Pályázatok

Bio termékekhez új webshop és weboldal design készítése

Weboldal design
-
BioFidel
150.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 24
Farkas Judit

Megbízó

15

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

2 év 6 hónap

Utolsó aktivitás

Extra díjazás
Promotálás
Extra díjazás

A nyertes pályázó nagykereskedelmi áron vásárolhatja meg termékeinket az új webshopunkból.

Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (26)

Beküldve: 2017. 01. 05.
7
10
10
Beküldve: 2017. 01. 11.
8
2
10
Beküldve: 2017. 01. 05.
3
4
10
Beküldve: 2017. 01. 11.
7
0
10
Beküldve: 2017. 01. 08.
3
2
9
Beküldve: 2017. 01. 12.
11
0
9
Beküldve: 2017. 01. 08.
3
0
9
Beküldve: 2017. 01. 12.
9
0
9
Beküldve: 2017. 01. 11.
7
0
9
Beküldve: 2017. 01. 12.
4
0
8
Beküldve: 2017. 01. 12.
5
0
8
Beküldve: 2017. 01. 09.
7
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az európai gyümölcslépiacot régi (50-100 éves), tőkeerős, óriási feldolgozó kapacitással, rendelkező nagy cégek uralják. A Fidel Kft. kiváló minőségű nyersanyagokból, manufakturális feldolgozással és kíméletes eljárással (pl. rövid hőkezelés, aszalás alacsony hőmérsékleten) készít mindenféle aroma, színezék, tartósító és egyéb adalékanyag mentes, prémium kategóriás, természetes, bio gyümölcs- és zöldségleveket valamint aszalványokat. Mint általában az élelmiszeriparban, egy kínálati piacon kell kiemelkedni a versenytársak közül. Termékeinket a prémium kategóriába pozícionáljuk.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

A Fidel Kft. 2002-ben alakult mezőgazdasági vállalkozás, mely bio gyümölcsök termelésével és 2015 óta a feldolgozásával is foglalkozik. Jelenleg 2 termék csoporttal foglalkozunk: bio aszalványokat, és bio gyümölcs leveket gyártunk, mellyel fokozatosan terjeszkedünk a magyar piacon, ill. hamarosan tervezünk belépni külföldi piacokra is.
Részletesebb információrt lásd csatolt bemutatkozó prezentációnkat: Biofidel_bemutatkozo_prezentacio_2016_

Feladat leírása

Feladat: 

A pályázat célja egy új, informatív, termék központú honlap és webshop design létrehozása az aktuális BioFidel logó megtartásával és alapul vételével. A színkompozíció, tipográfia és elrendezés területén szabad kezet adunk a következő szempontok figyelembe vételével:
- Az alábbi menü pontokat szeretnénk: Főoldal, Rólunk, Aszalványok, Gyümölcslevek, Értékesítési pontok, Hírek, Webshop, Kosár (ennek nem muszáj egy sorban lennie a menü sorral), Kapcsolat.
- Menüpontok elhelyezésére és sorrendjére teljesen szabad kezet adunk.
- - A pályázónak elegendő első körben 3 menü tervét elkészítenie.
1. Webshop design - A webshop B2C irányultságú. Viszonteladóink kiszolgálását kereskedelmi képviselőnkön keresztül kívánjuk megoldani. Mivel elsődlegesen saját termékeink értékesítésével foglalkozunk, termékeink száma 15-100 között fog mozogni. Ettől fogva a termék képek méretükben nagyobb hangsúlyt kaphatnak a túlzsúfolt webshopokhoz képest.
Webshopon belül váljon szét a két kategória: Aszalványok, Gyümölcslevek.
Szűrési funkciók: a két kategória, és kiszerelés szerint (aszalványoknál: gramm, gyümölcsleveknél ml szerint).
Az alábbi adatok jelenlenek meg az egyes termékeknél a webshop menüponton belül (sorrendhez, elhelyezéshez szabad kezet adunk):
*termék név
*kiszerelés
*raktáron
*ár
*termék információk

Az egyes termékekhez külön termék oldal csatlakozást szeretnénk (rákattintva a termék informácókra, vagy a termék képére, nevére, erre az aloldalra juthatnak a látogatók, ahol az adott egy termék részletes adatait láthatják).
Az alábbi információk jelenjenek meg:
*termék név
*kiszerelés
*raktáron
*ár
*termék részletes leírása
*tápanyag táblázat
Webshop funkciók: kosárba rakom, darabszám
Facebook funkciók: megosztási, like-olási lehetőség.

Vonal vezető oldal: valodiparfum.hu (A webshop fejlesztőnk saját programozású oldala, melyet a mi webshopunk készítéséhez fog alapul venni.)
Egyéb vonal vezetők lehetnek:
bioszallito.hu
bijo.hu

2. Főoldal design - informatív célzatú. A design legyen termék központú. Jelenleg meg a szlogenünk dőlt betűkkel: Semmit nem adunk hozzá. Semmi nem veszünk el. Tisztán a gyümölcs.
Kapjanak helyet e termék előnyök kis ikonok formájában (referencia lehet: csatolmányban: Biofidel_bemutatkozo_prezentéció 4. oldala), vagy felsorolás jelleggel:
- cukormentes
- bio
- adalékanyag mentes
- tartósítószer mentes
- vegán
- minőségi alapanyagok

Az oldalra látogató találkozzon a vásárlási lehetőséggel. Pl. www.biofidel.hu főoldala - az informatív rész elolvasása után a látogató az oldal találkozhat a két kategiával: aszalványok, gyümölcslevek, és a kategóriák termék előnyeivel: Biofidel_bemutatkozo_prezentacio_2016 3. oldala.
A termék minőségét igazoló logók is kapjanak hangsúlyt szembetűnő formában. (Bio-Siegel, BioKontroll, IFS - csatolmányban)

Ugyanezen sítust szeretnénk majd alkalmazni a Rólunk, az Aszalványok, Gyümölcslevek, Értékesítési Pontok, és Kapcsolat menü pontokhoz is. Ezen menüpontok további esetleges apró változtatásához a design tervezést a nyertessel szeretnénk tovább folytatni külön díjazás keretei között.

3. Hírek design - blogként lesz használta. Képek, cikkek, hírek feltöltésére lesz alkalmas. Minden egyes feltöltött tartalmunk össze lesz kötve a facebook oldalunkkal autómatikus megjelenésre (https://www.facebook.com/Biofidel).
A látogatónak legyen lehetősége megosztani, like-oldani, kommentelni az egyes tartalmakat. pl.mindmegette.hu

- A honlapnak tükröznie kell a professzionalitást. Legyen letisztult, egyszerű és könnyen átlátható.
- Mivel újak vagyunk a piacon, ezért fontos, hogy a design alapján a látogató egyből asszociáljon legfontosabb üzeneteinkre: prémium kategória, természetes, egészséges.
- A design állja meg a helyét a német, az angol, és a francia honlapok között is, mert később ezekben az országokban is szeretnénk elindítani a honlapot és a webshopot.
pl. http://www.hoellinger-juice.at/,
http://www.innocentdrinks.co.uk/

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A jelenlegi honlap design-jától független, új weboldal és webshop design létrehozása, amely elsősorban magánszemély fogyasztóinak szól, profizmust sugároz és bizalmat kelt, amelyet az érdeklődő potenciális vásárló könnyen megjegyez. A termékek és egyedi tulajdonságaik folyamatos kiemelésével és minél több helyen történő hangsúlyozásával az oldalra látogatót ösztönözzük a vásárlásra. Látogatóinkat regisztrációra szeretnénk ösztönözni, hogy az elérhetőségüket használva az oldal elhagyása után is értékes tartalmakkal és információkkal, aktív online marketing eszközökkel tudjuk őket vásárlásra, és visszajelzés adására ösztönözni.

Feladat leírása

Célközönség: 

Egészségtudatos fogyasztók, gyermekes családok; természetes, ill. hagyományos termékekre és ízekre vágyók; bio és vegán termékek keresői; glutén- és laktóz érzékenyek; termékeinket gyógyhatásuk miatt (magas antioxidáns és vitamin tartalom) keresők; átlagon felüli jövedelemmel rendelkezők, akiknek fontos a termék prémium kategóriás pozícionálása és csomagolása.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Miért válassza az ügyfél a mi termékeinket? Mert maximálisan megfelelünk az egészségére figyelő vevő elvárásainak:
- Minőségi, nagyrészt a saját ültetvényről származó, a Biokontroll Hungaria Kft. által ellenőrzött, kiváló minőségű, vegyszermentes, bio gyümölcsöt dolgozunk fel.
- hozzáadott cukrot nem tartalmaz
- adalékanyag mentes
- tartósítószer mentes
- a kíméletes feldolgozásnak köszönhetően intenzív az íz és a illat
- Préselt leveink: Kizárólag kézzel szedett és nem hullott almával dolgozunk. Több almafajta keverésének eredménye a kiváló íz.
- Aszalványaink: Alacsony hőmérsékleten (40 -55 fok között), gyümölcstől függően 2-3 napon keresztül, kizárólag a víz elpárologtatásával aszalunk. Nem adunk hozzá tartósító szert, vagy cukrot. Ízre, illatra mintha magát a gyümölcsöt fogyasztanánk.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Mottónk: Semmit nem adunk hozzá. Semmit nem veszünk el. Tisztán a gyümölcs.

A BioFidel márkanévvel 2 éve jelentünk meg Magyarországon. Bio boltokban, egyes hálózatok egészségsarkaiban, és bio piacokon vagyunk jelenleg jelen. Logónk színeivel és grafikájával már eltérünk a hagyományos magyar bio márkáktól (pl. www.biofaktura.hu , www.bioalmamihalyi.hu ), de a tradicionális, nálunk jóval fejlettebb német márkáktól is (pl. www.gunkel-natursaft.de , www.boller-fruchtsaefte.de ). Az összecsengés az eBay és a Google színvilágával nem véletlen. Fiatalos, dinamikus, de egyben bizalomkeltő, természetességet és megbízhatóságot sugárzó márkát építünk (lótusz virág a logóban). Vevőink inkább a városban élő értelmiségiek, ezért márkánkat, megjelenésünket igyekszünk hozzájuk igazítani.
Fél éve aktív facebook oldalunknak köszönhetően egyre nagyobb az igény az online megrendelhetőségre. Fontos, hogy termékeink ne csak a fővárosban élők, hanem a vidéken élők számára is elérhetőek legyenek.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A www.biofidel.hu designja lesz, több évre tervezzük használni.

Feladat leírása

Stílus: 

Prémium, igényes, letisztult, dinamikus.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Más bio termékeket gyártó cégek által használt „nagymama kis kertje”, „kockás terítő” design.
Ne legyen hangsúlyos a design-ban a magyar termék vonal, mert ugyanevvel a design-nal kívánunk a nemzetközi piacra is kilépni.
Ne kövesse a design a termék csomagolás vonalát, ugyanis a csomagolás is teljesen új design-t fog majd kapni

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Előnyben lehetnek azon pályázók, akik dolgoztak már egészséggel kapcsolatos termékek design-jával, és tisztában vannak az egészség centrikus vásárló elvárásaival. A későbbiekben tervezzük termékeink csomagolásának áttervezését, mely adott esetben a honlaphoz hasonló elemek felhasználásával is történne. Ehhez a nyertes pályázó segítségét is kérnénk.

Fórum

Kedves Judit!

A kérdésem az lenne, hogy elegendő kattintható illetve a képformátumokban elkészíteni, vagy a cél a -psd fájl?

Kedves Haknecs,
nem feltétlenül lesz szükségünk psd file-ra. Annak hiányban az egyes elemeket a nyertestől körbevágva fogjuk elkérni.
Tehát elegendő a kattintható és képformátum.
Üdv,
Judit

Tisztelt Farkas Judit!
Érdeklődnék, hogy a honlapnak és a webshopnak csak a desgin részét kell elkészíteni, vagy egy működő új honlapot és webshopot is létre kell hozni?

Köszönöm, Péter!

Kedves Péter!

Nálunk csak a dizájn megtervezése a feladat.

A termék minőségét igazoló logókat tartalmazó csatolmányt nem találom, esetleg feltudná újra tölteni?

Kedves Marcel,
sajnos már nem tudjuk szerkeszteni a pályázatot, és úgy látom a feltöltött dokumentumok száma is limitálódott. Használd kérlek a Biofidel Flyer hátoldaról őket!
Köszönjük!

Kedves Judit!

Mi tudjuk bővíteni a mellékletek számát, ha elküldi nekünk emailben a fájlokat.

Kedves Kreatívok!

A mellékletek felkerültek.

Tisztelt megbízó!

Az lenne a kérdésem , hogy a webshop az oldalon belül fog üzemelni, vagy pedig a menüje egy aldomainra fog mutatni, és külön oldalon működik? Így gondolom: www.biofidel.hu és webshop.biofidel.hu?

Kedves ladri,
a webshop az oldalon belül fog üzemelni!
Üdvözlettel,
Judit

Kedves Judit!

A facebookos lájkolós rész nem volt egyértelmű az egész oldalra vagy a termékekre egyesével vonatkozik?

Kedves Haknecs,
lehetőség lesz magát a terméket like-olni és megosztani, valamint a biofidel facebool oldalát is lehet like-olni.
Köszönettel,
Judit

Kedves Megbízó!
Elnéztem a határidőt és most nem tudom feltölteni a további oldalak tervét.. Nincs lehetőség ezt valahogyan pótolnom? Megértésüket előre is közönöm.

Kedves Kreatív!

Ha a munkád shortlistre kerül, akkor feltöltheted a további oldalakat is.

Fórum (14)