett volna...". Tudod definiálni, mi a FIX KÉRÉS? Mitől lesz fix, amelytől eltérni tilos, főleg annak figyelembevételével, ha még a kerülendő szempontok sem elég egyértelműen tiltóak. Úgy vélem, a magyar nyelv tökéletesen alkalmas a gondolatok pontos és félreérthetetlen továbbítására, tehát ha kérek valamit, az azt jelenti, ragaszkodom hozzá, ha meg nem ragaszkodok, nem fogalmazok meg kérést.
Itt van CreaBen példálózása... hogy neki a kör alakú logó tetszik, ám nála egy kocka is nyerő lehet adott esetben... ez neki szíve joga, de az nem ugyanaz, mint kifejezetten ilyet kérni, mert a kör, az nem kocka, a csupa nagybetű nem nagy kezdőbetűt jelent, az egyenes vonal meg nem hullámosat. (Hilda cukrászda: "Amennyiben szerepel a név, akkor a HILDA minden betűje nagybetű legyen, a Cukrászdából csak a C.") Nos, meg kell nézni, hányan tartották be ezeket a nem fix kéréseket! Aztán a Yellowmill: "...címkézőgép fogja rátenni az üvegre, ezért a négyszög formától túlzott mértékben eltérni nem lehet." A győztes munkán - kis túlzással - nincs egyenes vonal.
Ám lehetséges, hogy nálam is található kérésmegtagadás, esetleg figyelmetlen olvasás miatt, de ez a tömeges figyelmetlenség az alkotók között, inkább semmibevétel lehet, melyet te is támogatsz.
Nincs bennem se sértődöttség, se irigység.

üdv
magyarmgy

Továbbra is azt mondom, hogy konkrétumokról beszélj, amikor azt emlegeted, hogy "reforma" szorul az oldal. Kérdeztem: Azt érted ez alatt, hogy megkössük a megbízók kezét, és vétózzuk a döntésüket? Vagy mit?

"Mivel egy pálcika ember megrajzolása is meghaladja a képességeimet nem szeretnék megkötni semmit, akit érdekel a feladat, engedje szabadjára az elképzeléseit."
Vagyis komolyan nem értem, miről is folyik a vita. "kockáztató"? Nem hinném, hogy aki ide beküld munkákat, az innen fogja remek terveivel megszedni magát. Sajna erre már rég rájöttem, de azért csinálom, mert szeretek logókat tervezni. A kockáztatásról meg csak annyit, hogy eddig 93 pályázatból 6x nyertem. Mindezt úgy, hogy ezt tanultam, évekig dolgoztam grafikai stúdióban. Szóval sok energiám megy el ezzel - úgymond a semmibe. És sokszor van, hogy nem értem a pontozást, vagy a győztes munka kiválasztását (vagy nem értek vele egyet és bosszant is gyakran), de erre nem lehetünk befolyással. Ennyi. További jó munkát mindenkinek.

Szerintem nyugodtan lehetne a Piaci helyzet, és az Ígéret/támogatás helyett egy Kötelező elvárás és egy Mindenképp kerülendő menüpont, amely menük egyértelműsítik a megbízó kérését, és talán megnyirbálnák a jogtalan előnyt jelentő "kockáztatási kedvet".
A magam részéről az ész nélküli mockup-használatot is limitálnám, mert néha olyan abszurd felületekre applikált terveket látok, ami semmi más, mint hatásvadászat. De ez egy másik nóta.

Szóval akkor továbbra is azt mondod, hogy a megbízó döntése legyen korlátozva a briefben foglaltak alapján, jöjjenek be bármilyen munkák. (Mert attól hogy új mezőket találsz ki, ez még az.) Az általad javasolt mezők egyébként léteznek, csak más a nevük. (Feladat és Kerülendő) A vitát rövidre zárom: nem lesz ilyen szabály.

Első mondatodban kérdezel (igaz, kérdőjel nélkül), aztán az utolsóban erőből válaszolsz rá. Ez nem túl lovagias. Pedig engem nem a düh, hanem a segítő szándék vezérelt.

Szép napot

1 upvote

Folyamatosan konkrétumokkal bombázunk, de semmi hatás. Ilyenkor jönnek az "üres frázisok".

Jó lenne, ha elolvasnád a dialógust, és megpróbálnád a szövegértést mint fogalmat is alkalmazni. Nyíltan rákérdeztem, mert össze-vissza maszatolás ment csak, hogy akkor azt szeretné-e, hogy felülbíráljuk egy-két megbízó döntését? Amennyiben ez volt a kérés, akkor egyértelműen megírtam, hogy nem lesz ilyen. Ebben mi az "üres frázis", illetve hol vannak az általad említett konkrétumok, ha még nekem kellett tisztáznom a másik fél mondandóját is? A brief kategóriák átírásával kapcsolatban azt hiszem elég konkrétan válaszoltam. Továbbra is várjuk a „problémával kapcsolatos konkrét, átgondolt megoldási javaslatodat. Szóval a megbízók nem mindig teljesen következetesen döntenek. mit is tegyünk? Ha simán ennyit tudsz kibökni, hogy „ne hagyjátok”, akkor a válaszom: de, hagyjuk.

Nekem az a meglátásom, hogy valahogy jeleznie kellene minden pályázatnál az alkotók felé a megbízóknak, amikor megvan a nyertes. Mert az nagyon lesúlytó, hogy dolgozik az ember akár napokig, aztán lezárul a pályázat és rögtön megszületik a győztes. Tehát már megvolt a győztes, én meg dolgoztam feleslegesen, miközben csak egy visszajelzés kellene, hogy már megvan a befutó ötlet, akivel a megbízó összedolgozott és finomított a tervén.

Szia Zoli!

Ezer éve! :) Ez téma volt egy másik pályázatnál nemrég, és ott kifejtettük, miért van így a szabály.

A Kreanod egy pályázati rendszer amit kétféleképp lehet megnyerni:

1. pontosan megérted mit szeretne a Megbízó és megcsinálod.
2. még a Megbízónál is pontosabban megérted mire van szüksége a Megbízónak és megcsinálod.

Az első ponthoz erős szakmai tudás szükséges.
A másodikhoz a szakmai tudáson kívűl kell egyfajta szakmai alázat is.

"eddig 93 pályázatból 6x nyertem"

Továbbá:
Be kéne vezetni valami szabályt arra, hogy aki megnyer egy projectet, az x ideig ne tudjon részt venni a pályázatokon, mondjuk fél évig. :) Szerintem ez reális idő arra, hogy ne egy ember legyen aki felhalmoz és bezsebel egy rakás pályázati díjat! Teletömi a zsebét és még ő panaszkodik, de ugyanakkor elhenceg is vele! Ez vérlázító, miközben nagyon sokan vannak, akik az ilyen überemberek miatt nem tudnak nyerni és nem tudnak sikerélményt szerezni.

Ez volt eddig a legabszurdabb ötlet talán, amit a KreaNod kapcsán valaha hallottam. Teljesen egyértelmű, hogy ilyen nem lesz. A pályázati fórum egyébként nem ötletelésre van, akinek ilyen jellegű javaslatai vannak, az küldjön emailt, mindenre válaszolunk. A további, nem ide tartozó kommentek törölve lesznek.

Fórum (23)