Pályázatok

Edini - születés (egy új márka születéséhez hívunk segítségül)

Logó + Kisarculat design
-
Edini
75.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 56
edini

Megbízó

8

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 óra 7 perc

Utolsó aktivitás

Koncepciók (64)

Beküldve: 2017. 11. 23.
9
10
10
Beküldve: 2017. 12. 05.
12
0
10
Beküldve: 2017. 11. 27.
11
0
9
Beküldve: 2017. 12. 07.
11
0
9
ENI
Beküldve: 2017. 11. 28.
28
2
9
Beküldve: 2017. 12. 07.
11
0
9
Beküldve: 2017. 12. 03.
5
0
9
Beküldve: 2017. 12. 01.
1
0
9
Beküldve: 2017. 11. 27.
8
0
8
Beküldve: 2017. 11. 29.
4
0
8
Beküldve: 2017. 12. 07.
6
0
8
Beküldve: 2017. 11. 29.
8
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Most fogjuk elindítani a márkát egy olyan piaci szegmensben, ahol már tevékenykednek hasonló cégek. Mi a megjelenésünkkel, a tudásunkkal szeretnénk kitűnni a többiek közül. Aromaterápiás illóolaj keverékeket készítünk, ami mellett kísérő termék értékesítést is végzünk, valamint kapcsolódó tevékenységeink is vannak: aromaterápiás tanácsadás, életvezetés, csoportos foglalkozások.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az Edinit ketten hoztuk létre: Edit és Niki. Egy teljesen más területről érkeztünk bele az aromaolajok, a személyes segítés világába. 3 éve foglalkozunk ezzel és látjuk, hogy működik. Edit az aromaterapeuta, Niki foglalkozik tanácsadással. Közösen tartunk nőknek önfejlesztő csoportokat, amiken nagyon sikeresen alkalmazzuk a különleges illóolaj keverékeket is. A személyes segítésben az Access Consciousness, Theta Healing, Pszichotronika és egyéb technikákat alkalmazunk.

Feladat leírása

Feladat: 

Szeretnénk egy logót létrehozni. Olyat, ami kifejező, ami minket és a márkánkat is kifejezi, amivel azonosulni tudunk mi is és a közönségünk is. Most szeretnénk nagyobb intenzitással kilépni a piacra, létrehozni egy webshopot, kiterjeszteni a csoportos munkákat más városokra (főként a fővárosra). A továbbiakban az Edini márkanév alatt várható, hogy újabb tevékenységek is indulnak, de mind-mind kapcsolódni fog az eddigiekhez. Összefoglalva: szeretnénk kilépni a piacra a termékeinkkel. Az üzenet, amit szeretnénk átadni: teljesség, önkifejezés, szabadság, akarat, lehetőség. Az arculat könnyed legyen, mégis erőteljes.
A logóhoz kisarculatot is szeretnénk kialakítani:
- névjegykártya - egyoldalas,
- jegyzetfüzet/jegyzetlapok - A/4, A/5, A/6 méret,
- levélpapír,
valamint weboldalt (webshoppal) is indítunk (domain nevünk már van) - jelen pályázatnak nem célja a weboldal design elkészítése, viszont arra is sort szeretnénk keríteni a későbbiekben

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Szeretnénk, ha a célcsoportunk a logót könnyen felismerné, azonosulni tudna vele és értené az üzenetet. Megkapó legyen. A luxus, a bőség érzetét keltse. A "minden van és elérhető számunkra", a "lehetőség és szabadság" üzenetet hordozza. Szép legyen, megkapó és akarják megszerezni maguknak.

Feladat leírása

Célközönség: 

Az elsődleges célcsoport a nők, ezek közül is a 25-45 éves korosztály, akik beleállnak az életükbe, akik magukat választják. Célcsoportot jelentik még az anyák, főként az aromaolaj keverékek területén: gyerekeknek szánt keverékek is készülnek.
És célcsoport igazából mindenki más is, akikhez a keverékek a webáruházon keresztül el fognak jutni és akik választanak minket személyes és csoportos foglalkozások keretében. (A webdesign nem a pályázat része.)

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Mi elhozzuk nekik a lehetőségeket, azt az energiát, amivel önmaga tud lenni. Támogatást kap ahhoz, hogy kiteljesedjen, hogy belelépjen a saját életébe. Elhozzuk neki a luxust is, a minden van érzését. A keverékek tiszta, terápiás minőségű olajokból készülnek, aromaterápiára, fizikai tünetek kezelésére használhatóak.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márka könnyed, a törődés, a luxus, a szabadság és könnyedség érzését hordozza. Folyamatosan erősödik és tágul a tér, amiben működtetjük.
Az aromaolaj keverékek 5-10 ml-es, üvegcsés kiszerelésben kerülnek forgalomba, mindegyik külön csomagolva. Szeretnénk csomagokat is összeállítani, valamint kiegészítőket is piacra vinni (egyedi aromaterápiás láncok, diffúzorok, stb.)
A célközönség egyre jobban vevő rá, befogadóbban reagálnak egy-egy új tevékenységünkre. Megnyugtatónak, időtlennek (amikor nálunk vannak, akkor megszűnik az idő), és luxus énidőnek érzik.
Szeretnénk azt, hogy szeressék használni a termékeket, hogy a tanácsadásokat, a csoportos foglalkozásokat a magukba való befektetésnek élnék meg.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Jegyzetfüzeteket, munkafüzeteket, könyveket tervezünk készíteni.
Saját logós termékekkel jövünk ki a piacra (illóolaj keverékek, diffúzorok, kapcsolódó termékek), ezek csomagolását mindenképpen saját arculattal szeretnénk.
Weboldalt üzemeltetünk majd, ami webáruház is. (A webdesign nem a pályázat része.)
Ajándéktárgyakon (céges ajándékok) is használni fogjuk.
A mórahalmi Elixír Hotelben található kezelőnkre is kikerül, a szórólapokon megjelenik.

Feladat leírása

Stílus: 

A szavak, gondolatok, amik eszünkbe jutottak:
- arany
- kerek egész
- különleges, de harmonikus
- kicsiben és nagyban is működik
- nyitott, befogadó
- luxus
- könnyű
- öröm, életkedv

Feladat leírása

Kerülendő: 

- szögletes
- túl színes
- barna, bézs
- vintage
- visszafogott, lágy
- túl spirituális

Fórum

Fórum (0)