Pályázatok

Borászat arculati terve 1.0

Logó + Kisarculat design
-
Belward Pincészet
105.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 60
MisoAs

Megbízó

92

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

5 év 9 hónap

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (87)

Beküldve: 2013. 11. 19.
6
2
10
753
Beküldve: 2013. 11. 21.
11
10
10
Beküldve: 2013. 11. 19.
4
2
10
Beküldve: 2013. 11. 19.
12
6
10
Beküldve: 2013. 11. 20.
6
1
10
Beküldve: 2013. 11. 14.
8
4
10
Beküldve: 2013. 11. 26.
6
1
10
Beküldve: 2013. 11. 26.
6
4
10
Beküldve: 2013. 12. 03.
12
4
10
Beküldve: 2013. 11. 29.
8
7
10
Beküldve: 2013. 12. 03.
18
1
10
Beküldve: 2013. 12. 03.
14
1
10

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A borászat folyamatosan a fogyasztói érdeklődés középpontjába került az elmúlt évtizedben. Ma ezt kihasználva jelentős számú szereplő tevékenykedik az ágazatban. A produktumokban nagy a változatosság, erős a verseny, a belépési korlátok magasak.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A borászat több évtizede működik, változó gazdasági formációkban. Meghatározó innovációs folyamat indult el pár éve a technológiai fejlesztések révén, amely most ért el arra a szintre, hogy a végtermékekkel egy piaci kategóriával feljebb lépve, önálló arculattal pozicionálja magát a piacon.
A borászat a Pécsi Borvidékhez tartozó területen tevékenykedik. Jelenleg csak fehérbort készít. A környező települések dombjain évszázados - ma is élő hagyománya - van a szőlőtermesztésnek és a borászatnak. A szőlőtermő terület cca.: 50 ha, a pincészet több mint 500 000 liter bor tárolására alkalmas. A táj és a természeti környezet kiemelkedően szép és nyugodt.

Feladat leírása

Feladat: 

A borászat termékei eddig márkázatlanul kerültek a végső fogyasztókhoz. Szeretnék azonosíthatóvá tenni a termékeket és megkülönböztetni azokat a különböző értékesítési csatornákban. Ennek első lépése lenne egy új logó és a köré felépítendő arculat alapjainak kialakítása.

Tehát szükség van egy logóra és ahhoz kapcsolódóan névjegykártya, rollup és email/levélpapír sablon tervezésére. Ez utóbbit azért vettük egynek, mert lehet ugyanolyan, nincs szükség két külön tervre.)

A logónak több felületen, méretben jól kivehetően meg kell jelennie (akár parafadugón, címkén, gyűjtő- vagy díszdobozon stb. is), így a háttérgrafikai elemek nélkül akár körvonalasan is jól használhatónak, felismerhetőnek és beazonosíthatónak kell lennie.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Meg kell győznünk a fogyasztókat, hogy e mögött az arculat mögött egy jó ár érték arányú és kiemelkedő minőségű termék és szolgáltatás van. A termékértékesítés során nem csak maga a borászati végtermék hanem a későbbiekben ráépülő, kapcsolódó termékek (kiegészítő márka) és szolgáltatások (vendéglátás, szálláshely, rendezvény helyszín stb.) is gyakorlatilag promotálásra kerül.

Feladat leírása

Célközönség: 

Három 3 + 1 termék kategória ( alap, prémium, szuper-prémium, egyedi évjárat) kerül majd piacra. Így széles fogyasztói spektrumot kíván a borászat ellátni termékekkel. A könnyű borok fogyasztói táborától a prémium fogyasztókig bezárólag, jellemzően 20 éves kortól 75 éves korig terjedhet a fogyasztói kör életkora.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Egy egyedi, mással össze nem téveszthető fogyasztói élményt nyújtanak a speciális gondossággal létrehozott termékek. A borok fogyasztása nem csak íz élményt jelent, hanem azok imázsa kielégíti a fogyasztók életstílussal kapcsolatos átéléseit is.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Belward Pincészet (Belward Winery)
Tradíciókat és hagyományokat tükröz egy modern adaptációban. Egyedi felfogással és különös gondossággal készülő végtermékek jönnek létre, évjáratonként más és más jellemzőkkel, azonos alapokra épülve.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A fesztiváloktól kezdve a különböző sajtóorgánumokon keresztül a WEB2 csatornáinak zömében. A felhasználás hosszútávon történik reményeik szerint.

Feladat leírása

Stílus: 

A stílus nem kötött, de nyilván valami egyedi megoldást keresünk ami lehet végtelenül egyszerű és sokrétű is, de közben kiemeli a márkát a többi versenytárs közül.
A logónak és az arculati alapoknak így kellően rugalmasnak, flexibilisen alkalmazhatónak kell lenniük.
Például egy alapkategóriás címkén csak festékkel nyomott de egy prémium kategóriás címkén már dombor- nyomott is lehet a logó.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Harsányan rikító tovatűnő divatszeszélyek adaptációi.

Fórum

Kedves Megbízó!
Érdeklődnék, hogy milyen borfajták kerülnek ki a pincészetből? A tervezésnél ezek szabadon választhatók?
köszönettel, üdvözlettel

Kedves Megbízó!

Érdeklődnék, hogy milyen informació kell szerepeljen a névjegykártyán, a rollupon valamint az email/levélpapír sablonon, ás az előző kettőnél milyen méretekről lenne szó.

Tamás

Kedves Megrendelő!

Néhány kérdésem lenne.
Az arculat fiatalos, komoly, elegáns, modern, színes, letisztult legyen?
Milyen színű üvegekben van/ lesz a fehérbor és a többi bor, ezt hogyan tervezi a jövőben?
Van e olyan boros arculat, ami Önnek megtetszett?

Köszönettel
Márk

Hogy viszonyulnak a boros közhelyekhez? pl boros üveg és/vagy pohár a logóban (szerintem gáz), de úgy érzem, hogy ezt (is) jó lenne tudni...

Kedves Kreatívok!

Szeretnénk, ha a brief feladat szekciójában a szükséges elemekről leírtakat komolyan vennétek. Mi ahol tehetjük, küzdünk azért, hogy a briefek egyértelműen kitérjenek arra, hogy pontosan mire van szükség, és hogy a legapróbb plusz munkátok is meg legyen becsülve/fizetve.

Legyetek ebben partnerek, és ne önmagatok ellenségei, ezért címketervezésre ne adjátok a fejeteket egy logó+kisarculat tervezési pályázat keretein belül. Ha bármikor extra igénye volt egy megbízónak a koncepción belül, akkor arra mindig „lecsaptunk” (ebben a pályázatban ilyenre nem volt példa), de ti se legyetek túlbuzgók, és dolgozzatok pluszban. Ez tisztességtelen azokkal a kollégáitokkal szemben is, akik szó szerint értelmezik a kiírást.

A megbízóknak mindig felvázoljuk mindkét lehetőséget egy-egy részfeladatról szóló pályázat után: új pályázatot is kiírhat, de bármelyik szimpatikus résztvevővel is tovább dolgozhat egyéni megbízás keretein belül.

Tartsuk be a szabályokat, hogy hatékony és igazságos lehessen a rendszer.

Köszi lányok, fiúk!

Azt kéri maradjunk csendben? Inkább olvassuk el a briefet még kétszer, hogy megértsük az ügyfél igényeit a munkával kapcsolatban?
Mert én személy szerint megtettem, de ahhoz hogy érdemben tudjak nekiállni a munkának és ne dolgozzak feleslegesen, ahhoz szükségem van a válaszokra. Nem hinném, hogy ez túlbuzgóság lenne. Inkább azt jelenti, hogy a leírtakat komolyan vesszük, és a leírtak ellenére felmerülnek kérdések, még akkor is, ha Önök úgy látják, hogy mindent meg tesznek annak érdekében, hogy a briefek egyértelműen kitérjenek, arra, hogy pontosan mire van szükség. Mellesleg nem értem, s tán nem vagyok vele egyedül, hogy egy "túlbuzgóság" avagy valakinek az igyekezete, miért lenne tisztességtelen azokkal szemben, akik szószerint értelmezik a kiírást? Ők a szerint dolgoznak, nekünk meg vannak kérdéseink, melyekre nincs útmutatás a kiírásban. Én erre azt mondom, hogy az Ügyféllel szemben lenne tisztességtelen, ha nem kellően tapogatnánk körbe az igényeit!

Kedves Kreatív!

Félreértetted, a fórumban nyugodtan lehet kérdezni és a megbízó érdeke, hogy válaszoljon is. Erről nem szólt a hozászólásom. Én mindössze annyit írtam, hogy a pályázatnak csak a logó és a felsorolt arculati elemek kidolgozása a része. A címketervezés nem, így ezek kidolgozásától tartózkodjatok.

Én nem látom, hogy bárki is címkét akarna tervezni, egyszerűen a tervezett logót arculatot szeretnék szemléltetni az ügyfél számára megkönnyítve a döntést az alábbiak szerint.

"A logónak több felületen, méretben jól kivehetően meg kell jelennie (akár parafadugón, címkén, gyűjtő- vagy díszdobozon stb. is), így a háttérgrafikai elemek nélkül akár körvonalasan is jól használhatónak, felismerhetőnek és beazonosíthatónak kell lennie."

Nos, ez ügyben Önön kívül, senki nem volt túlbuzgó, gondolom ebben egyetértünk!! Részemről ennyi! Szép estét kívánok!

Kedves Kreatív!

Persze, hogy te nem látod, hogy valaki akart-e címkéket tervezni, ugyanis a beérkező munkákhoz nincs hozzáférésed. Nekünk van. Elhiheted, hogy nem viccből szerepelt itt az első hozzászólásom, és a tartalma még most is áll. Nem azokra a kreatívokra vonatkozott, akik korábban megbízóhoz intézett kérdésekre használták ezt a fórumot, hanem mindenkire, akit érdekel ez a pályázat. (Mellesleg nem tudom hogy tudtad ezt veled szemben offenzívnek értelmezni, miközben pont arról szól, hogy ingyen ne dolgozzon egy szakember sem.)

Bocs' a késedelmes válaszért, nem fórumoztam eddig :)
Jelenleg csak fehérek, szabad a pálya, igazából az most nem mérvadó.

Mind általában a névjegykártyákon :) Most jó vmi ballaszt' adat is.
A méretekkel meg vagyok lőve, de majd utánanézek...

Igazából egy elegáns arculatot szeretnénk, amely képes megnyerni több korosztály tetszését is. Ne legyen túl színes, legyen letisztult és megjegyezhető.
Több üvegtípus is szóba jöhet: áttetsző, víz-zöld, barna tónusú, termékkategóriától függően.
Van, de nem az a cél, hogy vmire hasonlítson az új arculat :)

Üdv.: M.A.

Egyetértünk, szerintem is gáz... :))

Mielőtt elmérgesedne a címke vita szeretném leszögezni, hogy mindenképpen kiírunk egy címketervezési pályázatot a következő lépcsőkben, sőt egyéb arculati elemekre is van már a pályázati terv. Úgyhogy... köszönjük, ha kapunk a logó megítélését segítő kreációkat, de ez nem jelent előnyt vagy a hiánya hátrányt a döntéseink meghozatalakor.
Véletlenül sem szeretnék az oldal kurátorai ellen dolgozni, sőt azt gondolom, hogy nagyszerű amit létrehoztak és minden kiíró/pályázó élvezi ennek előnyeit. Kiíróként magam is kapok figyelmeztetést, kritikákat tőlük, de ezt véletlenül sem tekinteném negatívnak, a segítő és építő szándékot nem kellene kétségbe vonni.
Jó, hogy ennyien, együtt tudunk itt újabb és újabb dolgokat létrehozni, majd megvalósítani, maradjon ez továbbra is így!
:)

Kedves MisoAs!

Meg lehet tudni, hogy a Pécsi Borvidék mely részén található a pincészet, illetve a szőlőföldek, ahonnan szüretel?
Köszönöm, szép napot :)
H.Sz.

Egyenlőre ezt nem közölnénk! :)

Késő :)

Kedves gg design!

Az a gyanúm, hogy Te ismered a környéket :)
Valahogy úgy érzem, sokat segítene a tervezésben, ha jobban ismerném a táj jellegét (NEM konkrét hely- és személynévre gondolok!).

Kedves MisoAs!

Egyenlő pálya, egyenlő esélyek... (?) :)

Tévedés.
Sem a környéket, sem a megbízót, sem a borokat nem ismerem. Csak látok. Tudom mit nézzek és hol. :)

Ezt még senkivel nem közöltük, ezért nem tettünk kivételt Önnel sem! :)
Úgyhogy részünkről egyenlő a pálya, véletlenül sem lejt... ! :)

Köszönöm a megnyugtató választ :-)

Sziasztok Kreatívok!

Bizonyára sokatoknak feltűnt, hogy a decemberi 4-i határidő ellenére van egy munka, amely 5-én érkezett be. Ennek az oka igen egyszerű: A kedves készítő olyannyira az utolsó pillanatra hagyta a beküldést, hogy a Koncepció beküldése gombra még a határidő előtt kattintott, de a feltöltési felület Mentés gombjára már csak később. (Egyébként ez 3 perccel a határidő után történt meg egyébként. :) )

Nos, a határidő, az határidő. Véleményem szerint aki késett, az késett, kiesett. Nem számít, hogy egy perc, három perc, vagy 1 nap a késés.
Tessék komolyan venni, komolyan vetetni a hátáridő betartását.

Amúgy mi a szitu ezzel a pályázattal? Mikor lesz győztes hirdetve?

"Empátia és intuíció"... (Molnár Ferenc)

Ez egy pályázat.
Határidővel.
Amit mindenki betartott, kivétel egy pályázót.
Egy valódi, komoly pályázatnál ez azonnali kizárást jelent. Verseny van, itt nincs helye empátiának, ez nem az a helyzet. (az intuíciót nem is értem hogy jön ide.)

Kedves Névtelen!

Nem a pályázó szegett meg bármilyen szabályt, hanem az oldal működése ezt lehetővé tette. Be kell vallani, hogy erre az eshetőségre nem gondoltunk, azt hittük elég, ha a Koncepció beküldése gombot a megfelelő időben eltüntetjük. A felelősség a miénk, amit pedig tehetünk, hogy kijavítjuk.

Mikorra várható a kiválasztás?

Ez sokunkat érdekelne... Valaki esetleg nyilatkozna valamit?

Téged miért érdekel megállapítom? :) Hisz nem küldtél be munkát a pályázatra. A résztvevők kíváncsisága természetesen érthető.

Írtunk is a megbízónak, és email értesítést szintén kap az ide érkező hozzászólásokról. Nem az első pályázata az oldalon, és előző alkalommal nem volt semmi probléma.

Türelmeteket kérjük a válaszig.

küldtem be munkát, más névvel.

Kedves Pályázók!

Türelmet kérünk mindenkitől, az év végi hajrá miatt kicsit elhúzódik a pályázati munkák értékelése.
A kiírást egy megbízónk nevében tettük, így a munkák értékelése több körben zajlik, ráadásul kissé nehézkes év vége felé időpontot egyeztetni vállalatvezetőkkel.
Másrészt pedig - nagy örömünkre - jelentős mennyiségű pályamunka érkezett, tele jó tervekkel, jelentős fejtörést okozva számunkra.
Kérünk tehát mindenkit, hogy legyen türelemmel, igyekszünk minél hamarabb végezni a válogatással, amint döntésre jutunk azonnal közölni fogjuk.

Köszönjük!

"Megbízónk nevében" És akkor a MisoAs személyes értékelése és ízlése, hogy függ össze az eredeti megbízó ízlésével és értékelésével? :S

Ilyen apróságokon igazán kár fennakadni.
Fogadjuk el, hogy év végi hajrá van mindenhol, és a cégvezetőknek kisebb gondjuk is nagyobb annál, minthogy cégarculat kialakítása, meg ilyenek apró-cseprő hülyeségek.. :)

Más pályázatoknál sokkal hosszabb az elbírálás, és itt a Kreanod-on biztosítva van, hogy lesz eredmény, szerintem már ez is jó. Nem is értem ezt a negatív hozzáállást.
Illetve a MisoAs valószínűleg arra utalt a több lépcsős elbíráláson, hogy Ők és a megbízójuk is átnézik a pályázatokat, értékelik. Ha egy arculatot akarok kiválasztani magamnak én sem egy-két nap alatt dönteném el.

Úgy függ össze, hogy a megbízó minket kért fel az arculattal kapcsolatos projekt levezénylésére és a tanácsadói feladatok elvégzésére. Az értékelést nem alapvetően az én ízlésem határozza meg hanem a megbízó által vázolt koncepció. A véleményemmel csak segíteni próbáltam a Kreatívokat, hogy közelítsék a megbízó - általam talán jobban ismert - elképzeléseit munkáik készítése során. A végső értékelés egy a megbízókkal kiegészült team végzi, objektíven, az én ízlésemtől függetlenül. Remélem ez megnyugtat :)

Így van. Pontosan! Az eredmény és a díjazás is garantált! Csak türelem...

Tévedés, ez egy nagyon fontos projekt a megbízónál! Minden egyéb elemmel együtt 5 éves viszonylatban 100 mFt-ot jóval meghaladó beruházásról beszélünk. Ha Te úgy gondolod, hogy egy ilyen beruházás évtizedes piaci megjelenítését minden megfontolás nélkül, blikkre kellene eldönteni... Hát ahhoz nem szólnék hozzá!

Nos, mi a helyzet? Az idén lesz döntés? A pályázat lezárása óta eltelt több, mint két hét...

Nos... az a helyzet, hogy az idén lesz döntés...
A jövő héten, szerdán ül össze a grémium, reményeim szerint a héten eredményt hirdetünk!

:)

Nagyon szép, és kiváló munkák érkeztek be. Öröm volt végig nézni őket.
Nem az ítélkezés miatt írok, és hogy minősítsem mások munkáját.

De az első helyezettel nem tudok egyet érteni.

Egyetértek - Veled, Mihawk!

Fórum (42)