Koncepció - w

Készítette

Leírás

Tisztelt Megbízó!

Kezdeném a pályázat hiányosságaival:

- Nincsen jól definiált vízió, ráadásul a célkitűzés és a célközönség szembe is megy egymással azáltal, hogy először még csak borászatokról van szó, majd a könyvelés miatt már minden más KKV is jó. Ez így nem hatékony. Szűk piacra kell célozni, azt kell elérni, hogy ott profitábilis legyen a cég, és akkor nincs szükség "minden más KKV"-ra.

- A médiaterv nekem borzasztó hiányos. Egyrészt a cégnév és arculat után kutatásokat kell végezni a célpiacot  és célközönséget illetően, ennek megfelelően perszónákat létrehozni, majd tartalomstratégiát készíteni. Ha nincs tartalomstratégia, akkor nem tudjuk, hogy egyáltalán milyen platformokon szeretnénk képviseltetni magunkat. Utána jön a weboldal, a weboldal optimalizálása (sebesség, SEO, trackerek, analytics / GTM bekötés, HotJar esetleg), ezzel párhuzamosan az árazáshoz szükséges egy kitöltött business model canvas, így egy üzleti modell és árképzési stratégia, azt leteszteljük, majd a végén az oldal indulása előtt a csomagok is kitöltésre kerülnek. Utána a Google Ads fiók "felhúzása" előtt a kommunikációs (standard content + strategic messaging / UX writing) stratégia alapján készítünk egy fizetett médiaköltésekre vonatkozó hirdetési stratégiai tervet. Ennek alapján hipotiziseket állítunk fel, amiket mérünk, tesztelünk és addig iterálunk, amíg be nem bizonyosodik egy csatorna / kampány hatékonysága vagy épp az eredménytelensége. Egyébként B2B szektorban borászatok döntéshozóira célzott Google Ads kampány elég merész húzás, tőkeigényes lépés. Backlink építés, keresőoptimalizálás, LinkedIn mapping, EDM és direkt értékesítés ebben az iparágban jobban kihasználható.

Nekem egyetlen névötletem van, és meg is indoklom, hogy miért:

"Vinology"

Ez egy latin-angol keverékkifejezés, valóban létező szó egyébként. Az eredeti jelentése szerint a borok és borkészítés tudománya. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a logisztika áthallásosan ugyan, de szintén megjelenik benne. A könyvelés elég száraz, semmilyen formában nem illeszthető bele a névbe. A könyvelésre inkább az ajánlatokban, a meta leírásban, az általános tartalmakban hívnám fel a figyelmet, hiszen járulékos szolgáltatás. Ha jól sejtem, a bruttó árrést illetően sokkal inkább számít a borok szállítása és értékesítése, szemben a könyveléssel és adótanácsadással.

Azontúl, hogy a Google-ben sem zajos ez a kifejezés, a .hu domain is szabad.

Minden jót!

Értékelés

1
2
3
Gyenge
4
5
6
Közepes
7
8
9
10
Kiváló