Pályázatok

Cégcsoport arculat megújítása, kiegészítő díjazás, további munkák

Kiterjedt arculat design
-
Műszer Automatika Cégcsoport
120.000 Ft
Hátravan:
Elbírálás alatt
Követő: 20
9

Hozzászólás

38%

Értékelt koncepció

1 nap 7 óra

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (13)

Anonymous
Beküldve: 2017. 08. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 08. 05.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 08. 04.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 30.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 08. 06.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 08. 01.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 08. 01.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 08. 01.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 15.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Műszer Automatika Kft. független gyártó és szolgáltató társaság Közép-Kelet Európában a vasúti biztosító és az ipari biztonságtechnikai berendezések piacán. A folyamatos innovációs, kutatási és fejlesztési tevékenység eredményeképpen a cégcsoport több területen is piacvezető szerepet tölt be Magyarországon. Tevékenysége immár 35 évre tekint vissza.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Cégünk ipari, illetve építőipari területen fejt ki széleskörű tevékenységet. Az áttekinthetőség érdekében a különböző profiljainkat megoldás centrumokba szerveztük. A centrumok tartalmazzák a konkrét tevékenységet, ezen belül a termék előállítást és szolgáltatásokat.
A cégcsoportban tevékenykedő önálló cégek szoros együttműködésben az alábbi megoldásokat nyújtják ügyfeleinknek:

- Biztonságtechnikai megoldások centrum
* Közlekedésbiztonsági megoldások
* Élet- és vagyonvédelmi megoldások
- Innovatív energetikai megoldások centrum
* Modulház rendszer
* Hővédelmi megoldások
* Innovatív fűtésmegoldások
- Kötött-pályás közlekedésautomatizálási megoldások centrum
- Fa- és fémmegmunkálási megoldások centrum

A megoldáscentrumok szervezését lásd a mellékelt szervezeti ábrán.

Bővebben a vállalat Wikipédia cikkében: https://hu.wikipedia.org/wiki/M%C5%B1szer_Automatika_Kft.

Meglévő weboldalaink néhány elérhetősége:
http://www.muszerautomatika.hu
http://www.gazerzekelo.hu
https://www.manti.hu
https://www.maumik.hu
http://www.cellmodul.hu
http://www.rwt.hu

Feladat leírása

Feladat: 

A pályázatunk általános céljai és elvárásaink:

* azért szeretnénk arculatunkat megújítani, hogy a cégcsoportban müködő cégek és azok egyéni önképei helyett, az arculati hangsúlyt a cégcsoport megoldásaira helyezzük
* fontos feltétel a 35 éve meglévő cég logónk változatlan alkalmazása (a logóhoz kapcsolódó felirat, és annak betűtípusa megváltoztatható)
* a két domináns alapszínünk (piros, kék) megtartása szintén fontos, de ezek természetesen kiegészíthetők
* a sikeres pályázat eredményeként létrejött arculati elemeket a jövőben offline és online felületeken is alkalmaznánk
* nagyon fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink az új arculati rendszerben biztosan és egyértelműen rátaláljanak az őket érdeklő megoldásra
* az arculati rendszerben jól megkülönböztethetőek legyen cégcsoportunk megoldás centrumai, ugyanakkor az alkalmazott elemek tükrözzék összetartozásukat is.
* fontos, hogy a megoldás centrumok változása (bővülés, csökkenés) esetén is használható maradjon az arculati rendszer
* a konkrét feladat a Műszer Automatika Cégcsoport kiterjedt arculatának létrehozása, amely a későbbiekben felhasználható a cégcsoport teljes önképének megújításához

Összefoglalva: szeretnénk létrehozni egy átfogó, a különböző cégcsoport tagokat és azok tevékenységeit felismerhetően összekötő arculatot, amely felhasználja a meglévő cégcsoport logót, valamint alapszíneket. Mindazonáltal modern, letisztult és egyértelmű "egységet" fejez ki.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A cégcsoport arculatának megújításával az a célunk, hogy ügyfeleink, partnereink, versenytársaink és a tevékenységeink iránt újonnan érdeklődők egy nagy hagyományokkal rendelkező, tőkeerős, innovatív, modern vállalkozás önképét lássák.

Feladat leírása

Célközönség: 

Ügyfeleink, partnereink, versenytársaink és a tevékenységeink iránt újonnan érdeklődők.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Megbízhatóság, innovatív termékek, szolgáltatások, megoldások. Stabil háttér, 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalat immár 35 éve.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Hosszú évek óta a Műszer Automatika márka megbízhatóságot, és rátermettséget képvisel a piacon, korszerű és műszakilag minden esetben helytálló termékpalettával. A vállalat biztonságtechnikai centrumának mottója: "Innováció az Ön biztonságáért!"

Feladat leírása

Médiaterv: 

Az arculati elemeket többek között az alábbi hordozókon szeretnénk használni:

* weboldalak
* névjegykártya
* levélpapír (Word sablon)
* borítékok
* prezentációs sablon (PowerPoint)
* elektronikus levélsablon
* promóciós tárgyak
* irányító és felirati táblák
* roll-up és egyéb kiállítási hordozók
* gépjárműgrafika

Az elkészült elemeket szerkeszthető (vektoros, .ai) és képi (.jpeg, png...) formátumokban is szeretnénk kérni, alkalmazott színkódok, betűtípusok megadásával - arculati kézikönyvszerű formában. Fontos, hogy a felhasznált betűtípusok kivétel nélkül tartalmazzák a magyar abécé összes betűjét.

Feladat leírása

Stílus: 

Ezzel kapcsolatban semmi korlátozó vagy irányadó elvárásunk nincs, várjuk a kreatívok megoldásait.

Feladat leírása

Kerülendő: 

A jelenlegi felépítésünk és tevékenységeink esetleges változásainak arculati szempontból történő korlátozása.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Az elmúlt évek során többször próbálkoztunk dizájn cégekkel, de a végén mindig azt vettük észre, hogy nekünk kell "kreatívoskodni" az elfogadható eredmény eléréséhez. Ezt most szeretnénk elkerülni, azonban minden felmerülő kérdésre részletesen, pontosan és gyorsan válaszolunk. A projekt további lépcsőiben is szeretnénk a jó teljesítményt nyújtó kreatívokkal együtt dolgozni.

Fórum

Tisztelt Megbízó!
Tulajdonképp mi a konkrét feladat most?
A médiatervben felsoroltak megtervezése?
A médiaterv címszó alatt a pályázat utáni ütemezés szokott szerepelni.
Ha igen, melyek a cégcsoport konkrét tagjai?
Ezek?
http://www.muszerautomatika.hu
http://www.gazerzekelo.hu
https://www.manti.hu
https://www.maumik.hu
http://www.cellmodul.hu
http://www.rwt.hu
És a végére egy nagyon sarkalatos kérdés:
egy mérnöki területen levő - nyilván a legmodernebb technológiákkal dolgozó - biztonságtechnikai(!) cég miért ragaszkodik egy korszerűtlen, elavult emblémához, amely egy kártyavárra(!) hasonlít?
Válaszukat előre is köszönöm!

Tisztelt Kreatív!
Köszönjük az érdeklődést!

Igen, a feladat a médiatervben felsoroltak lennének. A cégcsoport tagjai szintén az említettek, azonban szeretnénk kihangsúlyozni a pályázat ismertetteket, miszerint az arculat középpontjában a tevékenységek álljanak (ezzel kapcsolatban a szervezési ábra nyújt információt), ne pedig a konkrét cégcsoport tagok.

A logó megtartása alapvető elvárás a cégvezetés számára.

Köszönöm válaszukat!

Annyiban pontosítanánk mindezt, hogy weboldal tervezés nem része az arculattervezési pályázatnak. Továbbá legyen kiválasztva a felsoroltak közül 1 Cégcsoport tag, amelyiknek elkészül az arculata, a többit majd a pályázaton kívül, külön megbízás keretein belül készíti el a győztes. (Egy elkészítése révén látszódik majd a kreatív elképzelése, hogy miként kapcsolódik a központi arculathoz, és a többi Cégcsoport tagra is lehet majd következtetni.)

Mi ezzel nem túlzottan értünk egyet, ugyanis a feladat a *cégcsoport* arculatának megtervezése, nem egyetlen cégcsoport tagé. Sőt, nem is szeretnénk, hogy a Kreatívok a cégcsoport tagokkal foglalkozzanak, sokkal inkább a cégcsoport tevékenységeivel, ahogy az a mellékelt szervezési ábrán is egyértelműen látszik (nem is említünk cégcsopot tagokat).

Tulajdonképpen akkor hány logó variációra és azokhoz kapcsolódó arculati elemre lenne szükség? Mit takar az pontosan, hogy a kreatívok ne a cégcsoport tagokkal foglalkozzanak, hanem azok tevékenységeivel? „az arculati rendszerben jól megkülönböztethetőek legyen cégcsoportunk megoldás centrumai” Tehát ha nem is cégcsoport tagokat említünk, hanem „megoldási centrumokat”, akkor is több logó variációról beszélünk, nem? Függetlenül attól, hogy milyen kifejezést használunk.

Kedves Gergely!

Legyen szíves tüzetesebben átolvasni a brief-ünket, úgy gondolom, minden megtalálható benne, ahogyan az is, hogy nincs szükség semmiféle logó variációra, a cégcsoport logó változatlan kell, hogy maradjon, ne vezessük félre a kreatívokat. Valóban, a megoldáscentrumokra kellene koncentrálni, azokat összefogni (és egyben elválasztani egymástól) egy frappáns cégcsoport arculattal. Kifejezetten nem szeretnénk a konkrét cégeket megjeleníteni (azaz mindegy, hogy 6 vagy 120 cégcsoport tag van), a megoldáscentrumok, azaz a tevékenységeink transzparenssé teszik őket (ismét ld. a szervezési ábrát).

Tisztelt Megbízó!

Végigolvasva a briefet és a korábbi kérdéseket a kérdésem a következő lenne:
A cégcsoport logón kívül tehát, a megoldási centrumok logói változtathatóak?

Ezekre gondolok természetesen:
http://www.gazerzekelo.hu
https://www.manti.hu
https://www.maumik.hu
http://www.cellmodul.hu
http://www.rwt.hu

Tisztelettel,

részemről ezt a feladatot egyre kevésbé értem:-)

akkor most van egy logója a cégcsoportnak. a megoldási centruminak nem kell logo. Szóval kb a cégcsoport logójából kéne dinamikus logót kreálni, úgy, hogy ezek a variációk a megoldási centrumokhoz kapcsolódnak? és mindezt olyan módon, hogy azért ne legyen túl konkrét, hiszen csak így lehet kivitelezni, hogy mindegy legyen, hogy 6 vagy 120 cégcsoport tag van? vagy mi?

Tisztelt Megbízó, lehet, hogy önök szerint nagyon egyértelmű a brief, de szerintem, és úgy látszik ezzel nem vagyok egyedül, nem az.:-(

Tisztelt Kreatív!

A MANTI CERAMIC logóját/arculatát nem szeretnénk, hogy változzon, az egy relatíve friss megoldás, a többi említett esetben a válasz, hogy igen, szívesen látunk újításokat.

Tisztelt Kreatív!

Nagyon is úgy tűnik, hogy Ön jár jó úton a feladat/koncepció megértéséhez, a 'dinamikus' grafikák/arculati elemvariációk elgondolás lehet talán az ideális megoldás. Lehet konkrét, a *megoldáscentrumra* nézve, de teljesen hagyja figyelmen kívül azt, hogy ahhoz milyen 'konkrét cég' tartozik.

Igen, a cégcsoport logóját nem szeretnénk megváltoztatni (épp ezért a pályázat 'kiterjedt arculat design' kategóriába került, logó tervezés nélkül).

A legfontosabb dolog ezzel a koncepcióval kapcsolatban, hogy nem tartjuk fontosnak egy cégcsoport arculat elkészítéséhez a cégcsoportban működő cégek (jogi személyek) kilétét. A hangsúly azon kell, hogy legyen, hogy milyen dolgokkal foglalkozik a cégcsoport összeségében (ezek lennének a szervezési ábrán bemutatott megoldáscentrumok). Íly módon, a cégcsoport tagok számának esetleges változása az arculatot nem érinti, hiszen azzal nem foglalkozunk, hogy "kik" csinálják, a lényeg, hogy "mit" és "hogyan".

Tisztelt Kreatív!

Pontosítanánk az előző válaszunkat, a kérdése nem volt teljesen világos, elnézést.

A megoldáscentrumok "logói", arculati elemei módosíthatók (megalkothatók) természetesen, Ön viszont konkrét cégeink/termékünk weboldalait sorolta fel, amely nem ideillő, hiszen nem azok arculatának tervezése a feladat, hanem a megoldáscentrumoké, ahova tartoznak, ahogyan azt a 'ge' felhasználónévvel rendelkező Kreatív kérdésére adott válaszban is megfogalmaztuk.

Kedves Megbízó!

Köszönöm a választ, szerintem, legalábbis számomra világos minden!

Tisztelt Pályázók!

A pályázat eredményének kihirdetéséhez több időre lesz szükségünk, a végső eredményhirdetési határidő: 2018. augusztus 28.
Köszönjük a megértést!

Üdvözlettel,
A Megbízó

Helyesbítve: 2017. augusztus 28.

Fórum (15)