Pályázatok

Borcímke megújítása - Lovassy Illatos

Címke design
-
Lovassy
150.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 53
4

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 óra 48 perc

Utolsó aktivitás

Koncepciók (42)

Beküldve: 2017. 08. 08.
8
3
10
Beküldve: 2017. 08. 17.
8
0
10
Beküldve: 2017. 07. 30.
11
0
9
Beküldve: 2017. 08. 11.
3
0
9
Beküldve: 2017. 08. 11.
10
0
8
k2o
Beküldve: 2017. 08. 16.
3
0
8
Beküldve: 2017. 07. 28.
1
0
10
Beküldve: 2017. 08. 11.
2
0
8
Beküldve: 2017. 08. 17.
7
0
8
Beküldve: 2017. 08. 17.
5
0
8
Beküldve: 2017. 08. 17.
3
0
8
Beküldve: 2017. 08. 17.
22
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az európai borpiacon évek óta megfigyelhető trend, hogy az üzletláncok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a borválasztékra. A kialakuló versenyhelyzetben a jól definiált ár-érték arányú termékek is egyre nagyobb figyelmet kapnak, ennek megfelelően megjelenésükben is egyre hangsúlyosabbak.
A Lovassy tradicionális, közép árkategóriás magyar borválogatás a legjobb termőterületek legjobb szőlőiből.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az Ital Magyarország Kft. a magyar italkereskedelem jelentős vállalata, melynek fő tevékenységi köre a borok, pálinkák és szörpök forgalmazása. A cég közel 800 cikkelemből álló, és folyamatosan bővülő termékportfóliót menedzsel több üzletágban.
Stratégiai partnerein keresztül részt vesz a legjelentősebb borvidékek, így Tokaj, Eger, Villány, Szekszárd, Balaton és az Alföld borvidékéről származó borok forgalmazásában. Kiemelt márkái a Egerváry, a Báthory, a Lovassy és a Corvus Tokaj. Stratégiai-kereskedelmi partneri viszonyt alakított ki közel 60 jelentős magyar borászattal kiszolgálva igényeiket a logisztika, értékesítés és a marketing területén.
www.italmagyarorszag.hu

Feladat leírása

Feladat: 

A Lovassy márkán belül kialakított Lovassy Art Selection - Illatos kategória címkéinek megújítása és markánsabb elválasztása az alap Lovassy (Nemzeti Borválogatás) termékcsaládtól, amely címkék esetében szintén szeretnénk minimális ráncfelvarrást.

A Lovassy Art Selection Illatos kategóriában három címkeváltozatra lenne szükségünk, egy alapra és a három borhoz három különböző művészi díszítésre. Az alap kategóriához, tehát a Nemzeti borválogatáshoz pedig egy címkére lenne szükség, amelynél a 10 tétel esetében csak a borfajták megkülönböztetésre szolgáló színkódolás változzon.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A Lovassy Illatos Art Selction megújítása és vizuális elválasztása az alapkategóriától, valamint a alapkategória (Lovassy Nemzeti Borválogatás) frissítése.

Feladat leírása

Célközönség: 

Középosztálybeliek, középvezetők, alkalmazottak, fiatalok
20-55 év közöttiek

A célközönség hazai termékeket fogyaszt, nem kezdő borfogyasztó, de még messze nem heavy user.
Nem borászt keres a bor mögött, inkább jó árérték arányú terméket vásárol. Fogékony az újra a young & trendy kategóriában. Egy-egy árakció hatására kipróbálnak új termékeket, fogyasztásukkal egyre inkább egyéniségüket akarják kifejezni, de még trendkövetők. Fontos számukra a fogyasztás kényelmi oldala, nem visszaváltható csomagolás, csavarzár, stb.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Megbízható forrás, folyamatos minőség.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A Lovassy Nemzeti Borválogatást borszakértők állították össze, hogy minden borkedvelőhöz eljussanak hazánk legkedveltebb borfajtái. A Lovassy Art Selection Illatos pedig egy friss és üde válogatás, amely a rétek, mezők, gyümölcsösök feledhetetlen, friss illatait zárja palackba.
A márka A 2012-ben született.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Hazai forgalmazás, minden nagyobb áruházlánc polcain jelen van.

Feladat leírása

Stílus: 

A Lovassy Illatos Art válogatás esetében a hangsúlyt az "artwork" kapja, olyan egyedi címkéket szeretnénk, amelyek hangulatukban kötődnek a Lovassy borok arculatához, azonban szabad művészi alkotás eredményei. A Vylyan Bogyólé címkéihez hasonlóan minden évben új művészi pályázat eredményeként újulnának meg.
A Lovassy Nemzeti Borválogatás esetében csak egy frissítést szeretnénk, továbbra is minimális színhasználattal.

A LOVASSY tipográfia és lóábrázolás továbbvivendő.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A két feltöltött fotó, egy-egy a két sorozatból, a különböző változatok csak színben térnek el.

Fórum

Sziasztok! Két kérdésem lenne: az első kérdésem az lenne hogy az elkészűlt címkéket, Vektor grafikusan is kéritek? A második pedig az hogy, a ló motívum melett saját egyedi betütipust is elkészíthetünk?

Sziasztok, ha jól értem a Lovassy felirat és a ló motívum kötött..ezeket megkaphatnánk vektoros formában? Üdv,Innovip

Üdvözletem. Kérem pontosítsuk a feladatot.

A Nemzeti Borválogatás termékcsaládnak is szeretnének minimális rácfelvarrást, ez az alap. Az alap beépítendő a három "illatos" kategóriába is. Az alap pedig színkódolással legyen változtatható (legalább 10 fajtára). A Lovassy Art Selection Illatos kategóriában pedig három különböző művészi díszítést szeretnének. Kérem erősítsen meg benne. Valamint jó volna tudni hogy a három művészi díszítést milyen fajtájú borokra kell megalkotni. Köszönöm

Kedves kreatívok,
A nyertestől szerkeszthető, vektoros állományt is fogunk kérni. Egyedi betűtípust lehet használni.
A Lovassy Illatos kategóriában egy Irsai Olivér, egy cuvée és egy rosé bor szerepel. Az alap válogatásban pedig, Cserszegi, Tokaji Furmint, Muskotály, száraz és félszáraz rosé, Cabernet Sauvignon, Kékfrankos, Merlot, Bikavér és egy cuvée. A feltöltött két fotóhoz képest ezek csak színükben térnek el, ezekkel azonban nem szerettük volna befolyásolni a készülő munkákat.
A vektoros logót elérhetővé tesszük a feladat leírásánál.

Kedves Kreatívok!

Felkerült a logó a mellékletek közé.

Tisztelt Megbízó!

Nem találtam utalást a címkék formáját illetően. Ragaszkodnak a már meglévő címkeformákhoz vagy azokat is "frissíteni" szeretnék.? Ha marad a már meglévő forma akkor megkaphatjuk a stanc rajzokat is.? (Ez megkönnyítené a tervezést.) Illetve ha új címkeformát szeretnének, mekkora a maximális méret, ami készülhet?
A választ előre is köszönöm.

Sziasztok! Nekem csupán annyi lenne a kérdésem, hogy a Lovassy alapválogatáshoz a színkódokat meg tudjátok adni vagy keverhetünk új színeket is az egyes borokhoz?

Kedves Pályázó,
A színkódolás is szabadon tervezhető.

Köszönöm!

A LOVASSY tipográfia és lóábrázolás továbbvivendő... szerintem csak a ló forma szab gátat a fantáziának, mert ez fő motívum amiből a legtöbbet ki lehet hozni és játszani vele, de mégis kötött az ábrázolása. Tehát a ló ábrázolástól el lehet térni? Máshogy a ló... :)

Kedves pályázó,
Azért fogalmaztunk így, mert valamely elemnek (logó, tipo, címkeforma) emlékeztetnie kell a korábbira, hogy felismerhető legyen a termék,
viszont nem szeretnénk gátat szabni a kreativitásnak, ezért szívesen fogadjuk a ló és egyéb elemek megújítását is.

Fórum (11)