Pályázatok

Bioheal címketervezés

Címke design
-
bioheal
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 23
47

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 3 hónap

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Pályázat menedzselése
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.
Pályázat menedzseléseA pályázat lebonyolításában KreaNod tanácsadók is segédkeznek, és igény esetén a határidő lejártával egy ajánlást is megfogalmaznak a beérkezett munkákra vonatkozóan.

Koncepciók (35)

Beküldve: 2013. 10. 07.
23
17
10
Beküldve: 2013. 10. 09.
16
8
10
Beküldve: 2013. 10. 04.
7
1
9
Beküldve: 2013. 10. 02.
7
13
9
Beküldve: 2013. 10. 06.
7
3
9
Beküldve: 2013. 10. 06.
2
2
9
Beküldve: 2013. 10. 11.
2
1
9
Beküldve: 2013. 10. 04.
7
1
8
Beküldve: 2013. 10. 10.
1
0
8
Beküldve: 2013. 10. 06.
1
0
8
Beküldve: 2013. 10. 06.
1
0
8
Beküldve: 2013. 10. 06.
3
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A táplálék-kiegészítők piacán erős verseny alakult ki az utóbbi években. Termékkínálatunk alap vitaminokból és ásványi anyagokból áll (C-, D-, Multi -, B-vitamin, Magnézium, Kalcium stb.) . Ebben a szegmensben rengeteg gyártó és forgalmazó versenyez, de emellett nagyon nehéz a készítményeket hatásuk alapján kategorizálni (a piacvezető termékek minősége közel azonos, főleg az OÉTI által bevizsgáltaké, de árukban akár többszörös eltérés is megfigyelhető). Az utóbbiak miatt nagyon fontos a márka marketing eszközökkel történő pozícionálása, ami megkülönbözteti és kiemeli termékünket a versenytársakétól.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Társaságunk egy újonnan alakult vállalkozás, mely egy közép-európai jelenléttél rendelkező, 100%-ban magyar tulajdonú cégcsoport része. A cég főprofilja étrend-kiegészítők nagykereskedelme. Elsődleges célpiacaink a magyarországi gyógyszertárak, bioboltok, drogériák. A készítményeket az árazással az alacsonyabb ár-kategóriájú termékek közé akarjuk pozícionálni, hogy minél nagyobb forgalmat tudjunk elérni. Viszont a minőséget, független laborvizsgálatok és OÉTI szakvéleményezés mellett, a csomagolás magas színvonalával is kommunikálni szeretnénk vevőink felé.
Jelenlegi termékkínálatunk az alábbi készítményekből áll:
1. C-vitamin 1000 mg + acerola 25mg
2. C-vitamin 500 mg Időszemcsés
3. Multi-vitamin 1500 mg
4. Omega 3-6-9 1000 mg
5. D-vitamin 3000 NE
6. Kalcium 500 mg
7. Magnézium és B6-vitamin
8. Vas Komplex
9. Melatonin 5 mg
Kezdetben csak Magyarországra koncentrálunk, de már az első évben szeretnénk nyitni szlovák, román és ukrán piacok felé, ahova ugyan ezt a márkanevet és dizájnt szeretnénk tovább vinni.
Sajnálatos módon az eredetileg kiválasztott biowell márkanevet meg kellett változtatnunk, mert a név védjegyeztetésre került.

Az új márkanévvel ellátott logót a kiírást követő 1-2 napon belül feltöltjük a mellékletek közé.

Feladat leírása

Feladat: 

UPDATE 2013.10.07. Határidő meghosszabbítása

A határidő 7 nappal meghosszabbítva, hogy a beküldött koncepciók jobb kidolgozására és esetlegesen új résztvevők bekapcsolódására legyen idő. A feladat továbbra sem változott, de demonstrálás végett íme egy link, amely jó példa lehet:

https://www.nuskin.com/hu_HU/products/pharmanex/shop_all_categories/targ...

----------------------------------------------------
Szeretnénk termékeink számára kiemelkedő minőségű címkéket készíttetni. Szeretnénk, ha a címkék stílusukban organikusak, letisztultak és eközben figyelemfelkeltőek lennének. A kevesebb néha több! A csatolt dokumentumok között található egy drogériában készült kép, mellyel azt szerettük volna illusztrálni, milyen versenyhelyzet van a vitaminpiacon, mindezt azért, hogy olyan tervek szülessenek, amelyek ilyen tumultusban is felhívják magukra a figyelmet, kidolgozottságukkal, színválasztásukkal, ötletességükkel.

A termékek kupakszíneinek meghatározását Önökre bízzuk, azokkal a megkötésekkel, hogy panton színekkel tervezzenek, illetve a 2 C-vitamin termék esetében a sárga, a melatonin esetében a sötétkék színek domináljanak. A címkék termékenként változó színvilágúak legyenek, lehetőleg a vitaminra jellemző színekkel.

Szeretnénk, ha címkéinkhez papírtípust is választanának!

A címkék fizikai méretei az alábbiak:

• omega 3-6-9 :19.6*7.8 cm,
• összes többi termék (C-vitamin, C-vitamin nyújtott felszívódású, d3-vitamin, magnézium+B6, multi-vitamin, kalcium+D3, vas komplex, melatonin) :16.5*5.7 cm

A címkére kerülendő kötelező elemek:

• bioheal logo - mellékletben
• cégnév
• a vitaminra vonatkozó kötelező információknak
• QR kód - mellékletben
• vonalkód - mellékletben
• webcímnek
• szöveges pecsétek – mellékletben az elrendezést szemléltető vázrajz, amit bele kell tervezni a címkékbe

A vonalkód termékenként változó lesz, de a termékenkénti külön-külön vonalkód csak a győztes pályázótól kérjük majd.

A címkék szövegezését folyamatosan fogjuk feltölteni a pályázat indulását követő 1-2 napon belül.

Sorvezetőnek az alábbiakban felsorolok pár fogalmat, tárgyat, amelyeket közvetve, átvitt értelemben szeretnénk közvetíteni a vitaminok címkéivel (természetesen, nem szükséges mindet egyszerre):

• természetesség
• egészséges táplálkozás
• megbízhatóság
• magas minőség
• vitaminok, ásványi anyagok
• természetes alapanyagok
• egészségmegőrzés
• hosszú élet
• vitalitás
• természetes gyógyulás
• szervezet erősítése

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Társaságunk célja, hogy javítsuk az emberek egészségi állapotát és közérzetét. Egy olyan termékcsaládot szeretnénk, aminek rendszeres fogyasztását az alacsonyabb keresetűek is megengedhetik maguknak, amellett, hogy a készítmény minősége azonos a már ismert gyártókéval (Béres, EGIS, TEVA) így azoknak is optimális választás, akik egyébként drága termékeket is megengedhetnek maguknak.

Feladat leírása

Célközönség: 

Minden egészségesen táplálkozni vágyó ember, akik felismerték, hogy az optimális vitaminszintet nagyon nehéz fenntartani célzott étrend-kiegészítők szedése nélkül. A termékcsaládban csak mindenki által ismert, alap vitamin fajták vannak, tartózkodni szeretnénk a mostanában nagy divatnak örvendő, mindenféle soha nem hallott nevű szuper és mindenre jó gyógynövényeket tartalmazó, kétes hatású készítményektől. Első sorban az ár-érzékeny és a jó ár-érték arányt kereső fogyasztókat célozzuk meg.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

A táplálkozásnak nagy hatása van minden ember szervezetére és ez által az egész életére. Ahhoz, hogy egészségesen tudjunk táplálkozni két alapvető dologra van szükségünk: 1, odafigyelésre, hogy mit viszünk be a szervezetünkbe; 2, megfizethető, egészséges termékekre. Cégünk az előbbi pontban egy internetes tanácsadói rovaton keresztül, utóbbiban a kínált termékein keresztül kíván a tudatos fogyasztók segítségére lenni.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márka által közvetített értékeket a fentiekben már körvonalaztam.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Felhasználjuk a dobozokon és a weboldalon.

Feladat leírása

Stílus: 

organikus, letisztult

Feladat leírása

Kerülendő: 

Versenytársakéhoz hasonló címke: Béres, Jutavit, vitaday (1x1 vitamin), vitaking, vitaplus, walmark, stb.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

3 formátumban van szükségünk a munkákra: jpg, pdf, eps (győztestől)

Fórum

A gyógyszertári minőséges logót hol tudom beszerezni?

Lenne még egy kérdésem. Ezek akkor kapszulák, és egy kis fehér dobozban lennének benne?

Köszönöm a választ.

Kedves Kreatívok,

nevünk kihirdetésének másnapján, a pályázat eredményéről értesülve, egy harmadik személy védjegybejelentési kérelmet nyújtott be a szabadalmi hivatalnál. Ennél fogva, hogy az összetűzést elkerüljük, a bioheal név használata mellett döntöttünk.

A briefben ígért , az első néhány termékhez, szükséges dokumentumokat a mai napon feltöltöttük. Ezúton is elnézést kérünk a megkésett feltöltésért, illetve a feltöltött képek minőségéért.

A gyógyszergyári minőség logót egyénileg kérjük elkészíteni, a csomagolást bemutató kép a mellékletben található. A dobozok tetejének színválasztása szintén a tervező dolga.

Megértéseteket köszönjük, jó munkát kívánunk!

Üdvözlettel : E.P. Kft.

Csak a teljesség kedvéért, hogy az előző pályázatokban a névválasztással kapcsolatban felmerülő aggályokra is reagáljak :a biowell név használója egy e-bolt, (pontosabban a biowell natura név használója), akivel tevékenységeink nem ütköztek, lévén mi gyógyszergyári minőségű vitamin gyártásával és forgalmazásával, ők pedig különböző cégek termékeinek forgalmazásával foglalkoznak, inditott védjegy bejelentési eljárást.

Na akkor itt szeretném felhívni mindenki figyelmét a problémák gyökerére. És távol álljon tőlem a rosszindulat, belőlem az építő kritika szól. Van egy megbízó aki gyárt valamit. A megbízó terméke kiváló, és ahogy láttam a megbízó sem kispályás cég. DE a megbízó nem penge a marketingben, a megbízónak nincs érzéke a jó dizájnhoz (nem ismeri a mögöttes tartalmat, ő csak a saját üzletével foglalkozik - természetesen ez nem baj, ehhez ért, ez a dolga). A megbízó olyan tervet fogad el logóként, ami annyira gyenge, hogy még az ingyenes vektor logó oldalakon is csak a futottak még kategóriában szerepelne (bocs nyertes, nem téged akarlak megbántani) (ráadásul belemegy ebbe a névadás bakiba). A megbízónak vagy nagyon jól el kellene sajátítania ezt a szakmát, vagy nagyon meg kell bíznia valakiben, aki ehhez ért.

És itt érkeztem el ahhoz a ponthoz, ami nagyon fájdalmas nektek Kreanod. A gyenge láncszem a megbízó. A megbízók nem értenek a reklámhoz, a saját preferenciáik alapján döntenek, ami (mivel nem tudatos) köszönőviszonyban sincs az ideális megoldással. Elfogadnak valamit, ami nekik tetszik, és aztán majd nem működik. (Megjegyzés és ezzel senkit nem szeretnék megbántani: szerintem a korábbi pályázatoknál is volt olyan, hogy a megbízó nem azt választotta, ami a cégének a legjobb, hanem azt, ami neki tetszik.) Sokan tőlünk várják a segítséget "majd a reklám megoldja". De nem. A jó arculat, a jó marketing nem arról szól, hogy teszik-e, hanem arról, hogy közvetíti-e azokat az értékeket amiket képviselek, vagy nem.

Bocs, de ezt tényleg nem hagyhatom szó nélkül: a heal ( gyógyulás) szóban az "a" nem úgy néz ki mint egy szomorú, öreg, petyhüdt ember? Az "e" vidám és mosolyog, mellette meg egy taknyos öreg. Vagy mint egy leeresztő gumimatrac a siófoki strandon. Ez minden, csak nem egészség. Szerintem ez a logó leggyengébb pontja.

Kedves atecs!

Ez azért nem volt semmi. :) Bele sem merek gondolni, mi lett volna, ha kifejezetten rosszindulatból írtál volna. A vitákat mindenesetre szeretjük, és néhány általam is fontosnak tartott témában néha meg is fogok szólalni. Ez a hozzászólás mondjuk nagyon nem ebbe a fórumba illik, ugyanis a jelen pályázatról nem szól. Sokkal inkább helye lenne a logó pályázatnál, vagy Facebookon. De egyelőre nem töröljük.

Amit leírtál, miszerint milyen fontos a megbízói döntés, az teljesen helytálló. Az a tény viszont, hogy nálunk nem egy embernek a gondolatvilágára, szakmai véleményére van korlátozva a megbízó, csak javíthat a helyzetén. Egy privát megbízás keretein belül sok esetben azért fogadnak el egy-két munkát, és valósulnak meg úgy, hogy fogjuk a fejünket sokan, mert nem volt összehasonlítási alap, és sokszor szakmai tudás nem lévén, hagyatkoznak megbízók „szakemberekre”. Nálunk ezért van úgy kialakítva a koncepciós rendszer, ahogy. A leírás szekció pont arra szolgál, hogy mindenki mögé tegye a maga szakmaiságát, és „eladja” a portékáját. Ahogy az a való életben, egyéni megbízásnál is történik.

Én nem mennék bele olyan fejtegetésekbe egy logó esetén előre, hogy mi működik és mi nem, és hogy ez alapján kérdőjelezzem meg bárki kompetenciáját. A jó arculat a marketingnek csak egy szegmense, arról nem is beszélve, hogy a logó pedig „mindössze” a vállalati arculat formai elemeinek egyik alkotója. Még ha a legfontosabb is. Szóval ez alapján, előkészületi fázisban prognosztizálni egy cég sikerességét sem feltétlenül szakmai alapokra helyezett véleménynyilvánítás.

Persze más lenne a helyzet, ha konkrét szakmai problémák lennének egy logóval, de a kulcsszó ebben az esetben a véleménynyilvánítás. A szakmai kritikát az jelentené, ha a térközöket bírálnád, ha a színek együttállásával lenne probléma, vagy valami hasonló. Egy motívum hatásfoka, vagy egyszerűsége, az, hogy benned milyen benyomást kelt, mind szubjektív meglátás. Nekem például eszembe sem jutott az „a” és az „e” általad említett problematikája. Számít ez? Szerintem nem sokat, lévén én is csak egy vagyok a sok közül. A héten voltunk egy rendezvényen, ahol az egyik legelismertebb hazai dizájnerrel beszélgettünk, aki mesélte, milyen élesen bírálta az egyik munkáját a hazai szakmai közegben szintén elismertségnek örvendő szakember. Nincs olyan munka, amelyet ne bírálna valaki. Biztos sok sikeres cég logója neked sem tetszik.

Egy viszont biztos: Az ilyen hozzászólások senkinek nem tesznek jót. A jelenlegi megbízót nyilván sérti, a magában nem annyira bízó, egyelőre csak szemlélődőt pedig akár el is ijesztheti. Akkor meg aztán sok szerencsét neki, ha beleszalad valakibe, aki összedob neki egy logót 20 ezerért okosba'. Nálunk legalább lesz összehasonlítási alapja, vagy a portfóliók alapján eldöntheti, kivel szeretne dolgozni. Az elijesztett megbízót pedig azt hiszem, nem kell magyaráznom miért nem jó sem nektek kreatívoknak, sem nekünk. :)

Mi a siker érdekében még egy dolgot tehettünk, ami már az indulásnál meg is történt: Bárki rendelhet a pályázata mellé tanácsadást, amelynek igény esetén az is a része, hogy a beérkezett munkákat szemlézzük. Ezen kívül milyen lehetőségek vannak? Az oldal felületein szakmai vitát, eszmecserét folytatunk (vagyis folytattok ti szakemberek), hogy aki olvassa – bármelyik féllel is értsen egyet –, mindenképp fejlődjön a gondolkodás által. Legyen akármilyen is a magának alkotott szintézise a végén, több lesz tőle mindenki.

Szép vasárnapot mindenkinek!

Kedves Atecs és Kreanod!

Nem szokásom fórumokon (főleg vitafórumokon) bejegyzéseket közzétenni, de egy két gondolatot megosztanék én is, ha már rólam van szó. És bocsássatok meg, ha nem egy pontról-pontra felépített gondolatmenet lesz: (Ráadásul rossz fórumon, de ha már itt zajlik, ide illik.)

1.) Úgy gondolom a pályázatok menüpontnál lévő fórumot használjuk szervesen arra, amire gondolom kitalálták, a feladattal összefüggő párbeszédre.

2.) Bírom és állom a kritikát. Minden építő jellegű kritikát elfogadok, (főleg olyan embertől, aki letett már valamit az asztalra) de ne ezen a fórumon tegyük, ahol mind kezdő Megbízó-t és kezdő Kreanod-ost elbizonytalanítunk a közös munkától.

3.) Megbízok: kezdetektől részese vagyok a Kreanodnak, látom a folyamatokat. Nagy valószínűséggel nem csúcscégek jönnek ide hatalmas marketingcsapattal. Inkább kisebb cégek, akik bizonytalanok, talán nincs is szemük a jó logóhoz, arculathoz, de van miből választaniuk és ez szívük joguk. Inkább terelgessük őket, segítsünk nekik. De ne ilyen hozzászólásokkal. Több mint húsz éve szemem, lelkem a pályán, itt a Kreanodon is megannyi esetben láttam, hogy bizony a megbízó gyengébb munkát választ a nekem tetszőnél (és be is árazza/pontozza). Direkt nem említek példákat, nem minősíthetek sem megbízót, sem kreatívot. EZT KELL ITT MEGTANULNI A KREANODON AZ ALÁZATOT. Ezt köszönöm a Kreanodnak, sok év után is tanulhatok. (Én például nem a bruttó 100e-ért izzadok, ennyiért el sem vállalnék ilyen feladatot). Annak idején választottad volna az ősi google logót, vagy Citroen Picassot? Építenél belőle tuningautót, mert én nem. Mégis megszoktuk őket, kimondod a nevüket és beugrik a kép(embléma/forma) a fejünkbe. Hát nem zseniális mégis. Ha már itt Picasso neve felmerült… Picasso mondta talán, egy művésztelepen… vigyázz, jövök, lopok! És most jöjjenek a kreatívok.

4.) Kreatívok: annyira különbözőek vagyunk, és ez itt a Kreanodon már közhely. Itt mindenkinek van mit tanulnia, fiatalnak, öregnek. Grafikusnak, illusztrátornak, építészeknek, kismamáknak, hobbistáknak. A Kreanod úgy is be fog árazni bennünket, de csak akkor ha mindannyian dolgozunk. Én pl., 7 munkával 2 győzelemmel 1. shortlisttel 75. helyen kullogok, és ahogy most nézem stagnálni is fogok :) A beszólogatók lehet elsüllyednek, és lesznek akik mindent visznek, tehetségüknél, szorgalmuknál fogva. Látok itt is olyan Kreanodos társat, aki alig dolgozik mégis ott villog elől, látok olyan tehetséget, aki dolgozik szorgalmasan istenadta tehetséggel, mégsincs a dobogón.

5.) Atecs… a jó öreg Garamondot nem bántom. Ha a jó öreg Claude Garamond így metszette 1500 körül, nekem is megfelel. Ha jó volt anno az Apple-nek, nekem is jó. Ez nem egy betűgrafikus logó. Ha a logó „e”-betűje neked mosolyog, annak örülök, ha az „a” petyhüdt öregember (taknyos is) azzal se tudok mit kezdeni. Pedig tudnék. (Ha kérsz referenciát, majd töltök fel, bár a saját weboldalunkra sincs időnk, immár 13 éve). Tényleg csak egyet kérek, tiszteletet öregnek, fiatalnak, megbízónak és kreatívnak, én nem osztom meg vélaményem fórumokon, mert ilyen vagyok. Ha kérik véleményem, azt szívesen elmondom

6.) Szép vasárnapot mindenkinek, töltődjetek fel a szabadban, aztán hajrá fiúk, lányok dolgozzatok!

Kapás Gyula (moongoose)

Kedves Gergely!

Bocs, nem akartam ekkora vihart kelteni. "Hirtelen felindulásból" nyers és szókimondó stílusban fogalmaztam meg a véleményemet, ami valóban nem ide tartozik, kérlek töröljétek, ezzel a hozzászólással együtt. Nem szeretném senki ízlését bírálni, főleg eltántorítani attól, hogy ezen a felületen adjon megbízást. Abban sem kételkedem, hogy nagyon jó, hogy egy megrendelő sok munka közül választhat. Az egészséges és tisztességes verseny mindenki javára válik. Én csak azon bosszankodtam, hogy az átlagos megrendelő nem gondol bele, hogy mi van a háttérben. Nem tud tudatos döntést hozni, mert nem ismeri a területet. (Én nem tudnám pl. eldönteni, hogy a gyártósorra melyik csomagológép lenne a jó, erre van a mérnök). A legtöbb kkv személyes ízlése és preferenciája alapján dönt, ami nem biztos, hogy egyezik pl. a vevőkben kialakított/elvárt képpel.

Lehet, hogy túlságosan nagy hangsúlyt fektetek a betűkre, de azt gondolom, hogy a választott betű karaktere sokat tesz hozzá az üzenethez. Egy laikus ebbe szintén nem gondol bele.

Nagyon jónak tartom a Kreanod rendszerét, szerintem sokat tud tenni azért, hogy a megrendelők is átgondolják eddigi hozzáállásukat, és a kkv szektorban is felértékelődjön a grafikai/kreatív szakma.

További gondolataimat email-ben küldöm majd.

Fiúk, lányok! KreaNod a helyes írás... :) Egyébként a kreatívok listát lehet több szempont szerint is sorba rendezni, valamint az oldal felé sem néző kreatívok nem lesznek ám mindig rajta! De bármi működésbéli javaslatot szívesen veszünk mind a listával, mind a portfólió rendszerrel kapcsolatban.

Hozzászólások törlésének/szerkesztésének nem vagyunk a hívei, így ezek is maradnak. Mindenesetre ezen a fórumon fejezzük be az erről való diskurálást, itt a pályázat a lényeg, ami remélhetőleg ismét sikeres lesz.

Kedves Gyula!

Igazad van neked is: nem itt, és nem így kellet volna ezt felvetni. Minden tiszteletem a tiéd (a kreanod logó pl. zseniális) és Claude Garamond-é, én csak a személyes véleményemet fogalmaztam meg, miszerint itt nekem nem az egészség ugrik be róla. Abban maximálisan igazad van, hogy nekünk kell a megbízókat segíteni/terelni. Ez a legkritikusabb pontja a munkáknak. Én a megbízói oldalról jöttem, ismerem a kkv-k gondolkodásmódját és hozzáállását a marketinghez és bevallom ez az ami igazán frusztrál. Szerintem fontos feladatunk és felelősségünk, hogy az ő fejükben is rendet tegyünk. Amíg nem beszélünk nekik egy problémáról, addig joggal érzik úgy, hogy az nem is létezik.

Természetesen ízlésről, dizájnról nem szabad vitatkozni.

Még egyszer elnézést kérek a nyers stílusomért.

Üdv. Attila

Kedves Atecs, Kreanod, Moongoose!

Szeretnék a konkrét döntésünket ért kritikákra reagálni. A bioheal győztes logójának kiválasztása nem cégünk vezetőségének döntése volt. Mielőtt döntöttünk volna, megkérdeztük közel 100 fogyasztónkat és azok az emberek, akik nekünk a legfontosabbak, így döntöttek. Úgy gondolom, egy okos cég meghajol a fogyasztói elvárások előtt és nem megy azokkal szembe.

A marketinghez való hozzáállásunkat pedig mi sem példázza jobban, mint hogy 'eljövünk' a KreaNod-ra és eltöltünk majdnem 2 hónapot a design kiválasztásával, mert a kiváló beltartalom mellé tudjuk, hogy a megfelelő csomagolás elengedhetetlen.

Üdvözlettel: Kiani Milán, Eurotrade Pharma Kft.

Kedves Kreatívok,

A vonalkód minimum méretei az alábbiak:

Vonalak magassága (számsor nélkül): 18mm
Vonalkód Szélesség: 25mm + nyugalmi mezők* (3-3) mm

*nyugalmi mező: legszélső vonal szélétől mért fehér/világos terület

Üdv,

Eurotrade Pharma Kft.

A mellékelt 3 pecsét közül mindegyiket rá kell tenni a dobozra?

Kedves Senhora, a mellekelt pecsétek csak vázlatok, viszont mind 3-at kérjük elhelyezni rajta!

Üdvözlettel: E.P. Kft

Rendben. Köszönöm.

Ugyan atecs, nem kell senkitől elnézést kérni, nagyon is helyén való a meglátásod.
Én azt gondolom a Biowell emblémáról, hogy kvázi egy szakmailag hozzáértő embernek kellett volna a döntést meghoznia és nem megkérdezni a szomszéd Juliska nénitől kezdve a takarító néniig, meg a tirtkárnőn át minden hozzá nem értőt, hogy nekik mi tetszik.
Szép is lenne egy olyan bírósági tárgyalás, ahol nem egy bíró hozza meg a döntést, hanem rajta kívül még 100 bírót végigkérdeznek, hogy nekik melyik ítélet tetszik.
És hát a végeredmény is ezt igazolja: Az embléma se nem túl beszédes, se nem képes önmagában működni. Mint a mai hálivúdi filmek.

Kedves Kreatívok!

A briefben mellékelt pecsétek, vázlatok! Kérünk benneteket, hogy ne azokat helyezzétek a csomagolásra!

Elnézéseteket kérjük az esetleges félreértésért!

Üdvözlettel: Kiani Milán

Én próbáltam utánanézni a "gyógyszergyári minőség"-es logónak, de semmit nem találtam.
Hol kell azt keresni?

Kedves Zoltán,

A "gyógyszergyári minőség" logót egyénileg kérjük elkészíteni!

Üdvözlettel: E.P. Kft.

Kedves Kreatívok,

motivációként, iránymutatásként: http://www.apple.com/hu/ios/design/. Természetesen nem azt várjuk, hogy operációs rendszert készítsenek és az android vs. ios, ios6 vs. ios7 vitába sem szeretnénk belebonyolódni.

Üdvözlettel: E.P. Kft.

Szóval akkor ez egy logótervezési pályázat is egyben?

Kedves Kreatívok!

A pályázatot meghosszabbítjuk, ennek oka, hogy egyfelől időt szeretnénk adni az egyes pályamunkák jobb kidolgozására, illetve, hogy az új jelentkezők számára is lehetőséget biztosítsunk.

A cél továbbra is, hogy olyan esztétikus de egyszerre figyelemfelkeltő csomagolás készüljön, amely megfelelően csalogató a vevők számára, mind pedig kifejezi a termék magas minőségét.

Az alábbi link: https://www.nuskin.com/hu_HU/products/pharmanex/shop_all_categories/targ... , véleményünk szerint egy jó példa, e kettő feltétel együttes teljesülésére. Esetünkben is hasonló megoldásokat várunk, azzal a további feltétellel, hogy organikus és némileg színes munkák szülessenek.

Köszönjük eddigi kiváló és kitartó munkájukat!

Tisztelettel: E.P. Kft.

Fórum (23)