Pályázatok

Borcímke tervezés - Ital Magyarország Kft.

Koncepciók (24)

Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 21.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 20.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 18.
?
?
-
Anonymous
B+
Beküldve: 2017. 07. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 18.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 17.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 16.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 14.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2017. 07. 12.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az európai borpiacon évek óta megfigyelhető trend, hogy az üzletláncok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a borválasztékra. A kialakuló versenyhelyzetben a jól definiált ár-érték arányú termékek is egyre nagyobb figyelmet kapnak, ennek megfelelően megjelenésükben is egyre hangsúlyosabbak.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az Ital Magyarország Kft. a magyar italkereskedelem jelentős vállalata, melynek fő tevékenységi köre a borok, pálinkák és szörpök forgalmazása. A cég közel 800 cikkelemből álló, és folyamatosan bővülő termékportfóliót menedzsel több üzletágban.
Stratégiai partnerein keresztül részt vesz a legjelentősebb borvidékek, így Tokaj, Eger, Villány, Szekszárd, Balaton és az Alföld borvidékéről származó borok forgalmazásában. Kiemelt márkái a Egerváry, a Báthory, a Lovassy és a Corvus Tokaj. Stratégiai-kereskedelmi partneri viszonyt alakított ki közel 60 jelentős magyar borászattal kiszolgálva igényeiket a logisztika, értékesítés és a marketing területén.
www.italmagyarorszag.hu

Feladat leírása

Feladat: 

Címketervezés európai export piacra készülő Egri bikavérhez.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Az Ital Magyarország Kft. által exportra kínált Egri Bikavér számára készüljön fiatalos, univerzálisan alkalmazható címketerv. A kreatív nem kötődik konkrét márkához, így logót sem adunk hozzá (a gyártó pincészet nevével illetve logójával a későbbiekben opcionálisan kiegészíthető). Tehát az Egri Bikavér név a földrajzi eredet megjelölésével együtt jelenik meg mint brand.

Feladat leírása

Célközönség: 

25-45 év közötti fiatal, igényes borfogyasztó.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Megbízható forrás, folyamatos minőség.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Az egri bikavér név az Európai Unióban földrajzi árujelzőként bejegyzett, védett eredetű minőségi bor, készítésének módja szabályozott és ellenőrzött, a megnevezést az Egri borvidéken kívüli termelők nem használhatják.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A címkét egy portfólió részeként alkalmaznánk.

Feladat leírása

Stílus: 

A megszokott bikaábrázolásokat kerülő, modern, ugyanakkor az egri bikavér évszázados hagyományait tiszteletben tartó kreatívot várunk, amely széles vásárlói kör számára elfogadható.

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Kedves megrendelő! Azt lehet tudni hogy melyik borászatnak kell tervezni?

Tisztelt Megrendelő!
Minden információ / vonalkód stb. a hascimkére kell kerüljön, vagy lehet hátcimkében is gondolkodni?
Avagy teljesen a tervezőre van ez bízva?

Fórum (2)