Pályázatok

Édesítőszer gyár megújítása

Logó design
-
Politur
200.000 Ft
Hátravan:
Elbírálás alatt
Követő: 88
62

Hozzászólás

51%

Értékelt koncepció

1 hét 1 nap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (103)

Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2019. 09. 11.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Politur Szövetkezet 1959-től foglalkozik édesítőszer gyártással. Meghatározó szereplő volt az utóbbi 60 évben a piacon. Mesterséges és természetes alapanyagú édesítőszereket állítunk elő, kizárólag magyarországi gyártással, minőségi alapanyagokból.
A világban a minél természetesebb alapanyagú édesítőszerekre van egyre inkább igény, így a célunk, hogy a termékeink közül egyre nagyobb szeletet ezen típusú termékek fedjék le.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Politur Szövetkezetet 1952-ben alapították. A háború utáni ínséges időkben nem voltak elérhetőek új bútorok, ezért szükségessé vált a régiek felújítása, kifényesítése. E szükséglet kielégítésére fejlesztették ki a szövetkezet első termékét, egy polírozó pasztát. Innen ered a név: Politur.

A cég 1959-ben kezdett el először édesítő tablettát gyártani (tiszta szacharin tabletta). Körülbelül 1970-es évek elején kezdődött el a gyártása a méltán népszerű "Édeske" termék gyártásának. 1992 óta már folyékony édesítőszert is gyártunk, amelynek neve Polisweet. Az utóbbi évtizedekben új tabletta márkák is bevezetésre kerültek, mint a Polisett vagy a Sweety tabletta.

A Politur az alapítása óta Vegyipari szövetkezet, tehát az édesítőszer régen csak egy sokadik láb volt a cég életében. Mi gyártottuk az alvázvédőket a 60-as években, emellett tustintát, műszerolajat, minden festéket, ami Poli-val kezdődött, akkumulátor savat és például a Vileda márka forgalmazását is mi kezdtük meg elsőként Magyarországon.

Az elmúlt 10-15 évben a sorozatos, elsősorban rossz vezetői döntések következtében a szövetkezet működése veszteséges volt. A Szövetkezet megmentése érdekében a tagok üzletrészeiket egy tulajdonosi körnek értékesítették.

Az új tulajdonosok utóbbi közel 2 évben „kitakarították” Politurt, hogy elkezdhessék tervezni a jövőt.

Feladat leírása

Feladat: 

A feladat azt gondolom az előzőekből már körvonalazódott, de próbálunk segíteni a következőkben is.

Cégünk hivatalos megnevezése a következő: "Politur Vegyipari Szövetkezet".
Amit biztosan szeretnénk: a Vegyipari részt nem kívánjuk használni, mivel élelmiszert előállító céggé zsugorodtunk, és ez megtévesztő lehet a partnereink részére.

A „szövetkezet” cégforma jelöléshez a logó használatában semlegesen viszonyulunk. Nem tartjuk fontosnak, de nem is "tiltjuk" meg a használatát. Ha valami szuper dolgot ki lehet belőle hozni, akkor maradhat.

Fő lényeg, hogy a "Politur" márkanevet és az 1952-es alapítás évét hangsúlyozzuk a legjobban. Szükségünk van egy olyan logóra, amire az emberek ránéznek és rögtön tudják, hogy egy megbízható, jó értelemben vett "retro" céggel állnak szemben.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Célkitűzéseinket a logóval kapcsolatban a következőképpen foglalnánk össze:

- Szép retro logót tudunk elképzelni, mivel 1952-ben alapították a céget. Ha sikerül varázsolni, akkor a retro hangulattal kezdődhet a logó és átmehet egy modern gondolkodásúba.

- Sugározzon bizalmat, mivel élelmiszert állítunk elő, ez fontos megítélés.

- Legyen egyszerű, de könnyen érthető, nem egy absztrakt alkotást szeretnénk, amihez szakértőkre és hosszú magyarázatra van szüksége a vevőnek.

- Mutasson jól kicsiben is, mivel a termékeink közül van mindösszesen 6-8 cm magas is, és a címkén a részletgazdagság gyorsan elveszhet.

Feladat leírása

Célközönség: 

Termékeinket a cég régi alapítására tekintettel az idősebb korosztály biztosan használja, ők rutinosan emelik le a
Polisweet folyékony vagy a Polisett tablettás édesítőszert, mivel ez végig kísérte az egész életüket.
A fiatalok úgy gondolom, retro terméknek gondolják még, jelen pillanatban a termékeink többségét, így számukra ez a megjelenés nem vonzó.
Tehát szeretnénk megtartani a régi, idősebb korosztályú vevőinket is, de egyúttal a fiatalokat is megszólítanánk.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Megbízható cégként ismernek minket, mivel közel ezer éve a piacon vagyunk, piacvezetőként régebben mi diktáltuk melyik irányba folytatódjanak a fejlesztések és a piac követett minket.

Magyar cég vagyunk, saját üzemmel, ahol magyar emberek dolgoznak, magas minőségbiztosítási rendszert építettünk ki, amely meghatározó a vevőink részére.

Az összes nagy magyar multiban megtalálhatóak a termékeink, így az elérhetőség széles körű.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Retróóóóóó... nem változott a logó már évek óta. Elmaradott, tipikusan vaskalapos cégnek hihetnek minket, mivel arculatunk a nagyon régi időket idézi. Ez nem a "szép" retro kategória sajnos.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az összes termékünkön meg fog jelenni a logó, ami éves szinten közel 2 millió termék. Ezen felül a weboldalunkon is ez lett az arculat alapja.

Feladat leírása

Stílus: 

Szép retro, amiben a modernség is megjelenhet, de ne legyen túlzó. Törekedj az egyensúlyra, és inkább a túlsúlyt az 1952-es alapításra fókuszáld.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Az előzőekből kiindulva a nagyon absztrakt, elvont terveket ne készítsetek.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Vektoros formátumban kérjük a munkát. A jövőben számíthat egyéb megrendelésekre is (weboldal design, csomagolás tervek, stb.).

Fórum

Kedves Balázs!
Érdeklődnék, hogy színvilágban van-e valami elképzelés. Harsányabb vagy lágyabb (pasztell) színvilág? 1-2 szín vagy lehet több is?
Illetve van-e valami preferált motívum, alakzat, amit el tudna képzelni a logóban?
Válaszát előre is köszönöm.

Kedves Balázs!

Köszönjük a kérdésedet. Megbeszéltük a kérdést, és a következőkre jutottunk:

- szabad kezet adnánk Nektek a szín kérdésében, mert nem szeretnénk befolyásolni Benneteket. Ámbár jó lenne, ha mondjuk egy színes logó nyeri el a tetszésünket, akkor lehetőség legyen egy vagy két színűvé varázsolni azt.

A következő két gondolatunkat NEM kötelező használni, esetleg adhat ötletet:
- ezen a linken elérhető régi Polituros felirat, amelyet használt a cég
https://cloud.politur.hu/index.php/s/io766ymRoxEYq5t
- a Politur "o" betűje esetleg hasonlíthatna egy tablettára, így mutatva, hogy gyártunk azt is.

Bármi egyéb kérdés van, írjatok bátran.

Köszönjük.

Töltöttem még fel régi termékekről fotókat illetve találtam még címkékeket is.

https://cloud.politur.hu/index.php/s/io766ymRoxEYq5t

Köszönöm a választ.
Közben még egy kérdésem lenne. Látom eleinte elég széles volt a skála a termékeket illetően. Jól értelmezem, hogy a jövőben viszont már elsősorban csak édesítőszert fognak forgalmazni, vagy esetleg más élelmiszeripari termékeket is fognak gyártani?

(ui. a leírásban az "Ígéret/támogatás" résznél az, hogy 1000 éve vannak a piacon, az nem elírás? Semmi kekeckedés, de előtte azt írják, hogy 1952-ben alapították a céget :)

Már csak az élelmiszeripar maradt meg, így nem tervezünk vegyipari részt ismét. Édesítőszereket és egészséges alapanyagokat kívánunk gyártani a jövőben, de leginkább az édesítőszer lesz a hangsúlyos (jelen tervek szerint).

Hoppá, picit gyorsan teltek az évek... jogos, ott a pont, tényleg nem létezünk még 1000 éve, de hajazunk rá, hogy elérjük. :)

Tisztelt Megbízó!

Szeretném megkérdezni, számíthatunk majd időszakos értékelésre? :)

Sziasztok!

Természetesen igen, elnézést a késői válaszért, de az egyik döntéshozó épp külföldön tartózkodik, de legkésőbb szombaton visszajelzünk az összes munkára.

Kérlek, ha lehetséges, a jövőben bátran tegeződjünk, így szerintem egyszerűbb a kommunikáció. :)

Köszi.

Rendben, az menni fog! :D

Sziasztok!

Köszönjük szépen a folyamatosan beérkező pályázatokat. Hétfőn délután fogunk visszajelezni az összes addig beérkezett kreatívra. Türelmeteket köszönjük.

Sziasztok!

Kicsit megcsúsztunk az értékelésekkel, de napi szinten követjük a fejleményeket. Holnap várhatóan az első pontozásokat és válaszokat megadjuk a beérkezett művekre.

Türelmeteket köszönjük ezúton is.

Sziasztok!

Először is szeretnénk megköszönni mindenkinek a benyújtott pályázatokat és az belefektetett energiát a munkákba. Sajnálatos módon egy komoly és váratlan baleset miatt a tulajdonos kórházba került, így nehezebben tudtuk átbeszélni a beküldött anyagokat.

Első körben köszönjük azokat a munkákat, akik teljes mértékben figyeltek a briefre és annak megfelelően dolgozták ki a koncepciójukat. 3-4 darab olyan munka érkezett, amely visszaadta a "retró" élményt teljes egészében... de...voltak olyanok, akik elengedték a briefben szereplő követelményeket és nem retro típusú logót készítettek, hanem egy sokkal "modernebb" változatot. És mi történt? Beindította a fantáziánkat és átgondoltuk mit írtunk le a briefben és rájöttünk, hibáztunk... nem volt helyes döntés megkötni a kezeteket és csak a "retro" vonalhoz ragaszkodni.

Így szeretnénk egy újabb briefet kiírni, ahol szabad kezet adnánk Nektek és garantáljuk a díjazást is. A mostani munkák közül szeretnénk felvenni a kapcsolatot a legjobb 3-4 kreatívval, akik munkája elnyerte a tetszésünket és együtt dolgozni velük a jövőben egy termék brandjének a kidolgozásában.

A következő briefet várhatóan 2-3 héten belül kiírjuk, addig is türelmeteket kérjük.

Nagyon szépen köszönjük a munkákat még egyszer, a legjobbakkal felvesszük a kapcsolatot.

Kedves Megbízó!

Jó lenne (lett volna) tudni, hogy mit jelent Önnek a "retro", mert véleményem szerint ez így elég tág fogalom. Esetleg néhány "lopott" kép, design jó lett volna ihletnek, hogy tudjuk mégis kb. merre induljunk, mert egy kicsit így olyan érzésem volt, mint sötétben darts-ozni...

Kedves Balázs!

Jogos a felvetésed, a jövőben mindenképpen figyelünk rá. A következő briefben ezért nem kötjük meg a kezeteket, így ebbe hibába nem fogunk belefutni. :)

Szerintem ilyen a kreatív munka sajnos, ráadásul itt nem lehet találkozni a megrendelővel, hogy jobban megismerd, és vázold nagyvonalakban a miérteket, hogy miért választanál kerek formát, és egy bizonyos színt. A megrendelő nem tanult se tipográfiát, se művészettörténetet stb., mert nem ez a profilja :). Én örülök az új esélynek, és persze egy értékelés is boldoggá tenne :D

Értékelni a jövő héten tudjuk a nem értékelt munkákat, mert a tulajdonos egészségügyi okok miatt nem érhető el most.

Ezek szerint Te is extra magas pontszámot kaptál. ;)

Nem feltétlen a ponttal van a baj, végülis volt már rá példa hagy 6-7-es osztályzattal is be lehetett jutni a shortlistere, vagy akár még nyerni is. Csak ha a munka során kapunk egy kis "útba igazítást" lehet, hogy a végén sikerül olyat alkotni, mely elnyeri a megbízó tetszését. A hatékony kommunikáció szerintem mindkét félnek csak előnyére válhat...

Kedves Megbízó!

Lehet tudni esetleg valami közelebbit a dolgok állásáról? Maradék értékelés, kiírás?

Köszönettel:

Az esélytelenek nyugalmával ugyan, de engem is érdekelne, hogy számíthatunk-e a közeljövőben valamiféle végkifejletre?

Fórum (19)