Reflex_Letisztult_szórólap_3_betűstílussal

Készítette

Képek

1.
2.
3.
4.
5.
6.

Leírás

Azonos dizájn 3 betűstílussal:
1. Jól olvasható, könnyed, talp nélküli betűvel (Myriad)
2. Üzleties stílus Officina család kevert használatával
3. Konzervatív stílus, klasszikus talpas betűvel (Minion), kiegészítve talp nélküli betű használatával  

A dizájnnál szem előtt tarottam az egyszerűséget, átláthatóságot és a célcsoport (feltételezhetően) praktikus szemléletmódját. Véleményem szerint a szórólap sikeressége javítható lenne a szöveg kiegészítésével/finomításával. Pl. ezekre gondolok: a bemutatkozás résznél a "nosztalgia vonalat" lecserélném a honlapon található "emberközeli sikersztori" megközelítéssel. Talán jó lenne - ha ki szeretné a cég bővíteni ügyfélkörét kisebb cégekkel/magánszemélyekkel - olyan idézetet is felrakni ami nem multitól/nagyvállalattól származik (pl. "ügyvéd a segítségünkkel nyerte meg a pert", vagy "mérnökként jól beszélek angolul, de a speciális műszer leírásának fordítását szakemberre bíztam" stb. Ahogy átfutottam az esettanulmányokat, ott is inkább rekord/különleges példák szerepelnek. Szerintem fontos, hogy ne ez legyen egy szélesebb réteg reakciója: "ez nem nekem való, túl kicsi vagyok, ők meg csak nagy cégekkel foglalkoznak". Érdemes lenne azt is megfontolni, hogy a lehetséges megrendelőknek még több támpontot adjunk, hogy miért a Reflex irodát válassza, úgy ahogyan a honlapon is szerepel.

A képvilág, színvilág természetesen további egyeztetést igényel.

Ui: a háttér szövegét a google translate segítségével készítettem, de gondolom nem lesz probléma ellenőrizni :)

Értékelés

1
2
3
Gyenge
4
5
6
Közepes
7
8
9
10
Kiváló