Pályázatok

Amiből a világon csak egyetlen egy van és a Tiéd

Logó + Kisarculat design
-
CROVE
100.000 Ft
Hátravan:
Sikeres
Követő: 49
Startup

Megbízó

106

Hozzászólás

100%

Értékelt koncepció

4 év 3 hónap

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (78)

Beküldve: 2015. 02. 06.
16
21
10
Beküldve: 2015. 01. 20.
15
35
10
Beküldve: 2015. 01. 23.
12
2
10
Beküldve: 2015. 01. 31.
5
3
9
Beküldve: 2015. 01. 28.
7
5
9
Beküldve: 2015. 02. 05.
39
18
9
CR_
Beküldve: 2015. 01. 22.
24
7
9
Beküldve: 2015. 01. 18.
11
6
9
Beküldve: 2015. 01. 20.
23
13
9
Beküldve: 2015. 02. 06.
6
4
8
Beküldve: 2015. 01. 22.
10
1
9
Beküldve: 2015. 02. 01.
3
2
9

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

Minden márka álma kitűnni a tömegből, különbözni az átlagtól, értéket és trendet képviselni. Számos jó példa van arra, hogy ez egyeseknek sikerült pl. Apple, Google, Amazon, Louis Vuitton...stb. Másfelől minden országnak megvannak a képzett, kreatív tehetségei, de sokszor nem jutnak lehetőséghez, hogy kreativításukat a világ is megismerje. Az internet adta gyorsaság, határok nélküki világ azonban könnyedén tud(na) ezen változtatni. Az e-kereskedelem még mindig a nagy BOOM előtt áll, nemzetközi szinten kétszámjegyű növekedést produkál évről-évre, de még mindig a teljes kiskereskedelmi forgalom 3-4%-át jelenti Magyarországon, USA-ban 6-8%-ot tesz ki. Szinte naponta jönnek ki az e-commerce jövőjét jósoló tanulmányok, melyek mindegyike dinamikus növekedést jósol az iparágnak. Ebbe a környezetbe akarunk belépni egy közösség által támogatott erős márkával.

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Újonnan alakult innovatív startup vállalkozás vagyunk, amely célul tűzte ki a világ jelenlegi legszemélyre szabottabb, legegyedibb és legintellingensebb e-commerce platformjának a megalkotását. Ez nem egy újabb eBay, Amazon vagy Etsy oldal lesz, ez Neked szóló piactér lesz limitált szériás, egyedi minőségi, különleges, személyre szabott termékekkel. Rendszerünk képes lesz arra, hogy amit szeretnél, de nem találod, megtalálja Neked. Vagy amire vágysz, megszerzi Neked. Hozzád igazodik, Neked akar megfelelni, Téged akar boldoggá tenni. Ilyen egyszerű ez az egész!

Feladat leírása

Feladat: 

Feladat a cég egyik márkájának a CROVE-nak a logotervezése, ehhez kapcsolódóan névjegykártya és termékprezenter (mappa) tervezése. A CROVE azon termékeket márkázza, legyen az divatruházat, bútor, elektronikai cucc, amelyből egy db készül mindössze a világon, azaz teljesen egyedi. A CROVE az angol szlengben azt jelenti, hogy őrülten szeretni. Éppen ezért gondolkozz ebben az esetben is out of the box módon, a bevált sablonokat nem nekünk találták ki. Érzelmek által fogd meg a tervezést, szerethető legyen az eredmény, mert hitvallásunk az egyediség, a tömegből való kitűnés. Ez lebegjen a szemed előtt, hogy valami mást, valami újat, valami feltűnőt készíts.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Cél egy olyan arculat megalkotása, amely maximálisan egyedi, különböző tipusú termékeken is jól mutat legyen az egy elegáns estélyi ruha vagy akár egy étkező asztal. Ha valaki ránéz, könnyedén beazonosítható. Cél a könnyű megjegyzés, emlékezés és felismerés elérése. Elegáns, luxust sugárzó, letisztult, minőséget szimbolizáló logót várunk. Példák a Louis Vuitton logo, Apple logo, Giorgio Armani logo...stb. Amelyekre ránéz az ember és pontosan mindenki ugyanazt gondolja róla.

Feladat leírása

Célközönség: 

Elsődleges célcsoport: világ nagyvárosaiban élő, internetet, okostelefont naponta életvitelszerűen használó 25-49 éves férfi, nő (AB státusz). Egyéb jellemző: kitűnni akaró, vásárlásait szereti hatékonyan, rövid idő alatt megvalósítani, mert elfoglalt (munkától, családtól), nyitott a modern, új vásárlói élményre, igényes magára, ezért a leginkább magához illő terméket keresi, fontos számára a megbízható, garanciát adó vásárlói élmény. Blogot olvas, internetes magazinokból tudakozódik az újdonságok iránt, szeret utazni, nyitott más kultúrák felé, okostelefonnal rendelkezik, amit online vásárlásra is használ, online vásárlását követően pedig gyakran ír véleményt az eladóról, termékről.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Ha CROVE-od van, irigyelt vagy, mert mindenki tudja, hogy csak Neked van. Egyedi termékek igazi egyéniségeknek!

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

A CROVE az a márka, amely vonzza a tekintet, mert mindenki tudja róla, hogy a termék, amely a CROVE márkát hordja magán egyedi és személyre szabottan készült. Garantáltan egyedi, nem fog még egy ugyanolyan CROVE szembejönni Veled az utcán. Értéket, stílust, státuszt szimbolizál.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Komplex média terv része, hogy bevezetéskor amerikai celebek fogják hordani a termékeket, népszerűsítik majd a márkát a Twitteren és Instagrammon.Továbbá a logo weboldalon, névjegykártyán, marketing kommunikációs eszközökön, social media platformon (Instagram, Pinterest, Facebook...stb.) fog megjelenni a nemzetközi piacon.

Feladat leírása

Stílus: 

Elegáns, letisztult, fiatalos, üde, modern, meghökkentő, szimmetrikus (jó ránézni típus), egyszerű, azaz könnyen megjegyezhető, felismerhető, prémium kategóriás. A betűk írhatók végig csak kisbetűvel vagy nagybetűvel is. Ábra akkor kerüljön bele, ha a kompozíció igényli. Ehhez kulcsszó: limited edition, design, formatervezés, egyediség. Olyan logotervet várunk, amely felhasználhatósága sokoldalú. Arra gondoljatok, hogy ugyanaz a logo jól mutasson ruházati terméken pl. táska, cipő, ruha és bútoron, dekorációs terméken...stb. is.

Feladat leírása

Kerülendő: 

Túl sok szín, túl sok forma, széteső design, nem odaillő ábra/piktogram. Olcsóságot jelölő elem.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

A nyertes arculatot online és offline felhasználhatóság miatt különböző méretben, vektoros szerkeszthető formátumban kérjük pl. jpg, pdf, tiff...stb.

Fórum

Hozzászólás ill. értékelés hiányában elég nehéz javítani/változtatni a koncepciókon...

Holnapig meglesz az értékelés, addig is türelmet kérünk...:-)

Köszönjük! :)

Nyugi Gato. Ügyfél dönti el, közben, vagy a végén értékel. Nálam megesik mindkettő, de türelmesen kivárom a végét. Ha tetszik az alap gondolat, úgyis hozzászólnak.

A Crove termékeket a világ különböző pontjain élő designerek készítik majd. Lehetnek ruházati termékek, de akár ékszer, bútor, otthon dekoráció is, sőt akár egyedi bicikli is. Limitált szériás, formatervezett termékekről van szó. A cél az, hogy egy olyan ábra/monogram/ikon legyen a Crove ismertetőjele, amire bárkik bárhol ránéz, akkor tudja, hogy igen ez egy Crove termék. Lehet játszani a betűkkel, de lehet ábrát is kitalálni. A termékenen nem a crove szó lesz megjelenítve többnyire, hanem ez az embléma, ábra, ikon, amit keresünk és amire a pályázatot várjuk. Elegáns, letisztult, prémiumságot sugalló irányban gondolkodjatok. Köszönjük!

Kedves Kreatívok, kedves MEgbízó!

Sajnos csak most vettük észre, vagyis egy kreatív jelezte nekünk az utolsó megbízói hozzászólás tartalmának ellentmondását a brief tekintetében.

A hozzászólásban szerepel egy sarkalatos megkötés, miszerint:

"A termékenen nem a crove szó lesz megjelenítve
többnyire, hanem ez az embléma, ábra, ikon, amit keresünk és amire a pályázatot várjuk."

Ezzel szemben a briefben a feladat a cég egyik márkájának a CROVE-nak a logotervezése, a stílusnál ez olvasható:

"A betűk írhatók végig csak kisbetűvel vagy nagybetűvel is. Ábra akkor kerüljön bele, ha a kompozíció igényli. Ehhez
kulcsszó: limited edition, design, formatervezés, egyediség. Olyan logotervet várunk, amely felhasználhatósága
sokoldalú. Arra gondoljatok, hogy ugyanaz a logo jól mutasson ruházati terméken pl. táska, cipő, ruha és bútoron,
dekorációs terméken...stb. is."

Magyarán, aki a briefnek megfelelően járt el, az tervezhetett tipografikus logót is, mivel nem volt előírás az ikonikus logó. Természetesen győzhet egy ikonikus logó, mert nem is volt kizárva, viszont az igények ilyetén késői módosítása némileg problémás. Remélhetőleg senki nem kap csak arra hivatkozva alacsonyabb pontszámot, vagy esik el shortlist jelöléstől, esetleg győzelemtől, mert nem az igényeknek megfelelően járt el. Ez ugyanis tipografikus logó esetén sem állná meg a helyét.

Kedves Kreatívok! Az értékelés elsődleges szempontja minden esetben a CROVE szóra hozott megoldás volt, annak betűtípusa, innovatív volta...stb. Ahol volt ikon és tetszett nekünk, ott az plusz lehet, de nem feltétlenül. A brief ezek szerint félreérthető volt, amelyre egyébként visszakérdezés nem igazán jött. Minden esetben igyekeztünk pontosítani, együtt dolgozni a Kreatívval. Biztosíthatok minden tervezőt, hogy azon pályaművek kerültek shortlistre, ahol a CROVE-ra hozott megoldás tetszett, az ikon másodlagos döntési szempont volt. Azonban az is tény,hogy nagyon jó megoldásokat hoztak egyesek az ikonra, de a győztes még nem került kiválasztásra, tesztelés alatt állnak a pályamunkák.

Hogy zajlik egy ilyen tesztelés? (kíváncsi vagyok, köszönöm)

Kedves Senhora! Online módon zajlik, 50 fő kapja meg a választott pályaműveket, minden pályaműből két verziót (egy csak logo, és egy mockup) és bizonyos szempontok alapján értékelniük kell, illetve top 5-ös rangsort alkotni. Az eredményt összesítjük és a legtöbb pontszámot kapott pályamű fog nyerni. Nagyjából ez a menete. :)

Kedves Megbízó,

Ez a tesztelés, megítélés a mock-up-ok esetében sajnos erősen függhet annak fajtájától, megjelenésétől - egy prémium márka köntösében könnyebben lesz felülreprezentálva és kap magasabb pontszámot egy munka, mintha a mock-up elsősorban az anyagokon, struktúrákon való megjelenést hivatott bemutatni. Ebben az esetben nincs egyenlő esély, különösen, ha nem (csak) szakmán belüli pontozókról van szó, mert az egész könnyen elmegy - elnézést a kifejezésért -, parasztvakításba. Akkor sincs egyenlő esély, ha van akivel hosszas konzultáció megy, míg az én esetemben pl. hetekkel a lezárás előtt 10 ponttal és "Remek munka, nincs is kérés, így jó, ahogy van-nal" le lett zárva bármilyen további fejlesztés lehetősége.

A nyertes munkájában - akinek ezúton gratulálok -, a logó jelenléte domináns, ez nem hagyható figyelmen kívül - CROVE tipo ide vagy oda.

Fórum (10)