Pályázatok

Balatoni családi pince első logó terve.

Logó design
-
Deák Bárdos Pince
60.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 80
deakbardos

Megbízó

19

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 hónap 5 nap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (92)

Beküldve: 2018. 02. 16.
15
11
10
hZs
Beküldve: 2018. 02. 20.
9
5
10
Beküldve: 2018. 02. 19.
5
0
9
Beküldve: 2018. 03. 02.
6
6
9
Beküldve: 2018. 02. 24.
7
4
9
Beküldve: 2018. 02. 16.
18
4
9
TMG
Beküldve: 2018. 02. 23.
7
2
9
Beküldve: 2018. 02. 22.
9
2
9
Beküldve: 2018. 02. 24.
8
1
9
DBP
Beküldve: 2018. 02. 24.
3
0
8
Beküldve: 2018. 03. 07.
10
0
8
Beküldve: 2018. 02. 26.
7
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Az utóbbi években határozottan felfelé ívelő tendenciát mutat a minőségi borfogyasztás...
A magyar borok iránti kereslet egyre nő....
...és még sorolhatnánk a közhelyeket, egyet azonban biztosan tudunk, a jó bor és a Balaton párosítása mindig tökéletes házasítást alkot.
Mottónk: "Kis pince, gondos borkezelés..."

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Egy pár vagyunk. Egy pince. Egy szerelem.
A nagyszülők a 80-as évektől foglalkoznak szőlővel. A rendszerváltás után őstermelői formában saját területeken gazdálkodtak. Egy generáció átugrásával, legidősebb fiú unokaként párommal megláttuk a lehetőséget ebben a történetben és az ország másik feléből átköltözve fiatalos lendülettel és tudásvággyal a zsebünkben láttunk neki a megújításnak.

Minden munkálatot ketten, a család és a barátaink segítségével végzünk. Egészen a metszéstől, a zöldmunkán át, a várva várt szüreten keresztül egyenesen a borkészítésig. A szüreti időpont megválasztásával, irányított erjesztéssel, reduktív borkezeléssel arra törekszünk, hogy megőrizzük boraink friss, gyümölcsös jellegét. Ugyan akkor a humuszban gazdag talajaink és a Balaton klimatikus hatása biztosítja, az itt termett borok szép, savakban gazdag karakterét.

Borszortimentünk:
Száraz fehér borok: Királyleányka, Olaszrizling - Szürkebarát
Száraz rosé: Zweigelt
Száraz vörös: Kékfrankos

Borainkat 90%-ban szűretlen folyóborként értékesítjük pincénkből, közvetlenül a fogyasztók részére. Későbbi terveink között szerepel a palackozás.

Feladat leírása

Feladat: 

Szeretnénk első logónkat megterveztetni, ami multifunkcionálisan működne.
- Elgondolásunk egy elegáns letisztult logó
- Jellegzetes, felismerhető és megjegyezhető legyen.
- Legyen alkalmas különféle marketing célokra, valamint több méretben, (esetleg színben) is fel tudjuk használni.
- Rátehessük névjegykártyára, molinóra, boros palackra, (esetleg gravírozható legyen pohárra), cégérként hirdetőtáblára kerülne stb.
- Ne legyen unalmas, "öreges", tükrözze a fiatalos lendületünket, az újragondolt kis pincét, amit a nagyszülők kemény munkája tartott fent eddig.
- Mivel már létezik a Báros névvel bor, így ragaszkodnánk a Deák Bárdos Pince elnevezéshez.
- Mi első blikkre a Deák Bárdos családi címert gondoltuk, azonban ez csak papír alapon áll rendelkezésünkre, az erről készült variációk fotóit mellékeltük a fájlok között. Ezt kreatívan átalakítva, újragondolva, akár stílusváltoztatással, leegyszerűsítéssel stb. szívesen látjuk, de MINDEN EGYÉB ötletet nagy szeretettel foganunk!

(Kizárólag logó tervezés a feladat a pályázat keretein belül, az egyéb felhasználási módokat ne készítsétek el, mindössze mock up képeken helyezzétek el változtatás és bárminemű plusz munka nélkül a logót. --- A KreaNod csapat)

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Szeretnénk egy egységes megjelenést kölcsönözni a gazdaságnak, borainknak, egy alap logóval elindulni a népszerűsítés rögös útján...:)
Semmiképpen sem a hivalkodó cégér a cél, inkább azt szeretnénk ha a fogyasztóink minket látnának visszaköszönni ebben a logóban.

Feladat leírása

Célközönség: 

Száraz, üde friss és igényes borokat kedvelők, borfogyasztók. Azok, akik fontosnak tartják, hogy megismerjék a borászt, a gazdaságot, annak történetét. Akik igyekeznek magyar termelőktől vásárolni, helyi alapanyagból készülő kézműves termékeket.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Boraink születését az oltványok telepítésétől kezdve nyomon követjük, gondosan, szeretettel készítjük. Tartósítószert és természetellenes anyagokat nem tartalmaz, így mindenkinek egészségére válik!

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Fiatal pályakezdő őstermelőként igyekszünk a saját tudásunkat és a nagyszülők tapasztalatait ötvözve saját földjeinken termett szőlőből minőségi borokat készíteni.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A pince bejárati ajtajától egészen a vásárolt termékig, poharakon névjegykártyákon akár ruházaton is szeretnénk felhasználni!

Feladat leírása

Stílus: 

Elegáns, természetes, nem hivalkodó, lehet dombor- vagy mély nyomott, akár fémes ( arany, ezüst, rosegold színezésű), modern és letisztult.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Bonyolult ábra, nehezen kivehető vonalak, zsúfolt rajz, túl sok szín., maradi stílus.

Feladat leírása

Fórum

Kedves Kreatívok!

Bocsánat, némi zavar volt a rendszerben, ezért hamarabb zárult a pályázat. Természetesen éjfélig tart.

Kedves Gregely, a shortlist után már lehet különböző felhasználási módokat is mutatni a megrendelőnek, ha azt ö kéri? Köszi

Nem, a pályázat kizárólag logó tervezésről szól. Természetesen bárminemű plusz tervezés és változtatás nélkül mock upokon el lehet helyezni a logót, tehát egy palack fotóra felrakhatod, csak semmi egyebet ne csinálj a képpel.

Kedves Kreatívok!

Nagyon, nagyon köszönjük a munkáitokat! Nem győztük kapkodni a fejünket a jobbnál jobb ötletek között! Rengeteg csodálatos pályázat érkezett, melyek közül a legtöbb tisztességesen megállná a helyét logóként! Döntésünk csupán a saját ízlésvilágunk kérdése volt, s még így is akadtak kettőnk közt stílusbeli eltérések! :)
Nagyon sok inspirációt adtatok nekünk, öröm volt nézni hogyan "születtünk meg" a kreatív elmétekben! :)
Köszönjük az oldalnak is a nagyszerű lehetőséget!
Kívánunk mindenkinek további sikereket és izgalmas új pályázatokat!
Végül de nem utolsó sorban gratulálunk a győztesünknek!

Üdvözlettel:

Deák Bárdos Máté és Kovács Flóra
/ Deák Bárdos Pince /

nagyon szépen átrajzolt/megrajzolt az új címer, csak a kiírásban foglaltaknak nem felel meg, ugyanis nem letisztult, hanem inkább "öreges" nem fiatalos lendületes, és nem is túl jellegzetes, de tényleg jól meg van rajzolva. hZs és TMG munkája felel meg a kritériumoknak.

Nekem tetszik a győztes munkája, szerintem megérdemelte a győzelmet. Az, hogy kinek mi a fiatalos, teljesen szubjektív, boroknál és pincészeteknél simán belefér egy klasszikusabb címer használata. Sajnos ez ilyen szakma - rengeteg pályázatnál nem olyan nyer, ami a legprofibb, vagy ami a leginkább megfelel a kritériumoknak, a megbízó szubjektuma és ízlése (vagy akár a hangulata és az őt körülvevő környezet) az elkészült munkák láttán (is) könnyen felüldefiniálhatja az eredeti elképzelésüket, de ez már csak ilyen. Én úgy gondolom, hogy Kreanodos pályázaton nyerni olyan, mint a lottón - soha nem lehet tudni :D

persze, de akkor felesleges irányt szabni. elég annyi, hogy szabadkezet kap a tervező.

Szerencsére olyan csak pályázaton fordulhat elő, hogy a megbízó szubjektuma és ízlése közre játszik a döntésében. Biztos, ha az adott megbízónak ugyanazokat a munkáitokat egyéni megbízás keretin belül mutatnátok meg, akkor megvette volna. Jah, bocsánat, nem.

olyan is van ám, hogy szakmai zsűri... de eltértünk az eredeti felvetéstől. hogy tudniillik, minek kereteket szabni, ha azokat pont a pályáztató nem tartja be.

Képzeld, hallottam már olyanról, és képzel, itt is rendelhető szolgáltatás. Mellesleg nem hiszem, hogy sok megbízásod volt piacról, ha azt hiszed, hogy mindig, mindenhol szakmai zsűri dönt. Hidd el nekem, nem járnál jól egy szakmai zsűrivel...

itt most nem rólam van szó, hanem erről a pályázatról. arról, hogy teljesen feleslegesen fogalmaztak meg kritériumokat a logóval kapcsolatban, hiszen a győztes logó pont nem felel meg a saját maguk által támasztott követelményeknek. azt is leírtam, hogy melyik az a két logó, amelyik viszont igen. ennyi. a jövőben próbálj meg személyeskedés nélkül érvelni. részemről ez a diskurzus lezárva.

Kedves gold designer studio!

Köszönjük a meglátásodat! Véleményünk szerint, egy 1647-ben adományozott nemesi címer ilyen nemű modern szín összetételbe és alakba bujtatott feldolgozása semmiképpen sem mondható öregesnek. Úgy gondoljuk, hogy a tradíció megtartása nem egyenlő a maradisággal, főleg ha ezt új köntösbe bujtatjuk. Mi ebben a logóban találtuk meg a fiatalos eleganciát, ezt éreztük lendületesnek, a címer méltó feldolgozásának. Ha szakmai zsűrinek kellene döntenie, nem igényeltük volna a szolgáltatást, mivel ezen az oldalon ez nem így van, természetesnek vesszük, hogy saját ízlésünk szerint döntsünk. A rengeteg beérkezett igényes pályázat pedig arról tanúskodik számunkra, hogy elég érthetően fogalmaztuk meg a kérésünket!

Üdvözlettel:
Deák Bárdosék

Fórum (12)