Pályázatok

Aperitivo Creative logó pályázat

Logó design
-
Aperitivo Creative
50.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 52
Aperitivo

Megbízó

25

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

3 év 10 hónap

Utolsó aktivitás

Koncepciók (87)

hZs
Beküldve: 2015. 09. 06.
15
7
9
Beküldve: 2015. 08. 29.
9
3
9
Beküldve: 2015. 09. 09.
8
1
9
Beküldve: 2015. 09. 02.
10
2
8
AC
Beküldve: 2015. 08. 31.
2
2
8
Beküldve: 2015. 09. 06.
4
0
8
Beküldve: 2015. 09. 05.
4
0
8
Beküldve: 2015. 09. 10.
9
0
8
Beküldve: 2015. 09. 10.
4
0
8
Beküldve: 2015. 09. 06.
7
2
8
Beküldve: 2015. 09. 09.
6
1
8
KA
Beküldve: 2015. 09. 10.
18
2
8

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Piacunk a marketing/kommunikáció/pr világa, ezen belül fő szakterületünk az online jelenlét és az azzal kapcsolatos kihívások.

A csapat két, együtt közel 20 év tapasztalattal rendelkező nőtagja ügynökségeknél és szabadúszóként is dolgozott már kisebb-nagyobb márkákkal, de részt vettünk nemzetközi kampányokban is, csináltunk csak online, de teljes körű integrált kampányokat is.

Úgy látjuk, hogy a kisebb csapatok, mint a mi két személyes teamünk (ahol mindenkinek megvan a szerepe) rugalmasabban és ötletesebben tudják kezelni sok esetben a kommunikációs kihívásokat. Sok gasztronómiai vonatkozású vállalkozás, társadalmi célú vállalkozás és nagy nemzetközi brand is választott minket az utóbbi években. Kiterjedt munkakapcsolataink lehetővé teszik, hogy megrendelésenként kiszervezzük az esetleges plusz feladatokat.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Az ügynökség magját két fiatal nő alkotja: mindketten szabadúszók vagyunk, 10 éve foglalkozunk reklámmal, pr-al, online kampányokkal, kommunikációval. Sok közös projektünk volt eddig is, ezeket szeretnénk egy ügynökség alá terelni.

Az Aperitivo egy kis kétszemélyes, alkalmanként nagyobb csapattal dolgozó kommunikációs ügynökség, melynek célja megadni minden hátteret ahhoz, hogy az márka/esemény üzenete célba érjen.

Ahogy az aperitivo bevezeti, feldobja, előkészíti az estét az olaszoknál, úgy adjuk meg mi is a hátteret a kommunikációhoz. Az ötletek sokszínűek, sok finomság és kreativitás van bennük, akár az aperitivo falatokban. A névválasztásban fontos volt, hogy a csapatnak van egy erős gasztronómiai vonatkozása: mind ügyfelek terén sok a gasztro kötődés (borászatok, borbár, étterem) mind személyesen nagyon szeretünk jókat enni és inni. Sok tárgyalást, munkát kötünk étkezésekhez, a gasztronómia inspiráció és az életünk része.

Feladat leírása

Feladat: 

Megjelenítendő név: Aperitivo Creative ( a creative kicsiben, a fő üzenet az Aperitivo)
Opcionális alcím: Online marketing / Tanácsadás / PR

Olyan logót szeretnénk, ami kifejezi azt a feldobott hangulatot, amivel minden munkához hozzáállunk. Hogy ez nem munka, hanem közös szenvedély, ugyanakkor van egy nagyon pontos része is: a kreativitás mellett fontos a kampánykövetés, a pontos háttérmunka, a statisztikákra való támaszkodás és az eszerinti újratervezés is.
A LOGÓ IRÁNYOKAT amiket elsőre szimpatikusnak tartunk saját kutatás alapján, csatoltuk a pályázathoz. Természetesen ettől eltérő irányokra is nyitottak vagyunk!
Elsősorban fekete-fehérben gondolkodunk, inkább a forma számítson, mint a szín. Elképzelhető, hogy pecsétben használjuk majd.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Azt érezzék leendő ügyfeleink, hogy szeretnének leülni velünk egy kávéra vagy egy pohár borra. Mert minden közös munka és minden jó történet így kezdődik.

Feladat leírása

Célközönség: 

Olyan vállalattulajdonosokat, étterem tulajdonosokat, ötletekből startupot építőket, akik a személyes tanácsadást részesítik előnyben. Nem egy gépezettel szeretnének kapcsolatban lenni, hanem az emberekkel, akik sajátjukkánt kezelik a márkát.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Friss, izgalmas, up-to-date megoldásokat kínálunk.
- naprakész online marketinggel, ahol a folyamatos mérés adja az újratervezés alapját
- Google, Adwords, közösségi platformok magasfokú kezelésével és ismeretével
- Kiterjedt sajtókapcsolatokkal (gasztronómia, program, zene, kultúra)
- 10 éves tapasztalattal, ügynökségben és szabadúszóként

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

Mi az aperitivo?
Főleg Olaszországban a vacsorát megelőző közösségi csemegézés, finom italokkal és falatokkal. Egy esemény, ami felkészít az estére. Laza, délutáni együttlét.

Milyen az aperitivo?
Közösségi, finom, együttlét, olaszos, válogatott, gourmet, legjobb falatok

Milyen az Aperitivo Creative?
Színes, kreatív, gasztro addikt, pontos arányok, tudás, tapasztalat

Feladat leírása

Médiaterv: 

A logó a névjegykártyáinkat leszámítva főleg online felületeken, az Aperitivo Creative Facebook oldalán és weboldalán jelenik majd meg.

Feladat leírása

Stílus: 

Friss, ötletes, letisztult, fekete-fehérben (is) használható. Csatolt dokumentum fontos az irányok miatt, amiket szeretünk.

Feladat leírása

Kerülendő: 

- nagyon olyan, mint egy bár vagy vendéglátóhely logója
- nagyon az ital asszociációra megy rá
- cirádás, giccses
- túlbonyolított, túlzottan kidolgozott
- unalmas, banális

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Amennyiben a munka színes, kérnénk fekete fehérben is. Jól jöhet, ha pecsétként meg van mutatva mondjuk egy névjegykártyán vagy papírfelületen.

Feladat leírása

Mellékletek: 

Fórum

Sziasztok, nézegetve a terveket szeretnénk kérni, hogy a nagyon egyértelmű képi utalásoktól, mint séf sapka vagy villanykörte, tartózkodjatok. Köszönjük!

Kedves Kreatívok!

Köszönjük a sok tervet és érdekes ötletet. Nagyon sok szép és izgalmas munkát találtunk a pályázatok között, olyanokat is, amelyek ugyan nem kerültek shortlistre, mert nem illeszkednek az elképzeléseink közé, mégis kiváló terveknek találjuk őket - szívesen adunk ezekről további visszajelzést is azoknak, akik igénylik.

Még egyszer köszönjük a terveket, további jó munkát és sok sikert kívánunk mindenkinek!

Aperitivo

Fórum (2)