Pályázatok

Bridge to Deal logo tervezés

Logó design
-
Bridge to Deal
50.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 42
Ilona

Megbízó

59

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

6 perc 3 másodperc

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.

Koncepciók (47)

ngc
Beküldve: 2019. 11. 25.
13
11
9
Beküldve: 2019. 12. 02.
6
4
8
Beküldve: 2019. 12. 02.
3
1
7
Beküldve: 2019. 12. 02.
3
1
7
Beküldve: 2019. 11. 28.
4
1
7
Beküldve: 2019. 11. 28.
4
1
7
Beküldve: 2019. 11. 29.
1
1
7
Beküldve: 2019. 12. 01.
2
1
7
Beküldve: 2019. 12. 01.
2
1
7
Beküldve: 2019. 12. 01.
2
1
7
Beküldve: 2019. 12. 02.
2
1
7
Beküldve: 2019. 11. 21.
20
2
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

1. Big four cégek tanácsadó részlegei (drágák, ár-érték arány sokszor nem jó, márkaismertségük magas)
2. Adótanácsadó, könyvelő cégek (melléktevékenységként végzik, árazásban nagyon szórnak, minőség változó)
3. Néhány kisebb erre szakosodott cég (eseti megbízásaik vannak kapcsolatrendszerből, márkaismertségük alacsony, változó díjazás)

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Bridge to Deal az M&A tranzakciók teljes vertikumát lefedő tanácsadó és befektető cég. Ez kiemelten, de nem kizárólag a következő területeket jelenti: cégérték meghatározása, cégérték növelése, cégek felkészítése eladásra, eladási stratégia meghatározása, eladói képviselet, cégátvilágításban való részvétel, vevői képviselet, akvizíciós céltársaságok azonosítása, velük való kapcsolatfelvétel, családi vállalkozások esetén utódlástervezés, generációváltás előkészítése, illetve a családi vállalkozás értékesítésének előkészítése

Feladat leírása

Feladat: 

Olyan logó kialakítása a cél, amiben valamilyen formában megjelenik a híd, összhangban a cég elnevezésével és tevékenységi területével. A logó és a cég elnevezése (Bridge to Deal) kezdetekben együtt kerülne bevezetésre, megjelenítésre.
Előny, ha a logóban megvan az a potenciál, hogy egy magasabb márkaismertség elérését követően önmagában is, a cég elnevezésének használata nélkül is elég erős az önálló felhasználáshoz, a márka megjelenítéséhez.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A Bridge to Deal célja, hogy a big four cégek alatti piaci pozíciót foglalja el, ami egyrészt jelent árazásban egy közepesen magas árszintet, kiemelkedő ár-érték arány mellett. Másrészt célunk, hogy az "M&A terület professzionális, rugalmas és megfizethető" piaci pozíciót elfoglaljuk. A Bridge to Deal legyen az, akihez az ügyfelek fordulnak, ha a „megbízó bemutatása” pontban felsoroltakkal kapcsolatos igénye, kérdése, problémája merül fel.

Feladat leírása

Célközönség: 

1. Magyarországi magántulajdonban lévő KKV vállalatok tulajdonosai, aki fejében megfordult a vállalat értékesítése és nem rendelkeznek elegendő ezzel kapcsolatos tudással és szakértelemmel.
2. Olyan családi vállalkozások, ahol az utódlás nem megoldott, de a tulajdonos már nyugdíj közeli korban van
3. Olyan befektethető vagyonnal rendelkező magánszemélyek és társaságok, akik magyarországi lehetőségeket keresnek a KKV szegmensben. Tehát olyan vállalatokat keresnek, akik már túlnőtték a kockázati tőketársaságok által preferált szegmens vagy pont a kockázati tőketársaságok exit-je kapcsán piacra kerülő cégekbe fektetnének be.
4. Olyan induló vagy nemrégiben alakult vállalkozások, startup-ok, amelyek kockázati tőke vagy más források bevonását tervezik, de nem rendelkeznek elegendő tapasztalattal ahhoz, hogy erre megfelelően felkészüljenek és professzionálisan az ő érdeküket képviselve végigvigyék a tőkebevonási folyamatot.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

1. Személyre szabott, ügyfélközpontú megoldások
2. Segítünk mind a szakmai, mind az anyagi akadályok áthidalásában
3. Nagyfokú rugalmasság, kreatív megoldások
4. Nagyvállalati szakértelem KKV környezetre implementálva
5. A legjobb üzleti döntés meghozatalában segítjük az ügyfelet, ami jelentheti az adott üzlet megkötését vagy akár az attól való tartózkodást is.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Szakértelem, megbízhatóság, stabilitás, professzionális csapat, évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalat, fiatalos lendület, ügyfélközpontúság, elegancia, híd a generációk között, személyre szabott kreatív üzleti megoldások, rugalmasság

Feladat leírása

Médiaterv: 

Jelen pillanatban még nem rendelkezünk médiatervvel. De szakmai rendezvényeken történő megjelenés mindenképpen lesz 2020 év elejétől, PR munkát folytatunk majd, ahol szakértőként szólal meg a cég ügyvezetője különböző gazdasági/HR-es fórumokon. Lesz jelenlét social média felületeken is (Linkedin, Facebook).
Google ads kampány is indul. Ezek szerepelnek most a terveink között.

Feladat leírása

Stílus: 

Elegáns és egyben trendi is

Feladat leírása

Kerülendő: 

nincs

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Szerkeszthető formában kérjük majd a nyertes logót átadni, betűtípus és színhasználat megadásával együtt. Emellett jpg formátumra is szükség van az átadáskor.

Fórum

Kedves Megrendelő! Persze, szinte adja magát, hogy a logo B2D-ként jelenjen meg. Az biztos nem kerülte el a figyelmüket, hogy A B2B (business to business) és a B2C (business to costumer) mellett már jelen van a B2D(business to developer) kifejezés is, amelynek már van egy jelentéstartalma. Nehogy emiatt rossz üzenetet közvetítsen a logó! Így már nem biztos, hogy ez jó megoldás. Válaszuk irányadó lehet a többi kreatív számára is.

B2C helyesen: business to consumer, de nem is ez a lényeg.

Tisztelt Kreatív! Nagyon köszönjük a felvetést. Ez egy nagyon jogos információ. Erre nem gondoltunk, mert a név használatra vonatkozóan jártuk körbe a témát és a B2D semmilyen formában nem jött elő és ahogy írtam már mi sem gondoltunk rá. Csak magában a rövid névhasználatban nem gondolkodtunk, de természetesen úgy fair ha ezt az információt közkinccsé tesszük. Hálás köszönet az észrevételért. Üdvözlettel:Ilona

Fórum (3)