Pályázatok

Borcímke megújítása - Báthory borcsalád

Címke design
-
Báthory
150.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 54
5

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 óra 48 perc

Utolsó aktivitás

Koncepciók (45)

Beküldve: 2017. 08. 26.
12
2
10
Beküldve: 2017. 08. 26.
4
0
10
Beküldve: 2017. 08. 26.
5
0
10
Beküldve: 2017. 08. 26.
4
0
10
Beküldve: 2017. 08. 02.
4
0
9
Beküldve: 2017. 08. 02.
2
0
9
Beküldve: 2017. 08. 02.
1
0
8
Beküldve: 2017. 08. 02.
3
0
8
Beküldve: 2017. 08. 02.
4
0
8
Beküldve: 2017. 08. 25.
7
0
7

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az európai borpiacon évek óta megfigyelhető trend, hogy az üzletláncok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a borválasztékra. A kialakuló versenyhelyzetben a jól definiált ár-érték arányú termékek is egyre nagyobb figyelmet kapnak, ennek megfelelően megjelenésükben is egyre hangsúlyosabbak.

A Báthory borcsalád tradicionális értékeket hordozó jó árérték arányú borokból áll, kifejezetten a klasszikus borfajták kedvelőinek.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az Ital Magyarország Kft. a magyar italkereskedelem jelentős vállalata, melynek fő tevékenységi köre a borok, pálinkák és szörpök forgalmazása. A cég közel 800 cikkelemből álló, és folyamatosan bővülő termékportfóliót menedzsel több üzletágban.
Stratégiai partnerein keresztül részt vesz a legjelentősebb borvidékek, így Tokaj, Eger, Villány, Szekszárd, Balaton és az Alföld borvidékéről származó borok forgalmazásában. Kiemelt márkái a Egerváry, a Báthory, a Lovassy és a Corvus Tokaj. Stratégiai-kereskedelmi partneri viszonyt alakított ki közel 60 jelentős magyar borászattal kiszolgálva igényeiket a logisztika, értékesítés és a marketing területén.
www.italmagyarorszag.hu

Feladat leírása

Feladat: 

A Báthory borcsaládon belül forgalmazott vörös és fehér borok címkéinek frissítése, melynek célja a két sorozat vizuális megkülönböztetése, elválasztása.

--------------------
BRIEF KIEGÉSZÍTÉS 2017.08.16.

A hátsó címke tervezése során a következők információk az irányadók:

 Termék megnevezése
 Összetevők felsorolása csökkenő sorrendben
 Térfogat/tömeg, alkoholtartalom adat fő látómezőben
 Vonalkód
 Gyártó vagy forgalmazó vagy mindkettő
 Származási hely
 Minőség megőrzési idő vagy utalás arra hol található a terméken (nap/hónap/év)
 Tárolásra vonatkozó információ.

Címkemérettől függő minimális betűnagyság:

< 25 cm2 0,9 mm (tápértékjelölés nem kötelező)
>25, de <80 cm2 0,9 mm (tápértékjelölés kötelező)
>=80 cm2 1,2 mm (tápértékjelölés kötelező)

pl.: az „a” betű magassága

Térfogat jelölés betűnagysága:

50 g/ml-ig 2 mm
51-200 g/ml-ig 3 mm
201-1000 g/ml 4 mm
1000 g/ml felett 6 mm

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A piac változása és újulása miatt, a Báthory márkának is szüksége van frissítésre, emellett az értékesítés során szeretnénk magasabbra pozicionálni (a Lovassy márkánk fölé). Tervezzük, hogy nem visszaváltható csomagolásra váltunk, jobb minőségű címkét használunk majd. Az alapkoncepciót szeretnénk megtartani, de mindenképp szükséges frissíteni, a fehér és vörös borokat megkülönböztetni, akár új grafika elemek bevonásával.

Feladat leírása

Célközönség: 

Középvezetők, alkalmazottak
30-50 év közöttiek

Tisztelik a hagyományokat, a tradicionális értékeket, ezért hazai termékeket fogyasztanak. Nem kezdő borfogyasztók, de még messze nem heavy userek, mindig tartanak otthon bort, de nem feltétlenül csak saját fogyasztásra.
Elsősorban nem borászt keresnek a bor mögött, inkább jó árérték arányú terméket vásárolnak. Kevésbé fogékonyak az újra, megszokott borfajtákat, márkákat fogyasztanak.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Megbízható forrás, folyamatos minőség.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

2011-es márkalapítása óta a Báthory borcsalád a családi pincészetek gondos odafigyelését kínálja. A Báthory név kötelez az évszázados hagyományok tiszteletére és követésére. Ugyanakkor — a legtöbb felvilágosult nemesi családhoz hasonlóan — közel áll hozzá a világot látó és értő, újító szellem is. Így egészítik ki egymást a tradicionális minőségi szemlélet és a modern technológia, folyamatos megbízható minőséget garantálva.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Hazai forgalmazás, minden nagyobb áruházlánc polcain jelen van.

Feladat leírása

Stílus: 

A jelenlegi Báthory felirat nem minősül teljes értékű logónak, mert nem tartalmaz megkülönböztető szimbólumot, ezért ennek átalakítása is opció lehet, a meglévő ornamentika elemeinek felhasználásával vagy új motívumok bevonásával. A fehér és vörös borok címkéit egyértelműen szeretnénk megkülönböztetni egymástól a jelenlegi ornamentikát megtartva, azt átalakítva/modernizálva vagy hasonló motívumot használva, mert ez jelenleg a márka fő ismertetőjele. A borokhoz kapcsolódó színkódolást sem szeretnénk feltétlenül elvetni. A Báthory vörös borait a fehérhez képest is minőségibb, prémium termékként szeretnénk pozicionálni.
Tehát a címketerveket az alapkoncepció megtartásával de annak frissítésével, a fehér és vörösborokat megkülönböztető dizájnnal várjuk.

Fórum

Kedves megbízó!
Azt szeretném kérdezni, hogy mik a pontos a méretek a címkéhez ?
Vagy szabadon választható?
Illetve, hogy ebben az esetben az alakja bármilyen lehet-e?

Kedves pályázó!
A címke mérete és alakja szabadon tervezhető!

Tisztelt Megbízó!

A hátcímkére kerülő szövegről, illetve kötelező elemekről lehet tudni valami információt?

Kedves pályázó,

A hátsó címke tervezése során a következők információk az irányadók:

 Termék megnevezése
 Összetevők felsorolása csökkenő sorrendben
 Térfogat/tömeg, alkoholtartalom adat fő látómezőben
 Vonalkód
 Gyártó vagy forgalmazó vagy mindkettő
 Származási hely
 Minőség megőrzési idő vagy utalás arra hol található a terméken (nap/hónap/év)
 Tárolásra vonatkozó információ.

Címkemérettől függő minimális betűnagyság:

< 25 cm2 0,9 mm (tápértékjelölés nem kötelező)
>25, de <80 cm2 0,9 mm (tápértékjelölés kötelező)
>=80 cm2 1,2 mm (tápértékjelölés kötelező)

pl.: az „a” betű magassága

Térfogat jelölés betűnagysága:

50 g/ml-ig 2 mm
51-200 g/ml-ig 3 mm
201-1000 g/ml 4 mm
1000 g/ml felett 6 mm

Tisztelt Kreanod!

A briefben nem szerepel a hátcímke tervezése. Ez az opció utólag került bele? Mert ha folyamatosan módosul, akkor meglehetősen nehéz lesz követni az eseményeket.

Kedves pályázó,

A hátcímke tervezése külön nem szerepel a briefben, mivel nem az a meghatározó, viszont amennyiben az első címke kialakítása miatt nem fér el minden információ szükségessé válik annak tervezése/használata is.

Kedves Megbízó!

A kreatívnak igaza van, kizárólag a briefben foglaltakat lehet elvárni a pályázat keretein belül. Sajnos a kiírás ilyen szempontból nem egyértelmű, mert a feladat szekcióban csak a címke frissítése szerepel, így mindkét fél értelmezésében (legyen hátcímke vagy sem) van igazság. Az itt felsorolt információk teljesen nyilvánvaló, hogy csak egy hátcímkén férnek el, ha ez bekerült volna a brifebe, akkor egyértelmű lett volna. Természetesen most, hogy már a fórumba bekerült ez, törölni nem fogjuk tudni a kommentet, de ez kényelmetlen szituáció kicsit, tulajdonképpen a brief kiegészítésének, átírásának számít. Mindenesetre mivel a díjazás bőven meghaladja a minimálisat, és a résztvevő kreatívokat sem kell, hogy meglepetésként érje, hogy egy kereskedelmi forgalomba kerülő bornak hátcímkéje is van, ezért belerakjuk ezt a briefbe.

Mindenesetre az a javaslatom, hogy mindenki csak front címke tervvel szálljon be kezdetben a pályázatba, és ha érdemesnek tartják a koncepciót további kidolgozásra, akkor jelezzék az adott kreatívnak, hogy dolgozza ki a hátcímkét is.

Köszönjük!
Abszolút egyetértünk azzal, hogy a front címke alapján dől el, hogy melyik pályázat nyeri el a tetszésünket, így addig a hátcímke tervezése nem elvárás.

Tisztelt Kiíró!
A honlapjukon a Báthory mákanév alatt 6 db termék szerepel. Jól gondolom, hogy a pályázat ezeknek az újratervezéséről szól?
Előre is köszönöm!

Fórum (9)