Pályázatok

BioWell Logó + Kiterjedt arculat design

Logó + Kiterjedt arculat design
-
BioWell
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 47
62

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 3 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Extra díjazás
Promotálás
Pályázat menedzselése
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Extra díjazás

A shortlisteseknek ingyen ajándékcsomagot küldünk, amely tartalmazza az összes termékünket. Illetve vállaljuk, hogy minden 8 pontnál magasabb osztályzatot kapott pályázónak ajánlást is írunk majd a munkájához, hogy a portfóliójában tudja hasznosítani.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Pályázat menedzseléseA pályázat lebonyolításában KreaNod tanácsadók is segédkeznek, és igény esetén a határidő lejártával egy ajánlást is megfogalmaznak a beérkezett munkákra vonatkozóan.

Koncepciók (87)

Beküldve: 2013. 09. 08.
8
2
10
Beküldve: 2013. 09. 12.
2
4
10
Beküldve: 2013. 09. 04.
20
4
10
Beküldve: 2013. 09. 13.
14
5
10
Beküldve: 2013. 08. 26.
16
13
9
Beküldve: 2013. 08. 29.
6
8
9
Beküldve: 2013. 09. 03.
4
0
9
Beküldve: 2013. 08. 29.
6
5
9
Beküldve: 2013. 08. 31.
7
5
9
Beküldve: 2013. 09. 04.
4
2
10
Beküldve: 2013. 08. 27.
3
4
9
Beküldve: 2013. 09. 08.
2
2
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A táplálék-kiegészítők piacán erős verseny alakult ki az utóbbi években. Termékkínálatunk alap vitaminokból és ásványi anyagokból áll (C-, D-, Multi -, B-vitamin, Magnézium, Kalcium stb.) . Ebben a szegmensben rengeteg gyártó és forgalmazó versenyez, de emellett nagyon nehéz a készítményeket hatásuk alapján kategorizálni (a piacvezető termékek minősége közel azonos, főleg az OÉTI által bevizsgáltaké, de árukban akár többszörös eltérés is megfigyelhető). Az utóbbiak miatt nagyon fontos a márka marketing eszközökkel történő pozícionálása, ami megkülönbözteti és kiemeli termékünket a versenytársakétól.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Társaságunk egy újonnan alakult vállalkozás, mely egy közép-európai jelenléttél rendelkező, 100%-ban magyar tulajdonú cégcsoport része. A cég főprofilja étrend-kiegészítők nagykereskedelme. Elsődleges célpiacaink a magyarországi gyógyszertárak, bioboltok, drogériák. A készítményeket az árazással az alacsonyabb ár-kategóriájú termékek közé akarjuk pozícionálni, hogy minél nagyobb forgalmat tudjunk elérni. Viszont a minőséget, független laborvizsgálatok és OÉTI szakvéleményezés mellett, a csomagolás magas színvonalával is kommunikálni szeretnénk vevőink felé.
Jelenlegi termékkínálatunk az alábbi készítményekből áll:
1. C-vitamin 1000 mg + acerola 25mg
2. C-vitamin 500 mg Időszemcsés
3. Multi-vitamin 1500 mg
4. Omega 3-6-9 1000 mg
5. D-vitamin 3000 NE
6. Kalcium 500 mg
7. Magnézium és B6-vitamin
8. Vas Komplex
9. Melatonin 5 mg
Kezdetben csak Magyarországra koncentrálunk, de már az első évben szeretnénk nyitni szlovák, román és ukrán piacok felé, ahova ugyan ezt a márkanevet és dizájnt szeretnénk tovább vinni.

Az előző pályázat eredményeképpen termékünk a BIOWELL nevet fogja viselni.

Feladat leírása

Feladat: 

UPDATE: A pályázaton jelenleg a második kör zajlik, ahol kizárólag a kiválasztott koncepciók beküldőivel dolgozik tovább a megbízó a végső simításokon.

Az újonnan választott BIOWELL terméknévhez szeretnénk logót terveztetni. A termékek zöld (http://www.color-hex.com/color/ 95f23c) tetejű kupakkal fehér (http://www.color-hex.com/color/ffffff) dobozban kerülnek majd a polcokra. A címkék termékenként változó színvilágúak lesznek, és egyelőre nem is tudjuk pontosan melyik termék milyen színű címkét kap, ezért kérjük ettől a faktortól tekintsenek el a logó készítésnél.

A beküldött koncepció tartalmazzon a logóból egy fekete-fehér és egy 100*100 pixel nagyságú változatot is.

Sorvezetőnek az alábbiakban felsorolok pár fogalmat, tárgyat, amelyeket közvetve, átvitt értelemben szeretnénk közvetítetni a cég logójával (természetesen, nem szükséges mindet egyszerre):
• természet
• egészséges táplálkozás
• megbízhatóság
• magas minőség
• vitaminok, ásványi anyagok
• természetes alapanyagok
• egészségmegőrzés
• hosszú élet
• vitalitás
• természetes gyógyulás
• szervezet erősítése

A pályázaton való részvételhez kezdetben elég csak logótervet készíteni, és majd a nekünk tetsző munkák alkotóit kérjük meg a kisarculati elemek elkészítésére is a határidő lejárta előtt.

Az igényelt arculati elemek:

- Névjegykártya
- E-mail sablon
- A4 Levélpapír sablon
- A4 és B5 / francia ablakos méretű boríték sablon
- Word sablon
- PP Prezentáció sablon
- Mappa design
- Facebook cover design
- Hírlevél sablon

UPDATE:
Szeretnénk, ha a logó a cégnév nélkül is megállná a helyét, jellemezné a céget. Természetesen a logó mellett a cégnevünk is feltüntetésre fog kerülni, azonban szeretnénk ha mindkettőre azonos hangsúly fektetődne.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Társaságunk célja, hogy javítsuk az emberek egészségi állapotát és közérzetét. Egy olyan termékcsaládot szeretnénk, aminek rendszeres fogyasztását az alacsonyabb keresetűek is megengedhetik maguknak, amellett, hogy a készítmény minősége azonos a már ismert gyártókéval (Béres, EGIS, TEVA) így azoknak is optimális választás, akik egyébként drága termékeket is megengedhetnek maguknak.

Feladat leírása

Célközönség: 

Minden egészségesen táplálkozni vágyó ember, akik felismerték, hogy az optimális vitaminszintet nagyon nehéz fenntartani célzott étrend-kiegészítők szedése nélkül. A termékcsaládban csak mindenki által ismert, alap vitamin fajták vannak, tartózkodni szeretnénk a mostanában nagy divatnak örvendő, mindenféle soha nem hallott nevű szuper és mindenre jó gyógynövényeket tartalmazó, kétes hatású készítményektől. Első sorban az ár-érzékeny és a jó ár-érték arányt kereső fogyasztókat célozzuk meg.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A táplálkozásnak nagy hatása van minden ember szervezetére és ez által az egész életére. Ahhoz, hogy egészségesen tudjunk táplálkozni két alapvető dologra van szükségünk: 1, odafigyelésre, hogy mit viszünk be a szervezetünkbe; 2, megfizethető, egészséges termékekre. Cégünk az előbbi pontban egy internetes tanácsadói rovaton keresztül, utóbbiban a kínált termékein keresztül kíván a tudatos fogyasztók segítségére lenni.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márka által közvetített értékeket a fentiekben már körvonalaztam.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Felhasználják a weboldalon, címkéken, névjegyen, fejlécben és később esetleg reklámanyagokon is.

Feladat leírása

Stílus: 

nincsen megkötés

Feladat leírása

Kerülendő: 

Versenytársakéhoz hasonló logó: Béres, Jutavit, vitaday (1x1 vitamin), vitaking, vitaplus, walmark, stb.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

3 formátumban lesz majd szükségünk a győztes munkákra: jpg, pdf, eps

Fórum

Kedves Kreatívok,

a megadott színen kicsit módosítanom kell, a mostani állás szerint a cég színe : 375c panton color.

Üdvözlettel: Eurotrade Pharma Kft

Kedves Kreatívok,

Elnézéseteket kell kérjem, mivel a brief-ben nem sikerült pontosan körbehatárolni, mire is vágyik cégünk a logó kapcsán. Kérésünk a következő: szeretnénk, ha a logó, a cégnév nélkül is megállná a helyét, jellemezné a céget. Természetesen a logó mellett a cégnevünk is feltüntetésre fog kerülni, azonban szeretnénk ha mindkettőre azonos hangsúly fektetődne.

Megértéseteket előre és utólag is köszönöm!

Tisztelettel: Eurotrade Pharma Kft.

Kedves Eurotrade Pharma Kft.!

Az nem probléma, hogy ilyen nevű táplálék kiegészítőket forgalmazó cég már van, illetve a www.biowell.net -en elérhetőek termékeik? :-)
Ha valaki keresni fogja a vitaminjaikat és beleszalad ebbe a domainbe, rendelhet tőlük kíváló amerikai vitaminokat online...

A logóval kapcsolatosan: a fentiekből nekem az jön le, hogy külön logót és hozzá cégneves feliratot szeretnének. Kalligrafikus logó akkor kizárt?

Kedves Eurotrade Pharma Kft.!

A Biowell névre dob a google egy bizonyos biowell webáruházat is ezzel a domain névvel biowellnatura.hu! Ez nem jelenthet gondot?

Természetesen nem kötöszködésből vagy mert nem az én megadott nevem nyert, hanem csak figyelmesség és a jövőre nézve segítségnek szántam!

Kedves Eszter,

köszönjük észrevételét. Véleményünk szerint ez nem fog problémát jelenteni. A google page ranking algoritmusa, a geográfiai lokáció alapján is és tartalom stb alapján rangsorol, emiatt egy működő élő magyar oldalt mindig az amerikai elé fog helyezni amennyiben a keresést Magyarországról indítják.

A logóval kapcsolatos kérdésére válaszolva: mindenképpen szeretnénk egy céges logót, a kalligrafikus logótól nem zárkózunk el, mert lehet az olyan klassz, hogy nem tudunk ellenállni neki, azonban alapvető cél egy önálló logó készítése.

Köszönjük!

Kedves Kreatívok,

köszönjük azt a rengeteg nagyszerű megoldást, amit kaptunk tőletek. A jelenlegi hosszabbítás oka, hogy a döntős megoldások kidolgozására időt hagyunk a megoldást beküldőknek.

Az értékelések pontszámai még változhatnak, azonban arra kérünk benneteket, hogy amennyiben már beadtatok pályázatot, de nem értesítettünk benneteket a döntőben való részvételről, illetve amennyiben még egyáltalán nem nyújtottatok be anyagot, úgy további megoldásokat ne küldjetek be.

Megértéseteket és kiváló munkátokat köszönjük!

Üdvözlettel: Eurotrade Pharma Kft.

Fórum (7)