Pályázatok

Babamama.hu logó és arculat újratervezés

Logó + Kisarculat design
-
Babamama.hu
85.000 Ft
Hátravan:
Győztes kiválasztva
Követő: 59
JMarton

Megbízó

3

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

1 hónap 2 hét

Utolsó aktivitás

Garantált díjazás
Promotálás
Garantált díjazásA megbízó lemondott a pénzvisszafizetési garanciáról, így a határidő lejártával mindenképp lesz győztes kihirdetve.
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (58)

Beküldve: 2017. 07. 13.
8
8
10
Beküldve: 2017. 06. 18.
5
0
10
Beküldve: 2017. 06. 18.
5
0
10
ge
Beküldve: 2017. 07. 11.
8
0
9
Beküldve: 2017. 07. 11.
8
0
9
Beküldve: 2017. 07. 02.
8
0
8
Beküldve: 2017. 06. 22.
4
0
8
Beküldve: 2017. 07. 14.
2
0
8
Beküldve: 2017. 07. 05.
1
0
8
Beküldve: 2017. 06. 17.
11
0
9
Beküldve: 2017. 07. 08.
4
0
8
Beküldve: 2017. 06. 29.
6
0
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A babamama.hu egy kifejezetten kismamáknak és kisgyerekes anyáknak szóló hírportál, amely a nyár végén egy teljes átalakuláson fog átesni, ehhez szeretnénk egy teljes redizájnt.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Egy médiakiadó családi vállalkozás vagyunk, több jelentős hírportál tulajdonosaként széles réteget tudunk megszólítani az interneten. A babamama.hu weboldalt nemrég vásároltuk meg a korábbi tulajdonosa már nem tudott vele foglalkozni, így hanyatlásnak indult, ezt szeretnénk megállítani egy kiterjedt arculatváltási kampánnyal.

Feladat leírása

Feladat: 

A logó megtervezése, hírlevél arculat, PDF minta elkészítése (pl. ha hirdetési ajánlatot/prezentációt küldünk szeretnénk, ha egységes lenne).

Arculati elemeknek nem szeretnénk a klasszikus offline boríték, stb. verziókat mert erre egyelőre nem lesz szükségünk.

Van a babamama.hu oldalnak egy nagyon aktív zárt fb csoportja: "Babamama.hu Csacsogó", ahol a kismamák és anyukák beszélgetnek egymással és tippeket adnak. Ide is várnánk egy fejléc ötletet.

Babamama.hu formában szeretnénk a logót, hiszen maga a babamama elég általános szópárosítás, így szükség van a .hu végződésre is.

-----
Figyelem: A megtervezendő elemek tehát kizárólag az imént felsoroltak. A „reflexből” elkészített névjegykártya tervek törölve lesznek. (Természetesen az egyszerű mock up, amin változtatás és extra munka nélkül elhelyezed a logót, továbbra is megengedett.) ---- A KreaNod csapat

Feladat leírása

Célkitűzés: 

A célunk 2 éven belül piacvezetővé válni, ehhez elengedhetetlen egy profi arculat és egy kifejező logó. A cél kitűnni a többi versenytárs közül az arculattal és a logóval, összetéveszthetetlenek legyünk. A cikkek stíilusa is változni fog, előtérbe kerülnek a komolyabb, hosszabb szakmai írások, a mostani könnyed, szórakoztató cikkek mellett.

Feladat leírása

Célközönség: 

25-50 év közötti anyukák vagy leendő anyukák, de többségben vannak a fiatal anyukák, tehát 25-40 év között, akik non stop online vannak, leginkább facebookon. Nagyon sokat adnak más - akár ismeretlen - anyukák véleményére és ajánlására. Általában 1 gyermekük van, rendszerint nagyon aggódnak és szeretnének a picinek mindent megadni. A cél közülük is inkább a fizetőképes réteget megszólítani.

Kisiskolás korral egyelőre nem foglalkozunk, tehát a várandós anyukák mellett , csecsemőkorú, bölcsis, ovis gyerekek anyukái a fő célcsoport.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Ha nálunk tölti el idejét a látogató, hasznos és hosszú tartalmas szakmai cikkeket fog kapni a könnyed szórakoztató lazább hangévtelű irományok mellett teljesen személyre szabottan. Ha neked 20 hetes a gyermeked, akkor azokat a cikkeket fogod látni és kapni, amik a 20 hetes gyerkőc fejlődésével kapcsolatosak. Ez egy egyedi fejlesztés, amit ősszel vezetünk be az arculatváltás elemeként.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A márka ismert a piacon 2011 óta, majdnem az összes cég, akik kismamákra vagy fiatal anyukákra céloznak már hirdetett az oldalon, nagyon jó eredménnyel. A célközönség szemében egy hiteles forrás az oldal.

Feladat leírása

Médiaterv: 

A teljes megújulás szerves része az arculat megújulása, amit facebookon, adwordsben és partner oldalainkon fogunk hirdetni, de nem kizárt az offline megjelenés sem. Szponzorokkal együtt egy komoly nyereményjátékkal is meg lesz támogatva az új oldal kampánya. Az új logót és arculatot mindenképpen hosszú távra tervezzük.

Feladat leírása

Stílus: 

A célközönség korosztályának megfelelő, nekik tetsző munkára számítunk, tehát alapvetően egy letisztult fiatalos de mégis kifejező dizájnra. Legyen megkülönböztethető a fő versenytársaktól. Konkurensek:
babaszoba.hu, babanet.hu, picibaba.hu, szuloklapja.hu, babafalva.hu (ilyen sorrendben, az első a legnagyobb)

Nem vagyunk elzárkózva a harsány megkülönböztető színvilágtól sem. Pocakos anyukát nem szeretnénk a logóba, mert ezzel kizárnánk a kisgyerekes anyukákat. A logóban remek lenne ha lenne valami ami utal arra, hogy az oldal tematikája a babák és kisgyerekek körül forog.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Várandós anyuka ábárázolását nem szeretnénk.

Fórum

Fórum (0)