FOLLOW.ME

Készítette

Képek

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Leírás

Az influencerek legfontosabb mérőszáma a követőik darabszáma. Feladatuk, hogy minél több kattintást generáljanak, valamint minél több feliratkozót szerezzenek. Nem különb a feladata egy marketinggel foglalkozó cégnek. Szeretnének minél több fogyasztót meggyőzni, hogy az ő terméküket válasszák. A FOLLOW ME márkanév már nevében is a kattintásra, feliratkozásra buzdít. Vizuálisan is erre kell ösztönöznie a vásárlót. Egy kattintható felirat, egy subscribe gomb érzetét kell keltenie. El akaratam kerülni a klisészerű elemeket, a kurzor ikon, vagy play gomb asszociációkat. A legeslegelső kattinthatő elem mellett döntöttem, ami a link. A linkek egységes megjelenése mindenki számára egyértelmű jelentést hordoz. KATTINTS RÁM! Ebből a megfontolásból választottam a kék betűszínt, húztam alá a szöveget, és cseréltem le a verzál betűket kurrensre. Elhelyeztem egy domináló pontot (DOT) a logóban, amely a hiperlink hatását erősíti. Ez a pont, és az aláhúzás több helyen is visszaköszön az arculatban.

Értékelés

1
2
3
Gyenge
4
5
6
Közepes
7
8
9
10
Kiváló